Vrijdag moet ik naar de gyn, krijgen dan ook een echo. Moet morgen bloedprikken zo ie zo voor de schildklier en nog wat andere dingen.. Daar krijgen we dan vrijdag ook uitslag van. Eerst gyn, daarna de internist! Ben zo benieuwd of alles goed is en hoe het is om de echo te zien.. ahhh hij weet dus echt niet wat die wil vreselijk lijkt me dat! Maar Yara ook een mooie naam!
Ooh spannend dus! Ik ga voor je duimen hoor. Hoop dat alles oke is en je lekker kunt genieten. Succes alvast! Ik denk dat in deze ml meer last heeft vd hormonen ja haha! Komt vast wel goed maar het duurt me zo lang allemaal.. ik wil dingen regelen en klaar hebben. Volgens hem hebben we daar allemaal nog tijd zat voor.
Spannend gertine ik duim Voor je mee!! Pff mannen he choco ze denken dat alles op het laatste moment nog wel kan -.- nou mijne merkt nu dat het niet later dan geplant klaar moet zijn hahah Hier fotootje met 31 weken gaat zo snel nog 9 weken <3
Mooi!! Ooh nu écht aftellen ja. Maar goed dat jouw mannetje dat ook snapt haha! Hier is er nog wel voldoende tijd maar ik wil er gewoon klaar mee zijn en me met andere dingen bezig houden. En als je dan geen duidelijk antwoord krijgt als je iets vraagt dan frustreert dat gewoon.. komt ook wel goed hoor, was bij de eerste ook zo. Straks krijgt ie ineens een groeispurt dat het allemaal moet en dan zitten we weer op 1 lijn haha! Ik ben wat dat betreft meer een controlfreak.
Ff snel een berichtje, want Lles schijnt beter te gaan. Heb wel nog e en een candida te pakken natuurlijk. Die mistte ik nog maar ben blij dat het in ieder geval niet is verergerd. Gertine, ik hoop snel leuke echo foto's voorbij te zien gaan, spannend! En choco, toch wel leuk aan de andere kant dat ml er zó bij betrokken is, uiteindelijk zal er toch een naam gekozen worden dat beide bevredigd.. Hier zijn we wat meer bezig met het "in de buik houden" dan met het geslacht, heeft opeens een hele Andere waarde gekregen. .. Maar zal er dan ooit een moment van, "lekker zwanger zijn" komen? Of ben ik dan echt ongeschikt voor zwangerschappen Nou ga weer even lekker depressief op de bank naar de t kijken met als troost, blikken met lychees en annanas
Gertine hoe was het gister bij de gynocoloog ?! Hoop Dat alles goed was en je het prachtige nieuws tegen je ouders hebt kunnen vertellen . Fijn dat het wat stabiel is Laurette .. Hoop Dat het zo voorbije blijft. Hier haat het prima.. Veel minder pijn en geniet lekker van m'n groeiende buik ☺️
@lauretta; hopelijk al wat verbetering? Hoe voel je je verder, @gertine; jaa ben ook benieuwd hoe het was bij de gyn. @eetje; fijn dat je pijn minder is! Lekker van genieten nu dus. Mooi buikje! hier ook niet veel nieuws. Vrijdag naar de 9mnd beurs geweest. Wel grappig om n keer te zien. Niet veel nieuws gezien, dus ook geen volgeladen koffers mee. Wel n pakje voor de baby gekocht. Toch ff iets nieuws, want de kleertjes van onze dochter zullen ook hergebruikt gaan worden. Maar alles is lief leuk en schattig op zo'n beurs! Ben blij dat ik me in kon houden anders zaten we met heel veel dubbele dingen! Ben de 'to do' lijst aan het afstrepen.. heb alles aangeschaft voor de kamer van de oudste. Die zal begin april naar haar nieuwe kamer gaan. nu nog een naam (ja..nog steeds), duo wandelwagen, en nog wat kleine dingen. Volgens ml hebben we nog zeeen van tijd dus die boeit het allemaal niet zo. Heb sowieso het idee dat het hem allemaal niet echt interresseerd ofzo.
