Tnx scheelt toch wel te horen dat mensen hetzelfde reageren als ik me voel. Betekend toch wel dat ik het niet verkeerd zie ookal kun je zoiets niet opeisen. moet me er gewoon bij neerleggen en het ook zo zien als jaloesie en compliment dat ze hetzelfde willen als wij op onze dag hadden. Maar leuk is anders..
Ja ik zou me precies zelfde voelen en ergens maakt het me ook wel boos! En ja idd jaloezie het is er van af te lezen!
Dan is het ook nog anders als het een kennis is en je er alleen savonds bent. Nu is dit de 3e keer dat we een hele dag mee gaan maken. Ik snap ook niet dat je dat zou willen. Dezelfde gasten zijn er (vriendengroep én familie). Dan wil je toch niet er over jouw dag gezegd wordt 'oh.. das hetzelfde als bij hun toen'. Ik snap dat gewoon niet..
Ja idd begrijp helemaal wat je bedoeld!! Helaas kan je er zo weinig aan doen Maarja Hier ineens zo zin in pannenkoeken mooi dt de jumbo open is Vl lekker naar de winkel gestuurd!
He bah wat stom dat ze dat doen.. zou daar ook behoorlijk over opwinden. Is toch niet leuk als je huwelijksdag kopieerd van een ander.. ik snap niet dat een bruidspaar dat wil. Snap je reactie helemaal chocoholic.. a wat een mooi mannetje is dat sunshine. hopelijk geneest je wond snel. Fijn dat vl helpt. Hoe vindt hij het allemaal?
Ja ons aapje Hihi jace kwam er getint uit :/ wtf?? dachten wij direct allebei! Vl zij het was dat jij het ook zij anders had ik me vraagtekens gehad en dag later mijn vader op bezoek ik kijk hem aan hej pa jij bent getint! Was ik een getinte baby? Ja zegt hij jij was net een Surinamer hardstikke bruin en zwarte haren! Nu word jace langzaam aan lichter en heeft blonde haren haha hij lijkt veel op Vl! Ja hij vind het leuk! Wel zwaar alles komt bijna op hem neer omdat m'n wond open staat kan ik niet veel
Haha wat moeten jullie even raar hebben gekeken toen je een getint mannetje op je buik had. Toch fijn dat je vader het kon verklaren Mooi he dat ie veel op je vriend lijkt. Zo zie je toch weer wat terug van jullie en dat wordt elke dag meer. Lekker van genieten hoor! Ik denk dat je vriend met alle liefde de zorg op zich neemt. Het is niet dat jij niet wil, maar gewoon niet kan. Groot verschil.. Je moet je maar lekker laten vertroetelen hoor! Voor je het weet sjouw je zelf alle kanten op. @Gertine: juist. Precies daarom snap ik hen ook niet! Maar ja.. hopelijk kan ik het met de weken wat meer loslaten. Fijn dat jullie (en mn omgeving hier) me iig begrijpen en me niet aanstellerig vinden. Ik heb het ook alleen tegen mn man, moeder zus en andere schoonzus gezegd. Verdere vrienden en familie laat ik hier buiten. Het is het niet waard om een vete op te roepen om iets waar je toch geen grip op hebt of kan veranderen. Ik hoop er het beste van en stiekem dat ze het in mindere mate doen dan wij hebben gedaan. Dat de frustratie straks gewoon voor niks is geweest..
