Ongie heeft niet doorgezet, maandag en dinsdag helemaal niks. En woensdag beetje bruinverlies. nu weer niks.. grrr.. de revalidatie gaat gewoon door. Dat loopt gelukkig voorspoedig. loop nu in huis zonder krukken. en buitenshuis nog met 1 kruk. Vanaf volgende week ga ik op het werk halve dagen op kantoor werken. In de zorg kan/mag pas als ik klaar ben met revalidatie. Dat duurt zeker nog tot de zomer.
Oke, dus nog zeker vooruitgang en iets om naar uit te kijken! Hopelijk komt je cyclus ook weer goed op gang en begint het wat rustiger te worden. Ik blijf het zeggen: verbaas me keer op keer hoe jullie met tegenslagen omgaan.. wauw. Blijf ervoor knokken hoor! Het is jullie zo gegund. Hopelijk kun je over een paar jaar met een rondrennend gezond en vreugdevol kindje terugkijken op een roerige maar hele sterke periode in jullie relatie. What doesn't kill you makes you stronger..
Oooooo wat heb ik veel gemist, ik heb ook geen mail gekregen voor nieuwe berichten voel me nu wel heel schuldig.... Gertine wat verschrikkelijk om jou verhaal terug te lezen. Wat naar dat het mis is gegaan met de kleintjes. Hoe gaat het nu met je? Fijn voor je dat je weer mag werken. Sunshine gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje jace. Wat een mooi ventje, gaat alles goed met jullie? Hier gaat de zwangerschap moeizaam. Veel pijn van m'n bekken en kom het huis amper meer uit, voel me heel erg beperkt. Het kleintje doet het gelukkig wel heel erg goed. Dat houd me gelukkig wel redelijk positief en probeer ik er iets van te maken.
. Het gaat nu redelijk goed weer lekker thuis dan en me plekje gevonden elke dag gaat het iets beter. Na de bevalling ben ik eigenlijk ingestort, in het zh zag ik de kleine amper ze namen hem de eerste nacht al elke keer bij me weg, ik mocht hem zelf de fles niet geven omdat hij veel spuugde moest het "goed" gebeuren. De dag erna dat hij na de kinderafdeling neo ging kon ik hem alleen af en toe zien en toen ze eenmaal weer langzaam begonnen met de fles mocht ik alleen bij hem als hij de fles had en dan moest ik die geven terwijl hij in bed lag en als hij de fles op had werd ik terug gebracht na de afdeling, van de kraam afdeling hadden ze ze daar al op aangesproken maar volgends de kinderafdeling was dit het beste voor hem. Ik voelde me geen moeder meer na al die dagen nog geen luiertje mogen verschonen hem niet kunnen vasthouden. Toen we thuis kwamen had ik er ook echt geen zin meer in ik wou hem z'n luier en fles niet meer doen. Daarnaast nam de kraamzorg alles over en bepaalde alles dat werkte dus ook niet echt mee heb nu wel een ander maar ik had me vanaf z'n geboorte geen moeder kunnen voelen ik voelde niet meer wat ik tijdens de zwangerschap voelde. Dat gevoel komt nu dagelijks sterker terug gelukkig maar het heeft me wel veel pijn en tranen gekost. De eerste nacht alleen was zeer zwaar geen kindje meer in m'n buik en geen kindje om voor te zorgen
Sunshine: fijn dat het beter gaat, ga echt genieten dat je nu lekker zelf voor de kleine man kan zorgen.. En wat raar dat je hem niet mocht verzorgen in het zkh. Normaal laten ze het zelf doen, om binding met je kindje te krijgen. Sabine: je hoeft je niet schuldig te voelen! Wat vervelend dat het allemaal niet zo lekker gaat. Ja het is heerlijk om aan het werk te zijn, maar werk toch liever in de zorg, dan dat ik op kantoor zit en de planning en administratie aan het doen ben. Maar goed hopelijk komt de tijd dat we heel snel weer in de zorg kunnen. Chocoholic: Het is niet altijd even makkelijk, maar probeer er het beste van te maken. En heb een hele lieve man en familie die me iedere keer helpt/opbeurt en dat scheelt enorm. En we blijven door knokken.