Voordat ik verder ga: GERTINEEEEE WOEHOOOEEEE GEFELICITEERD!! Wat een topnieuws!! Moest even een traantje wegpinken van plezier, wat is het jou gegund! Geniet lekker Hé meiden!! Het is aardig stil hier en ik werk daar behoorlijk aan mee Moest wel effe tikkie terug doen hoor, elke dag hiermee bezig zijn, tempen, voelen, meten, typen, dat is niet echt ok. Zeker als het niet echt lukt en hier iedereen wèl zwanger is.. Maar dat betekent niet dat we hier niet gewoon doorgaan we zijn allebei wel een beetje pessimistisch, maar dat is puur gevoelsmatig. Rationeel gezien slaat het nergens op dat pessimisme. We zijn nu 6 maanden bezig en in drie maanden echt rond de eisprong sex gehad. Ik vind het maar knap moeilijk om dat goed uit te mikken, ook met alle hulpmiddelen. Dus effe stapje terug en gewoon weer relaxed met alles en we zien wel. Ik ben hartstikke bejaard met mijn 37 jaar en ik word dit jaar 38 in september. We zijn beiden bang dat het daarom niet gaat lukken en hebben daar dan voor nu ook vrede mee. Als het wel lukt, dan óók helemaal super natuurlijk Ik begin wel veel minder kwaaltjes te krijgen door de maand heen, behalve rond de eisprong nog wel veel kramp. Maar als dat alles is eindelijk echt ontpilt Goed, net effe alles gelezen en fijn te horen dat alles een beetje ontknoopt hier met iedereen! Alles ontwikkelt, richting iets goeds, mooie buikjes ook allemaal al . Even schrikken van situatie van Lauretta, maar mooi om te lezen dat ook jij je weer beter voelt..heel veel sterkte!! Ik ben weer de vergetelheid in voor een poosje kom wel even langswippen over paar weekjes voor Sunshine heel veel plezier met de laatste loodjes!!! Doegdoeg meiden!!
Sommerfugler: ik snap het helemaal doe het rustig aan meid en laat je niet gek maken! Als je er te veel mee bezig ben dat is zekers niet goed, dat heb ik ook herhaalde malen ervaren. Maar geef de moed niet op! Het gaat jullie zekers lukken... Lauretta: wel fijn dat het niet verslechterd is.. Ja candida grr kon je er ook nog wel bij hebben.. Chocoholic: argg mannen.. Hier gelukkig nog niet zo.. Hij is zo happy loopt nu al te fantaseren over namen, en over andere dingen.. Liefst heeft hij nu alles al klaar, maar ik hou de boot nog een beetje af het is nog veel te vroeg.. Eetje: Mooi buikje hoor.. Groeit goed.. Sunshine: o wordt een spannende tijd..
Nu mijn verhaal... Het was echt geweldig afgelopen vrijdag bij de gyn.. Uitslagen waren allemaal goed HCG flink gestegen waar de gyn zich in eerste instantie zich zorgen om maakte, maar de echo liet zien waarom dit was.. We waren met zijn alle helemaal verbaasd want er was niet 1 maar liefst 2 wurmpjes te zien.. zo schattig. Bij berekening vrijdag was ik 6 weken en 4 dagen.. 's avonds hebben we het aan ouders verteld we hadden zoiets van waarom wachten, ben echt kotsmisselijk maar als ik dan weer wat eet dan gaat het wel beter. Wat waren ze verbaasd en blij, me vader was echt in tranen, en daar ging ik ook weer van huilen, ben ook erg emotioneel, hadden jullie dat ook?? schoonmoeder was ook erg blij.. Wanneer we de rest van familie en vrienden gaan vertellen moeten we nog even kijken. Met 9 weken moeten we weer terug komen en krijgen dan weer een echo om te kijken of de ontwikkeling van beide wurmpjes goed gaat.. Volgende week wel weer prikken voor schildklier.
