Oh zo! Ovuteste kun je gebruiken vanaf de laatste dag van je menstruatie dacht ik. Maar als ik jou was zou ik er nog n week tussen laten, gezien je rond de 30 dagen zit. Scheelt n hoop centjes Hier een kleine dip. Shirts zijn niet bezorgd.. vanavond hebben we met mn zus afgesproken, zouden we het gaan vertellen, en morgen de rest vd fam omdat we toch al op de koffie zouden gaan. Wat te doen? Ik ga vanavond echt geen toneelstukje opvoeren en dan over n paar dagen vertellen hoe het wel zit.. We wilden het de kleine laten doen, maar nu weetik ff niet hoe of wat.
Misschien kan je haar een tekening laten tekenen? Van papa mama rn haarzelf en een baby in mama's buikje.. en haar die laten geven en zeggen 'goed kijken'
Choco wat balen ... Een witte domper aan doen en een leuke tekst erop schrijven met blauwe en roze stiften ?! Laat het de pret niet drukken , plezier met vertellen !! Leuk
Toch maar een tshirtje gehaald bij prenatal manlief vond het zo ook leuker en zijn broer is vanavond ook toevallig aanwezig. Weten ze het allemaal meteen haha! Zin in! Eindelijk geen geheim meer. Pff wat is dat moeilijk hoor! Vinden jullie niet?
Kijk ook leuk !! Ja dat voor jezelf houden vind ik ook lastig! Zou het al Van de daken willen schreeuwen haha . Nog even wachten !! Hoe voelen jullie je ?! Ik kan geen eten zien of ruiken ... Heb nergens trek in. Vooral m'n reuk , werkelijk alles stinkt!! Zelfs m'n douche schuim en shampoo (juist gekocht in France gezien de heerlijke geur) Gertine wat fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen!! Tijd voor positief bericht bij jullie .. Prettig hoor dat je zo in je relatie met elkaar staat! Echte liefde inderdaad! Larosa , fijn dat je ongi er is. Op Naar de volgende ronde !! Hoelang zijn jullie nu bezig ?! Ik zou idd een week wachten na je ongi met ovu testen.. Daarna begint de vruchtbare periode pas . En scheelt je geld. Tevens online bestellen scheelt je veel geld heb ik gemerkt. Had sunshine niet nog wat liggen ?! Of was dat wat anders ?! Sabine, en is het geweldige nieuws al een beetje geland ?! Hoe reageerde je man !?
Was idd leuk! Duurde even, en niemand durfde te vragen hoe of wat, was lachen! Op naar morgen! Voel me goed, eten staat mij ook niet echt aan. Warm eten dan alleen he.. Echt geen trek in!
Spannend Chocoholic vertellen hihi wij gister aan mn schoonouders gedaan en vannavond mijn ouders. Heb een boekje voor ze gekocht van nijntje, opa en oma pluis. Voor de rest houden we nog geheim de komende weken. Hoe lastig het ook is. Voel me verder goed nog wel aanhoudende krampjes maar meer ook niet. Ben ook al 3 dagen nicotine vrij, gaat me best goed af Wat fijn voor jullie gertine, helemaal dat je zo snel kan komen. hopen dat er iets mooi mag uit mag komen.
Wat goed meis! Knap hoor! Hopelijk houd je het vol zo. Denk maar aan je beebje, dan heb je genoeg redenen echt top van je om zo snel te stoppen. Snap dat het moeilijk kan zijn. Hier de beide gezinnen ingelicht. Leuke reacties gehad! Iedereen blij en ook wat verbaasd. Ze hadden het wel verwacht, maar nog niet nu. Hoe is het met jullie?
Pff. een baaldag hier! De vermoeidheid begint toe te slaan.. Futloos en 'sochtends wat misselijk/hongerig. Weet niet meer wat ik wel of niet wil eten. Bleh! Moet eigenlijk nog veel in huis doen (strijken o.a.) maar kan mezelf er niet toe zetten.
Hier nog zo een choco .. T is echt verschrikkelijk! Vanaf dat ik van vakantie kom moet en beloof ik iedere dag dat ik een kamer opruim . Tot op heden , kan me er niet toe zetten ! Maar goed t is tijdelijk ! Haha Hoe is het hier met de rest ?!