@sunshine: zo stel je je de eerste dagen/weken niet voor.. wat raar idd dat je zo 'weggehouden' werd. Des te meer kun je hem nu vasthouden en lekker knuffelen. Eindelijk genieten dus. Gelukkig is je gevoel nu ook sterk en kun je voor je kindje gaan zorgen zoals jij dat wilt. Komt goed! @sabine: kan gebeuren hier haha! jammer dat het niet zo goed gaat. Probeer het gewoon rustigaan te doen en overal je tijd voor te nemen. Alles verder al klaar of moet je nog veel regelen voor de kleine? @gertine: wat fijn dat je zo'n familie en super man hebt om op terug te vallen. Dat moet zeker helpen ja. Hopelijk gaat je werk weer worden wat het was en kun je je weer in gaan zetten waar je hart ligt. Hou vol! Je doet het zo goed! Hier weinig nieuws. Werk begint vervelend te worden.. kantoorwerk is niet alles.. na zon dag ben ik gesloopt. Maagzuur wordt steeds regelmatiger en mn buik zit echt in de weg. Nog 2 weken werken gelukkig. Ff doorzetten dus. Thuis drukke periode met feestjes ed dus echt relaxen zit er ook niet in. Mooi lang weekend in aantocht. Gaan jullie nog wat doen? Hier voornamelijk eten haha!
@Chocoholic,ja kan me voorstellen dat werk niet meer leuk is. Hier trapt ie ook veel tegen mn ribben aan. Geen pretje. Nog 2 weken fijn idee he,ik ookhoeveelste ben jij uitgeteld? Heb het kamertje bijna klaar.alleen de commode moet nog komen. Als die er is zal ik foto's ff hier zetten. Hoever zijn jullie er mee?
Wij ook hoofdzakelijk etentjes met familie. Heb er echt zin in.. Choco: heerlijk nog 2 weken werken en dan genieten van je verlof.. het aftellen begint. Sabine: hoe lang moet jij nog werken?
Hey dames, hoe is het? Hier wakker.. zucht.. weet ff niet hoe te liggen of uberhaupt in slaap te vallen. heb op de een of andere manier in mn hoofd dat de kleine veel vroeger gaat komen en ben de to do lijstjes af aan het strepen. Lekker piekeren dus.. Begin de dikke buik nu toch echt beu te raken. Had ik bij de eerste pas echt tegen het eind. Maar goed, mag niet klagen. Ga maar weer proberen te slapen
Oke dus je werkt al niet meer.. Sabine Chocoholic: pfff wat een tijdstip om wakker te liggen.. Niet fijn. Niet piekeren, en gewoon op je rustige gemak je to do lijstje aftewerken.. Hier gaat het wel weer redelijk alleen snap niks van mijn cyclus raar gedoe.. Ik ben maar aan het tempen geslagen om zo te weten wanneer ik weer ongi wordt.. Maar nu zegt FF dat ik op dag 9 al een ei heb gehad terwijl ik voor mijn gevoel gisteren me ei heb gehad. Je wordt hier zo onzeker van als ik weet niet hoe. Wat zeggen/denken jullie ervan??
Ik zeg dag 9 ei en dan dat je daarna een temp dip hebt gehad. Op dag 10 is je temp namelijk al heel hoog, maar heb je geen laat gehad van vruchtbaar slijm?
Ik heb er niet op gelet of ik toen vruchtbaar slijm had het is me ook niet opgevallen en op dag 12 tot 15 doorzichtig waterige slijm en vrijdag had ik last van me buik, wat ik altijd had bij de eisprong, en ik heb mijn broekje keer verwisseld omdat deze nat was.. Sunshine hoe doet de kleine het en hoe gaat het met jou?
Hmmm okee toch denk ik dat die op dag 9 geweest is maar dat zou je alleen maar kunnen afwachten. Met kleine man gaat het goed het is zo tevreden mannetje echt een plaatje Hihi Hier gaat wel ontstoken sectio wond is inmiddels open geknapt hersteltijd van 6 maand nu.
Wat een knappert!! Aaahh! fijn dat alles goed gaat met hem, hopelijk met jou ook snel! Veel last vd wond? @gertine: aan mij heb je weinig. Is de eerste keer dat ik zon kaartje zie haha! Snap je onzekerheid.. wachten is nooit leuk en zeker niet zo in onwetendheid! Succes!
