Spannend Laurette .. Wie weet gewoon raak ! Herken de symptomen die ik gehad heb bij innesteling (achteraf ) Duim voor je meid!
Laurette: spannend hoor.. Ik herken het wel van deze ronde, ik had dat afgelopen woensdag had ik ook een naar zeurderig/steekjes gevoel bij me eierstok. en donderdag mijn ei gehad.. Dus wie weet een goed teken voor ons! Ga voor je duimen meid! Sunshine: ahh wat een lief pakje zeg! echt schattig! Sabine: fijn een goede test bij MVM Eetje: Ik snap je bezorgheid goed hoor. En MVM nog te pakken gehad? Zo EHBO is ook weer binnen. pfff het was een zware avond zeg.. Vannacht had ik ook last van krampjes in me buik, en vanmorgen merkte ik wat bruine afscheiding in me broekje maar nu niks meer! En nu een weeig gevoel en opeens doen me boobs wel zeer! zit nu op 7dpo!
Zal best ! Ja normaal laat m'n gevoel me niet in de steek bij eetje had ik toen ook al het gevoel dat het gewoon raak was! En dat bleek toen zo ook Maar ja ik durf geen uitspraak te doen over wat m'n gevoel over jou zegt omdat het jullie laatste maand is dat jullie het zonder medische hulp doen
@Sunshine: mooie echo! Fijn dat alles goed is! En dat pakje: Bekijk bijlage 354352 Mijn meissie net n paar uurtjes oud.. Voor haar broertje/zusje koop ik wel een nieuw 'eerste pakje'. Verder hebben we nog wel veel neutraals. Nog tijd zat om dat uit te gaan zoeken allemaal! @opnaarvijf: welkom! 5 kids.. wauw! Daar zou ik toch niet aan moeten denken haha! Succes met zwanger worden. @lauretta: ik hoop het voor je!! We duimen hoor! @gertine: whaa! ook spannend! Hopelijk dus 3 zwangerebuikjes erbij deze maand! Hier een paar dagen al de hele dag door misselijk.. bleh! Wordt je niet vrolijk van.. Zo zie je maar weer dat elke zwangerschap anders is.
oeps.. grote foto let maar niet op dr gezichtsuitdrukking haha! Was de enige foto waar het pakje niet onder de dekens zat.
ahhh wat een moppie! Chocoholic! En wat vervelend dat je zo misselijk bent! Ja Sunshine wat is je gevoel dan?? Ik zal niet alle hoop er op gaan vestigen hoor! ik weet dat dit onze laatste poging is voor dat ik de mmm in ga! Even pauze op het werk. zegt me leidinggevende he Gertine thee (drink vaker thee omdat koffie laatste tijd vaak opbreekt) ipv koffie dacht gisteren al wat te zien aan je moet je me niet iets vertellen? Ik zo nee wat zou ik moeten vertellen! Zegt ze je straalt en je hebt een buikje en zo genant je boobs lijken groter! doe dus geen strakke kleding meer aan naar me werk! En dan me zus die droomt dat ik zwanger ben. wat is dit allemaal! Ik weet niet meer wie dat vroeg dus maar even algemeen antwoord! Beide familie's zijn op de hoogte dat we proberen om zwanger te worden en wat vriendinnen, dit is aan de ene kant fijn en aan de andere kant niet want ze letten erg op. We hebben het verteld omdat we echt vragen kregen! en dat was soms erg pijnlijk! Hier op het werk weten 2 collega's het. Leidinggevende niet!
Tnx Het is ook echt een super lief meissie. Niks te klagen met haar, lacht altijd en kunnen we overal mee naartoe nemen. Heerlijk! Spannend bij jou! Zeker als je omgeving er nu ook aan begint te denken moet dat haast wel iets zeggen. Hoop zo voor je dat je het zkh traject nog voor kan zijn! Idd dubbel om het mensen al te vertellen. Wel fijn dat je dus ook maar 2 woorden nodig hebt als je wat kwijt wilt of je je niet lekker voelt oid. Dat je je bijna gedwongen voelde om het te vertellen is dan weer wat anders. Ik ben toch echt van mening dat je mensen die vragen niet stelt. Zeker van je leidinggevende vind ik het eigenlijk erg ongepast om dat zo te zeggen..