Wat gaaf!!!!! Zolang gewacht en dan nu zelfs 2! Oh het is jullie zo gegund meid, ik zit hier met tranen in mijn ogen te lezen. Geweldig! Dat emotionele is zeker herkenbaar. Het is toch het mooiste wat er is? Kan me voorstellen hoe je ouders de afgelopen maanden door hebben gemaakt en dan nu dit prachtige nieuws. Lekker van genieten, tussen alle misselijkheid door.
Gertine ...... 2!!!!!!!!!! Na lang wachten en dromen zitten er 2 kleine wondertjes. Wat een geluk na ook zo een heftige periode . Meid ben er gewoon helemaal ontdaan van hihi . T is jullie zo gegund ! Geniet van alles
Ja die misselijkheid pffff wat ben ik daar toch beroerd van... Het is zo bijzonder, man zeg haha heb toch goed zaad zeg schiet gewoon 2 keer raak!! hij is helemaal door de dolle heen.. Zorgt goed voor me 's morgens brengt hij ontbijtje op bed, als ik dat niet doen, dan kots ik alles bijmekaar, na het ontbijt kan ik het redelijk onder controle houden. Alleen met eten koken sta ik echt te kokhalzen. Maar goed hopelijk zakt dat ook wel weer af.. Ja me ouders hebben de afgelopen maanden zo meegeleefd. Moeders loopt hier heel veel vooral na het ongeluk, is zij dagelijks hier te vinden. Vanmiddag komt zus die ook zwanger is die moet nog 3 weken die wil ik het ook gaan vertellen, zij vondt het toen zo naar om het te vertellen dat zij weer zwanger was en ik nog steeds niet. Dus die zal ook helemaal happy zijn.. Ben van plan om echo even in te scannen, en uit te printen en die onder haar koek te leggen.. Ik geniet intens dat er twee kleine wondertjes in me groeien, maar toch is de angst ook aanwezig. Maar dat is denk ik normaal, dat zei de gyn tenminste van wel. Vooral als je al een miskraam heb gehad, en je niet verwacht dat je nog spontaan zwanger raak.. Het is weer een heel verhaal geworden.. Maar hoe is het met jullie meiden en met de kwaaltjes?
Leuk idee vd koek! Ik denk dat je zus gek wordt van geluk ben benieuwd naar haar reactie! Lief van je mannetje om zo je ontbijt te verzorgen. Hopelijk ben je met een paar weken van het kotsen af. Bleh! Echt.. wie dat uitgevonden heeft.. :x hier alles wel prima. Alleen lijkt het erop dat ml en ik om elke beslissing die we moeten maken een discussie hebben. Wordt er zo moe van!! In tegenstelling tot de zwangerschap van de eerste beleef ik weinig lol nu door al dat gezeur. Naam, kamer vd oudste, duo wandelwagen, kaartje.. echt alles kan ik zelf uitzoeken om vervolgens finaal afgekeurd te worden door hem. Beetje meer hulp met de oudste zou ook welkom zijn.. heb echt het idee dat ie er totaal niet mee bezig is en ik het allemaal alleen moet doen. Zit mezelf steeds maar op te vreten en in te houden om niet weer een drama te krijgen. Alle beslissingen die we moeten nemen moet ik steeds aandragen, om daarna weer te eindigen in een stilte waardoor we weer niks op zijn geschoten. Pff.. dit vreet zoveel energie.. ben er wel van overtuigd dat hij het echt niet zo bedoeld maar om steeds overal zelf over te moeten beginnen, elke keer te moeten vragen of hij iets wil tillen etc., en antwoorden uit m te moeten trekken is echt niet leuk...
Ohw balen choco dat is echt niet leuk en een goed gesprek met hem waarin je duidelijk maakt hoe je je voelt zal dat helpen?? Hier vandaag alweer 32 weken onze babykamer is af super trots
Wauw mooi hoor! Waarschijnlijk zal een gesprek wel helpen ja. Zat gisteren me al af te vragen hoe en wat te doen. Zo kan het iig niet en ik denk dat ie het niet eens doorheeft. Hij vraagt wel es of er iets aan de hand is enzo, maar vaak op momenten dat ik geen zin heb in zo'n gesprek. Wil geen zeurpiet zijn, maar zo nog tig weken wordt ik ook niet vrolijker van.. Misschien toch maar eens aan gaan kaarten ja.
