Wachtbankje club oktober/november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Ff van me afschrijven hoor.ik zit er helemaal doorheen. Heb afgelopen 2 nachten hele heftige voorweeen gehad.ik dacht echt nu gaat het beginnen. Vk er bij gebeld maar helaas 1 cm ontsluiting en bm nog niet verwerkt en dus nog geen bevalling. Moest net urine inleveren voor blaasontsteking maar was niks te vinden,helaas. Van vk het voorstel gekregen om vanavond in ziekenhuis te slapen met een slaappil.ik ben zo moe en heb het echt gehad. Ben 2 dagen al aan het huilen door de vermoeidheid.pppf schiet dus niet op allemaal. Wel blij dat ik vannacht mag slapen hopen dat het werkt

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Oh meissie.. wat klote. T valt allemaal ook niet mee zo in de laatste weken he. Probeer anders ff een warm bad of douche en toch wat te slapen? Anders idd in het zkh maar. Snap precies hoe je je voelt. Lekker alles eruir laten komen.. lucht wat op.

hier net weer gestript. 3cm nu. Vk hoopt dat het vandaag gaat beginnen.. afwachten dus maar weer.

3. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Ja lig alweer op de bank maar wil nog niet echt lukken:(.
    Wat spannend voor jou. Zou heel fijn zijn als het strippen helpt.
    Ik hoop dat er voor mij morgen ook een plan klaar ligt. Om zo nog 2 weken door te moeten gaan zie ik echt niet zitten..
    Hoe is het om gestript te worden? Toucheren vind ik al vervelend...

4. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Strippen is niet veel fijner. Al viel het vandaag meer mee dan vorige week.
    ach het is voor een goed doel he.

5. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Oh sterkte Sabine, meid wat pittig he?!

Choco bij jou nog niets?!

Sunshine , thx voor stemmen , zag dat jij er ook tussen stond! Gestemd ;)!
    Heerlijk mannetje hoor ! En hij bepaald heerlijk zelf z'n groei, als jij verder tevreden is dan is er niks mis mee toch !

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Helaas.. nog niks te melden hier :(
    begin er echt een beetje hard hoofd in te krijgen dat het nog gaat komen hoor.. begin wel last van vanalles te krijgen maar geen weeen oid. Harde buiken worden pijnlijker.. wordt hier niet goed van!

7. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Ow meiden, bij jullie kan het niet snel genoeg gaan, terwijl ik hier bijna met mijn benen gekruist zit om haar binnen te houden.. is er dan nooit een gulden middenweg?

Sabine, eigenlijk ben je even afwezig geweest en het zou kunnen dat je bevallen bent??

Choco, houd moed! Véél langer kan het niet duren, hoop dat je een spoedige bevalling zult hebben..
    kijk uit naar foto's van de nieuwe aanwinstjes!

toch leuk elkaar zo gevolgd te hebben, voor, tijdens en na het zwangeren...

tot snel hopelijk!

8. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Nee helaas,niet bevallen. Het slapen vannacht is ook niet gelukt. Vanaf 2 uur aan het spoken geweest. Wel vanmorgen mega slijmprop verloren maar dat zegt volgens mij ook niet zo heel veel.... Baal nu al dat de avond bijna om is,weet gewoon dat het weer een kort nachtje zal worden :(

9. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @lauretta; ja he hoe gek kan het zijn! Blijft idd bijzonder om zo toch al een lange tijd elkaar te volgen en mee te leven.

@sabine: hoe gaat ie? Al iets te merken?

Hier vanacht n paar keer wakker van weeen. Dus ben nu aan het afwachten wat er gebeurd en of het doorzet. Ik wacht nog ff af met vk te bellen tot er echt wat duidelijks te voelen is. Hoop zo dat dit het dan is en we eindelijk kunnen!

10. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Hier een rustige nacht gehad.er is nog niet veel in aantocht.
    Chocoholic ben je nu wel echt begonnen?spannend....

11. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Sabine wat balen van die moeilijke nachten maar gelukkig wat beter nu.

Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen allemaal sorry :$ hier geen voorweeen gehad etc helemaal nix,
    In zh zijden ze uiteindelijk dat m'n pijngrens wel erg hoog is want met ballon plaatsen zat ze stom te kijken toen ik vroeg wann ze m nou ging zetten en dat die er al in bleek
    Te zitten maar dat er regelmatig een aantal tegen het plafond aanzitten van de pijn. Weeen vielen makkelijk op te vangen tot de pomp zo hoog stond dat ze 3 direct achter elkaar kwamen 2 min en dan was heel even rustig toen kon ik echt niet meer bijkomen en hebben ze zelf de annestesist gebeld maar goed
    Nu draai k zwaar uit de richting haha xD
    De pijn van de wond was erger in iedergeval
    Dus heb ook niet echt tips helaas

Spannend choco!!! Hopelijk ben je nu bezig of is de kleine er al :)

Hihi dankje eetje!
    Ja dat zeker ben trots op
    Hem en wat een ander vind jammer dan
    Vl zij alleen ja z'n voeten hangen al uit de
    Maxicosi hoor uhmm ja omdat z'n hoofd te klein is voor de verkleiner dus zakt hij onderuit haha

Hier selfie van mama en jace <3

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Aah lief!

Hier nog niks doorgezet.. vk gesproken en ze gaat me nog 1x strippen om te zien of het dan wel doorzet. Zo niet dan gaan ze morgen mn vliezen wel breken maar we wachten het eerst ff af.

13. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Zit op 5 cm al! Nu wachten tot de weeen regelmatiger komen en de kleine actie onderneemt.. spannend!

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Spannend !!! Ben benieuwt of je al bevallen bent!

15. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Oe Spannend choco !!!! Ben ook erg benieuwd of jullie kleintje er al is

16. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Inmiddels kan ik jullie vertellen dat vanavond onze dochter Yara is geboren!
    Eind vd middag kreeg ik weeen om de 5 min en hebben ze in het zkh mn vliezen gebroken. 1,5u later was ze er. Helaas moet ik wel een nachtje blijven ivm veel bloedverlies. Was ff schrikken maar gelukkig gaat nu alles goed.

17. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Ooo wat fijn,gefeliciteerd met jullie dochter.mooie naam. Gaat inmiddels alles goed?
    Hier alles rustig,nog steeds.....

18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh hoop zo voor je dat het bij jou ook begint!
    Succes vast!!

hier inmiddels alle fratsen weg en moet ik alleen nog zelf naar de wc kunnen.
    voel me goed en de kleine doet het ook super.

19. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Ooo dat is fijn,kan het genieten beginnen. Ben benieuwd hoe ze er uitziet,foto delen?
    Ja hoop vandaag dat alles rustig blijft haha man is jarig. Zou leuker voor het keteltje zijn als hij een eigen verjaardag krijgt:)

20. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Bekijk bijlage 400175
    ff showen :p
    Gaat allemaal goed hier. Yara heeft wel last van krampjes dus de nachten zijn erg kort. Gelukkig is de oudste een lieverd en slaapt goed door. De gebruikelijke dingetjes nu nog ff door (oa stuwing:() en verder lekker genieten.
    ben benieuwd hoe vandaag gaat met die hitte poeh poeh! Gisteren al buiten gelegen, dat scheelde een hoop!

Hoe is het met jullie??

Deel Deze Pagina