Haha zegt iedereen hebben goed ons best gedaan haha Ja veel pijn, had pijn /slaap medicatie en vandaag diclofinac gekregen maar moest er maar van uit gaan dat ik daar ook vermoeid van zou worden dus Vl gaat er snachts uit, heb nog tm woensdag antibiotica en dan vrijdag weer naar de gyn, ik hoop dat de wond een beetje snel hersteld want mag me ook niet scheren Maarja beetje creatief anders gaan we gewoon met een horizontaal streepje door het leven voor de komende 6 maand HahahHa is weer wt anders dan verticaal
Haha juist! Positief denken Wat fijn dat je vriend er snachts uit gaat. Zo moet je het samen toch ff doen tot jij er ook weer bovenop bent. Laat die medicatie maar werken dan en dat de wond maar snel heelt. Des te meer genieten van de kleine!
Oke, heb er ff over getwijfeld om jullie hiermee lastig te vallen maar ik moet het toch ff kwijt.. Ben nu een paar jaar getrouwd en we hebben voor ons de mooiste dag ooit gehad. Ben er toen erg lang en intensief mee bezig geweest om alles in themakleur te doen. Loper, bloemen, accesoires, mijn schoenen en sierraden, zelfgemaakte corsages, etc. Alles was perfect. Een vriendin van me trouwde een maand voor ons en die wist van ons thema. Heeft het kleiner uitgevoerd maar toch ook gedaan. Was ik goed van over de zeik. Vorig jaar trouwde een andere vriendin van me die wist hoe gefrustreerd ik was vd eerste, en die heeft het gewoon 100% gekopieerd! Andere kleur weliswaar en daar kwam ik op de bruiloft zelf pas achter. Zelfs haar zus opgedragen een speech te houden. Mijn zus deed dat bij ons ook, en haar zus meldde het zelfs even 'nou, omdat .. dr zus een mooie speech heeft gehouden op de bruiloft, zal ik het ook maar doen..' wtf.. :-o nummer 2 waar ik dus goed pissig was omdat mijn harde werk domweg 1 op 1 gekopieerd werd. Natuurlijk zit er geen patent op het idee maar zo voelt het wel. Nu gaan mijn schoonbroer en zus eind deze zomer trouwen.. je voelt m al aankomen.. ja dus. Zij hebben gemeld ook het kleur thems toe te gaan passen. En wel met de woorden 'jaa, precies zoals bij jullie'. Mijn maag draaide om.. moeten we nu wéér naar een kopie van onze bruiloft gaan zitten kijken?! Kwaad is niet het woord maar ik voel me zo genaaid gewoon.. verzin gvd zelf iets! Als compliment kan ik het niet echt zien, misschien ooit wel. Maar nu gewoon niet. Alles wat ik ervan hoor geeft me n rare smaak. Ik kan dan ook niet blij reageren.. weet niet wat het is. Mijn zus en andere schoonzus vinden het belachelijk dat ze alles exact hetzelfde willen als wij toen. Mijn grootste frustratie is dat de bruid wist hoe ik me voelde bij de andere 2 en het dan toch gewoon ook doet.. ik kan er niks van zeggen want ze hebben het toch al doorgevoerd en het is niet iets dat zij niet mogen doen. Het is een principe kwestie. tot het eind vd zomer zal ik toch n weg moeten vinden om hiermee om te gaan. Zoo moeilijk! Een toneelstukje opvoeren gaat m zeker niet worden, maar ik kan dit zo niet plaatsen.. alles wordt 1 op 1 gekopieerd. Al MIJN ideeen en harde werk va toen. Omdat ze zelf gewoon niet creatief is.. Mijn schoonbroer heeft (volgens schoonmoeder) zelfs nagenoeg hetzelfde kleur pak als mijn man!!
Haha ja idd kan niet eens normale broeken aan Maarja het is het allemaal waard! Maar wat een verhaal zeg van die bruiloften ik zou me mooi genaaid voelen bah bah! Helaas kan je weinig met tips en vallen die ook niet echt te geven in deze situatie! Aan de andere kant ze zijn gewoon jaloers op je bruiloft! Misschien maakt. Hun dat gelukkig maar geluk kan je niet kopen en zeker niet met ideeën van een ander