Ja hij hing boven het doek maargoed ja was wel even schrikken Moet maar helaas had zelf graag lekker de dingetjes gedaan Maarja hij kan nu nooit meer zeggen dat hij niet kan strijken
Hey ladies hoe is het ermee? De laatste weekjes voor een aantal.. spannend! Alles al af en geregeld? Hier laatste weekje werken. To do list nagenoeg afgewerkt.. afgelopen weekend de geboortekaartjes klaargezet. Ben wel aan verlof toe hoor pff.. tegen het eind vd dag begint mn buik behoorlijk lastig te doen. Afgelopen week bij de vk gehoord dat ze denken dat de bevalling erg snel kan gaan gezien de eerste er binnen 4u was. Dus andere maatregelen.. bij de eerste wee meteen vk bellen om te komen kijken, me voorbereiden dat het miss wel een tguisbevalling kan gaan worden als er geen tijd meer is om naar het zkh te gaan.. moet ff zinken hoor. Maar ik heb er geen problemen mee als dat zo is. We zien het wel, hoop dat het nu niet tegen gaat vallen en een bevalling van 20u wordt
Jaa aftellen Chocoholic.echt een heel fijn idee om eind van de week verlof te hebben. Spannend idee dat het een snelle bevalling zal zijn. Ik wil ook liever in het ziekenhuis maar als ik een bevalling net als mijn moeder ga kijken wat heel snel was dan wordt het ook thuis. We moeten het maar op ons af laten komen. Wat goed dat jullie de kaartjes al zover klaar hebben. Wij bijna,wel ontwerp gevonden maar tekst vind ik best lastig. Moet ook nog adressen gaan uitzoeken. Laat ze direct bezorgen zodat we zelf geen omkijken meer hebben aan de kaarten. Verder is hier bijna alles klaar morgen kan ik als het goed is foto's maken van het kamertje.mijn man is meubel maken en moet nog een paar dingen maken aan de commode en dan is alles klaar
Inderdaad.. geen pijl op te trekken dus we zien wel hoe het gaat. ben benieuwd naar je kamertje! Fijn he zo alles af te vinken? Zeker wel moeilijk die kaartjes. Gelukkig hadden we het kaartje snel uitgezocht. Hopelijk zijn jullie er ook snel over uit. Wel ideaal zo direct addresseren he. Ben je er met 1 telefoontje naar de drukker met info over de kleine meteen vanaf.
He dames voor jullie breekt er een spannende tijd aan.. fijn dat alles zo goed als klaar is. Hier nog paar dagen en dan NOD vrijdag of zaterdag. is weer spannend temp schommelt enorm dan hoog dan weer laag geen pijl op te leggen. Toch maar weer afspraak bij gyn gemaakt kunnen 5 juni terecht duurt nog even Moet zeggen dat we er aan toe zijn veel sneller dan verwacht
Wat fijn om te horen! Doe wat je hart je zegt hoor. 5 juni is al snel. Hopelijk is je cyclus dan ook meteen regelmatig en mogen jullie meteen door. Houd je ons wel op de hoogte? Babys of nog geen babys, kletsen hier kan als het aan mij ligt gewoon doorgaan hoor!
Wat zeggen jullie van mijn tempkaartje? Ja hoor ik houd jullie zeker op de hoogte.. Ben erg benieuwd hoe het jullie verloopt en hoe jullie bevallingen zijn, en wat voor een schattige baby's jullie krijgen.. Blijf gezellig met jullie kletsen. En 5 juni is zo. Ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen en hoe we verder kunnen!
Jaa zal ik even gaan doen. Gaat het goed met jullie sunshine? gertine,ik zou het niet weten over je kaartje,maar weet je zelf al meer? Hier alles weer rustig. Gister babyshower gekregen van mijn vriendinnen was echt super leuk had het ook niet zien aan komen. De baby kamer is ook klaar zal vanmiddag wat foto's uploaden
Ja gaat wel wat beter qua band die ik met hem heb laat ik het zo zeggen het voelt weer net als in de zwangerschap gewoon mijn mannetje! Was erg bang depressief te raken en denk ook niet dat ik er ver van af zat. Al is de pijn dat hij bij me weg is geweest nog heel vers maar niet meer constant aanwezig alleen als ik er aan denk Verder is hij erg huilerig vermoeden koemelk allergie zijn we nog mee bezig met uitzoeken Verder met mij gaat het lichamelijk minder, ontsteking leek weg maar nu komt de pijn van binnen in de buik net alsof de sectio eergisteren was, maar moet de 13e weer op controle Wat een leuke verassing ! En ben erg benieuwt na het kamertje