Heel herkenbaar de eerste weken niet van de bank te slaan en ook geen zin om te werken gelukkig gaat het nu beter morgen nog een dagje en dan 4 dagen vrij na er 7 gewerkt te hebben, en woensdag weer de echo zoveel zin in maar weer heel spannend
Hahaha, take your time... Nesteldrang in aankomst toch? Nog genoeg tijd om als 'n bezetene de boel te poetsen... Denk dat 't futteloze gevoel z'n redenen heeft?
Idd.. lichaam is even ergens anders mee bezig haha! Lief was ook weg vanmiddag. Hij zou eerst bij n vriend voetbal gaan kijken toen hij thuis kwam, maar zag mij liggen en is ie lekker thuis gebleven. Echt fijn! Gelukkig ken ik het moe zijn en weet ik ook dat het over gaat. Ben 'sochtends alleen wat misselijker dan bij de vorige. Ach ja, hoort erbij. Gelukkig nog geen vriendjes met de pot! @Lauretta; wanneer mag jij weer aftellen?
Choco, lekker dat je man er zo bij betrokken is. Lief van hem! Ja die moeheid die je niet kunt negeren... Dat had ik ook voor m'n nod, en die gaat snel over geloof ik me te herinneren. Ik zit op dag 12 van cyclus, ben al aan de klus geslagen ben bij gynaecoloog geweest voor ' pap- test en heb verteld dat we aan 'n tweede "bezig" zijn. Hij heeft foliumzuur voorgeschreven, zo braaf ben ik nog nooit geweest hoop zo dat t snel gaat lukken...
Dames ik reageer ff snel moet zo werken lees straks alles even terug als ik tijd over heb voor het werk en anders vanavond maar Pff, elke paar dagen voor de echo begin ik zo te twijfelen of het wel goed gaat met de kleine ben zo bang dat het hartje niet meer klopt en waarom Weet ik niet heb het nooit meegemaakt , maar met alles wat ik niet voel borsten de ene dag minder pijnlijk dan de ander of m'n buik minder opgezet maakt me zo bang
@lauretta: spannend dus! Ik duim voor je! En de rest vd ladies.. Wanneer nod? Kunnen we met zn allen aftellen voor jullie! @sunshine; ik deel je angst. Is heel normaal.. Hopelijk kun je het met de week een beetje meer loslaten. Krijgen jullie nog een termijn echo of combinatie met nekplooimeting? Hoe denkt iedereen daarover eigenlijk? Wij laten het wel weer doen. Bij de eerste ook gedaan en gaf wel meer rust. Daarnaast klinkt het hard, maar heb je nog een keuze. Of de tijd om je erop voor te bereiden.
Vrijdag 18 oktober is mijn NOD! dus moet nog even geduld hebben. Die dag ook naar het zkh en dan horen we hoe we verder gaan.. vind het spannend, vandaag kreeg ik al post met allerlei info dus ga er straks voor zitten en het is op me rustige gemak bekijken en lezen.. Vind het toch wel spannend.. Zus zei gisteren hopelijk hoeft het niet meer! Ik hoop het ook maar ik ga er niet vanuit. Moeheid lijkt is erg ik ken het ook maar ik ben niet zwanger, komt van me schildklier, hopelijk gaat het bij jullie snel over dames en er komt genoeg tijd om weer schoon te maken.. Sunshine, ai dat is minder gelukkig krijg je een snel een echo en zul je zien dat het weer goed is me je kleintje! Lauretta: veel klusplezier
Termijn echo al gehad en combitest willen wij niet het kindje blijft even welkom , ik krijg gewoon elke 2 weken een echo om de hartslag en groei van de kleine bij te houden ivm de ziekte van Graves die ik heb gehad mocht het kleintje dat ook ontwikkelen is dat direct aan het hartje en de groei te zien dus vandaar elke keer wel weer spannend
@gertine: Hopelijk is het niet nodig, maar wel fijn dat je al wat info krijgt om je voor te bereiden. Natuurlijk is het spannend, er gebeurd toch wat met je. Succes met lezen, toch duim ik enorm voor je deze ronde! @sunshine: elke 2 weken echo, wat fijn! Wat betreft de nekplooimeting, blijft natuurlijk persoonlijk. Bij ons zou het ook wel welkom zijn hoor, daar niet van. Maar dan kunnen we ons erop voorbereiden. We gaan er niet vanuit dat het zo is, maar ik weet dat liever meteen.. Maar nogmaals, dat is persoonlijk. Wij waren het de vorige keer er snel over eens en nu weer.