Sunshine: wow dat ziet er gezellig uit.. Leuk kamertje. Choco: al een gesprek gehad, ik denk ook dat dat het beste is. Want dit schiet natuurlijk niet op.. erg frustrerend lijkt me dat. Vertel gewoon wat je dwars zit dat lucht op! Me zus zat echt te kijken heel verbaasd vroeg wel 3 x nee dat meen je niet, toen het doordrong dat het wel echt is, was ze zo blij! ze zegt en nog wel twee onvoorstelbaar.. Hebben een heerlijke middag gehad, lekker zitten dromen over onze kindertjes.. Zij is bezig met de laaste loodjes. Voel me vandaag iets fitter, weet je waar ik naar snak, koffie maar durf het niet te nemen, de afgelopen dagen werd ik echt heel misselijk van de koffie. Misschien als ik me goed blijf voelen dat ik het vanmiddag toch ga proberen.. Waardes van de schildklier waren gelukkig niet veranderd na vrijdag. Dus nu over 2 weken pas prikken..
Goed nieuws vd schildklier. Fijn!! Wat leuk zo samen met je zus. Wat moet ze ook blij voor je zijn geweest! Lekker van genieten. En die koffie, gewoon proberen. Als het om de smaak gaat kun je evt ook ijskoffie proberen? Is niet zo zwaar als gewone. Hier gister toevallig wel soort van gesprek gehad. ML is de laatste 2 dagen toch weer anders, weet het ook niet maar ik denk dat ie het wel merkt aan me. We hebben iig de namen!! Yara. Hij begon ermee dat we nog tijd zat hadden maar toen ik zei dat we dit voor de 20 weken zouden doen omdat ik geen trek had om er nog eens 20 weken mee bezig te zijn, vond ie het wel redelijk om dan nu maar de knoop door te hakken. Omdat hij met de eerste zn zin had gekregen, ging ie nu wel akkoord met mijn 1e keuze. Hij was in n goed humeur ofzo want hij zei aankomende week de kamer vd oudste af te willen maken en had al vanalles in huis gedaan. Ik heb besloten het stukje bij beetje en 1 ding tegelijk met hem aan te pakken. Nu bombarderen met wat er nog moet helpt niet. Tis en blijft een man he Maar iig 2 obstakels verder.. pff! Komt altijd wel weer goed, maar tis soms niet makkelijk om hem te laten zien wat er in mijn koppie omgaat.
Gertine: wat fijn dat de schildklier waardes goed zijn En ik moest ook even goed kijken toen ik je berichtje zag dat het er 2 zijn Hihi ben zo blij voor jullie, Dankje kamertje zijn we ook heel blij mee Choco: wel fijn dat jullie even hebben kunnen praten en dat jullie uit de naam zijn nu, mannen en zwangerschap haha Hier morgen 33 weken en merk heel erg hoe dichterbij het komt hoe drukker Vl in z'n hoofd word ( lichte vorm ADHD geen medicatie nodig) maar af en toe is hij zo druk dan lig ik bijna dubbel gevouwen op de bank alleen hij snapt niet dat dt niet meer lukt haha of dan komt hij thuis van het werk en dan wil hij overdreven een kus geven sta ik te koken drukt hij me helemaal ver naar achter om die kus te geven maar dan verlies ik gewoon m'n evenwicht haha gister met m over gepraat toen ontkende hij eerst en later zij hij ja ben wel zenuwachtig nu heeft hij dan belooft qua lichamelijk me lopen te eriteren wat rustiger zou doen, verder wil ik hem niet gaan veranderen soms Is het erg vervelend maar als dit de manier is waarop hij z'n zenuwen een beetje kwijt kan dan heb ik dt liever dan dat hij gaat lopen piekeren haha Het is het behoorlijk stil trouwens waar is de rest?