Wachtbankje club oktober/november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Ja al veel gegoogled maar voornamelijk komt het in combinatie met huiduitslag en dat heb ik niet,
    Woensdag reguliere controle met 36 weken bij een ander hopen dat hij me wel kan helpen, want hij wou vandeweek eerst me medicatie ophogen ipv stoppen,zit er onderhand helemaal door een en de sfeer in huis word er niet beter op helaas :( soms gevoel alsof ik op instorten sta , Vl slaapt slecht door mij, en Vl denkt meteen ja de gyn zal er wel weten dus beter doen we er nix aan :s snap zijn gedachte wel hij weet niet hoe het voor mij voelt en hij weet ook niet hoe of wat ivm de kleine en wat kan mag en beste is want hij heeft er ook niet voor gestudeerd

2. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Vervelend sunshine ... Ondanks dat het pittig is moet je maar zo denken dat het de laatste loodjes zijn. Cliché maar het is echt zo.
    Je bent er bijna en dan hoop ik dat je op een mega blauwe wolk terecht komt en kan gaan genieten :)

Vandaag sinds maanden een vroege dienst .. Tevens m'n al laatste hihi. Is eigenlijk ook te zwaar maar goed, vind het wel leuk. Dan totaal nog 5 kantoor dagen en begint heeeeeeeelijk m'n verlof !! Kijk er naar uit.

Hoe was jullie weekend !!??

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Ja probeer het nu zoveel mogelijk los te laten en te genieten
    Hier mijn buikje van vandaag :D

Ohw wat lekker nog eventjes dus! Tijd gaat zo snel he weet nog wel dat ik toen dit clubje begon veel aanmeldingen inmiddels veel zwanger jammer dat meer als de helft niet meer reageert maargoed!

Ja goed weekend gehad zaterdag met Vl naar de stad geweest schoenen en een trui gehaald, kon op begevenmoment echt niet meer lopen m'n hele buik ging pijn dus dus maar terug na de auto zat in de auto pijn meteen weg, gister is het veel aan et rommelen geweest niet regelmatig ofzo, migraine gehad dus gister me lekker laten verzorgen door Vl

En hoe was jouw weekend?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,5 KB
      Weergaven:
      2
  4. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ik ben weer aanwezig.. Vrijdag ben ik opgenomen in het zkh. omdat het hartje niet meer klopte en geen levens tekenen aanwezig waren. Ze wilde s middags nig een echo maken voor zekerheid. maar niks veranderd. Maar omdat ik zo heftig begon te vloeien als reactie op medicatie en het maar niet minder werd. moest ik blijven.
    Voel me slap moe en zeer verdrietig.

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Ohw nee meid wat verschrikkelijk voor jullie!
    Ik heb er geen woorden voor het maakt me boos en verdrietig tegelijk echt even een traantje weg moeten vegen :(
    Ik weet ook echt niet wat te zeggen woorden zijn er echt niet voor dit verlies
    Heel veel sterkte voor jou en je man en een dikke digi knuffel

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @eetje; lekker uitkijken naar je verlof! Jeej! Wat vliegen die weken he?
    Hier lekker aangerommeld afgelopen weekend. Met mn zus een shopdag gehad. Altijd leuk en gezellig!

@sunshine; idd je goed laten verwennen door vl! En op tijd rust nemen hoor. Nu meer lichamelijke klachten zou niet tof zijn. Mooie buik!

@gertine; wat valt er nog te zeggen.. ook hier wel een traantje weggepinkt. Wat moet dit weer verschrikkelijk zijn voor jullie... het enige dat ik kan zeggen is heel veel sterkte en een digi knuf die kant op sturen. :( Het is jullie zo gegund!! Weten ze al waarom dit fout heeft kunnen gaan?

7. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Gertine , ik ben er stil van. Wat moeten jullie te maken hebben met een onbeschrijfelijk gevoel. Het is toch niet te geloven.
    Hoe is dit toch mogelijk !? Al zullen de antwoorden de tijd niet terug kunnen draaien en jullie je kleintjes terug kunnen geven , maar hoop zo dat er voor de toekomst hoop blijft op een gezonde zeangerschap met een gezond beebje.
    Heel veel succes met de verwerking hiervan .. Kan niet anders zeggen dat ik aan je denk .liefs voor jou

8. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Dank jullie. Het is nog niet bekend waarom het nu mis is gegaan.
    Volgende week weer een gesprek met gyn en dan horen we hoe of wat.
    Ik verlies geen bloed meer, en alles is schoon. dat hoorde we vanmiddag hadden we een controle echo..

Dus nu maar afwachten wanneer ik weer een normale cyclus heb.
    En hoe we verder gaan. gelijk de mmm in of dat we even wachten om dit eerst te verwerken.

9. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Eetje: dus bijna verlof heerlijk.. Veel werkplezier nog deze week.

Sunshine: wow mooi buikje, en hoe is het nu? is het al minder geworden, snap niet dat ze niet iets geven. En wat een botte opmerking, vind dat je zo iets niet kan en mag zeggen.

10. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

wel redelijk goed nieuws gister hij de gyn geweest en dit was dan een ander en hij nam m'n klachten serieus en vroeg ook of hij even naar m'n huid mocht kijken nou heb m'n buik laten zien en hij drukt er even op en z'n vingers bleven er voor een flinke tijd instaan dus hij zij meteen jou huis is zo geeriteerd waarschijnlijk tijdens de zwangerschap ergens een allergie voor gekregen maar weten niet wat en weten ook niet waar te zoeken

Aankomende dinsdag moet ik terug krijg ik inwendig onderzoek en als ik al iets ontsluiting heb dan breken ze de week daarop mijn vliezen. Erg spannend dus maar ga er van uit dat ik nog potdicht zit dan kan het ook niet tegenvallen want ik weet niet wat ze dan gaan doen

Ben benieuwt wat jou gyn er van zegt volgendeweek!
    Wel fijn dat het bloeden is gestopt in iedergeval
    Hele dikke knuffel !

11. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Gertine, hier nog een medeleven betuiging..
    Alles komt goed, ik geloof dat alles zijn redenen heeft.

Je kån spontaan zwanger raken, nu bij de volgende zwangerschap zul je wat beter in de gaten worden gehouden.

een volgende zwangerschap kan al heel snel zijn..

dit al, neemt niet weg dat het allemaal erg triest is, en jij en je man wéér op de proef worden gesteld.
    Maar jullie zullen ook dit overwinnen!
    Potvedriedubbeltjes, nu nis het afgelopen met de pech!

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @gertine: het verbaasd me hoeveel doorzettingsvermogen en kracht je hebt. Wat goed om te lezen dat je nog steeds soort van positieviteit in je hebt. Prachtig. Hou dat vol, komt echt goed!

@sunshine: spannend dus. Fijn dat deze persoon je wel serieus nam en verder gaat kijken. Houd ons op de hoogte! Hopelijk is het nog een beetje uit te houden.

@lauretta: hoe gaat ie? Voel je je goed?

13. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Lastige situatie hooit gertine . Ben enieuwd wat de gyn zegt.. Misschien dat je nav dat gesprek een keuze kan maken wat je wil, verwerken of de mmm in . Wel fijn dat je helemaal schoon bent en dat he gestopt bent met vloeien, vond dat zelf iedere dag zo confronterend ..

Spannende periode voor jou sunshine. Ik kan me die jeuk zo goed voorstellen, heb chronisch jeuk. Gebruik nu heel af en toe hormonen zalf.. Ik weet het is niet goed , maar het helpt zo goed dat ik na smeren twee weken geen "last" heb. Van plekken en jeuk. Ben ook ergens allergisch voor mar weten niet waarvoor. Echt van alles al geprobeerd.
    Hoop
    Voor je dat je lichaam er klaar voor is om te bevallen , zou fijn zijn.

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja zeker spannende periode!
    Het word nu wel zwaar hoor slecht slapen veel dromen zit nu alweer beneden de hele nacht gedroomd over oorlog en massa moorden :s Pff en dan ook nog is zo reëel dat verder slapen niet meer lukt
    Trouwens gister gebeld dat de afspraak dubbel ingeplant bleek dus dat ik maandag al moet wel met hoop gezeur vanuit daar maar ben te moe om dat nu helemaal uit te leggen haha

15. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Vreemde nacht .. Ik kon ook niet meer slapen . Hallo 03.15 !!!
    Heerlijk :( en ga een geWeldig drukke dag tegemoet met zo een shoot , daarna afscheids receptie van collega en vanavond een feestje ...
    It s gonna be a long long day 😁😃

16. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    He meiden .. Gisteren een shoot gedaan .. Erg leuk . Zal even een foto met jullie delen

17. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    En een van de buik

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,1 KB
      Weergaven:
      2
  18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Wauw! Mooie fotos Eetje! Ben ook van plan een shoot te doen. Zoo leuk voor later!

Balen van jullie gebroken nachten allemaal.. hopelijk met dit weekend lekker relaxen en uitrusten voor de boeg. In het zonnetje natuurlijk!

@sunshine: maandag dus.. dat gezeur heb je nu ook echt zin in.. pff! Succes alvast. Spannend!

hier weinig nieuws. T gaat prima allemaal al pak ik wel wat meer rust. Ff lekker genieten vd zon dit weekend! Fijn weekend allemaal

19. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Zeker mooie foto's eetje! Wij wouden ook graag een shoot doen maar het is er niet van gekomen helaas.

Ja Pff helemaal geen zin in dat gezeur nee Maarja hopelijk over anderhalve week onze prins in onze armen! Al betwijfel ik het vandeweek wel even wat gerommel geweest 1x een hele avond en snachts en gister zeurde het overal wel eventjes maar verder niet ook nog geen slijmprop gezien dusja afwachten, ben benieuwt wat ze anders gaan doen . Kleine ligt dan al wel helemaal ingedaald en vast , geen last van gehad qua pijn eigenlijk en ook nog geen bandenpijn dus wel dan een naar gevoel
    Maar niet pijnlijk dus hopelijk gewoon een hoge pijngrens dat ik het daardoor niet merk ofzo maar dat er al wel wat gebeurt is daar onder

20. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja laten we het hopen! Slijmprop hoeft trouwens niet.. heb ik bij de eerste ook niet voorbij zien komen.
    Hoop zo voor je dat alles goed gaat en ze dus maandag al iets zien. Dan kunnen ze tenminste iets!

Deel Deze Pagina