Ik heb n gevoel van wel maar klam er niet op vast misschien ook wel Omdat ik het jullie zo gun maar ja weet niet denk het wel
Choco! Wat n beeldje! Complimenti, zouden ze hier zeggen!! Ik weet dat die misselijkheid verschrikkelijk is... .. Ik zou er nu een moord voor doen Bedankt voor t duimen allemaal, hier ook vingers crossed. Voor jullie! @ Gertine, wanneer is jouw nod ook alweer? En @larosa jij??? X
Hoihoi iedereen, ik volg LaRosa en Opnaarvijf naar hier waar het gezellig lijkt te zijn! Vind het nu al leuk: iedereen zit in een andere fase! Korte intro van mij: had een lange relatie maar die ging net na mijn mid-twenties voorbij en toen paar jaar heerlijk genoten van vrijgezel zijn. Sinds iets meer dan vijf jaar nu weer een relatie en hij is het he-le-maal Ondertussen ben ik wel (echt net, maar toch) 37 en was het een beetje nu of nooit als het om kinderen gaat. En wilden we dat?? Dan komt van het een het ander: in augustus met de pil gestopt en mijn vriend was toen voor werk in buitenland paar weken. Afgelopen maand kwam hij juist net terug van zo'n reis en hebben we sex gehad vlak na eisprong. Een beetje 'we zien wel' actie, want de knoop nog steeds niet definitief doorgehakt. En toen begonnen mijn borsten te branden na een week, nam mijn reuk van de een op de andere dag echt toe met factor 50, was ik de hele dag door misselijk, helemaal van geurtjes. Na weer een paar dagen zag ik opeens flinke aderen over mijn borsten lopen en vertelde ik mijn vriend dat het wel eens 'raak' zou kunnen zijn..voorzichtig.. Maar bleek vals alarm of in ieder geval: niet doorgezet, want na een cyclus van 24 dagen werd ik ongesteld. Wel anders dan anders en heel kort. De symptomen die ik voelde bleven nog een paar dagen aanhouden, maar namen langzaam af. Door wat ik voelde, besefte ik me dat ik heel blij zou zijn geweest, was het wel raak geweest en heb dat gedeeld met mijn vriend. We hebben besloten: we gaan er dan nu ook echt voor! Ben van voor de pil gewend aan hele korte cycli (soms maar 21 dagen) en flink veel cervix slijm (waarvan ik NU pas weet wat dat dus is, als 13 jarige bv. vond ik het vreselijk!!) Door dit forum weet ik wat het inhoudt en dat je eisprong kort daarna volgt. Tot nu toe is er dat doorzichtige slijm na 8 DPO dus dat zal morgen zijn. Ik kijk al uit naar dit weekend Voel wel - en dit ken ik niet - steekjes aan beide eilijders, waar ik normaliter rond deze tijd maar één kant voel. Maar ben er ondertussen ook achter dat je vanalles kunt voelen, tot aan het zien van roze streepjes op hagelwitte tests en heb die omgedoopt tot schijnverschijnselen met bijbehorende forum-like afkorting: SV-s En ik beloof plechtig dat ik me er deze cyclus NIET schuldig aan zal maken
Hey zomervogel hihi, leuk dat je er bent! Gelijk een vraagje aan jou, jij hebt nl ook een erg korte ongi gehad toch. Ik ben hier een beetje bezorgd. Voor de laatste spiraal heb ik zolang als ik menstrueer een hele heftige. 5 dagen heel heftig bloedverlies en dan nog een paar dagen wat minder. Nu ben ik het dus twee keer geweest maar twee keer erg vreemd 2 dagen volle bak elk uur verschonen en op de wc echt flinke druppels, normaal voor mij dus maar nu komt het na twee dagen van de een op ander minuut niks meer, helemaal niks geen bruin nada. Dat is toch niet normaal? Twee dagen is toch te kort? Hoe is dat bij jou herken je dit? Misschien andere die dit herkennen?
@sommerfugler: welkom! Mooi verhaal dat je nu de man hebt waar je oud mee wilt worden, en voor een kindje gaat. Succes en klusze dit weekend! @opnaarvijf: ik ken het niet. Mijn menstruatie is juist minder geworden na het stoppen. Je lichaam kan je erg voor de gek houden..
Welkom Summerfugler! Boeiend verhaal! Spannend voor jullie! En eigenlijk hoort het er wel een beetje bij, die SV-tjes. We doen het allemaal een beetje, en zie hier; vaak is het dan toch raak! Aan de ene kant wel lekker, een korte cyclus, dan hoef je niet zo lang te wachten In ieder geval succes! @ Opnaarvijf, ik kan alleen zeggen dat ik dat ook een tijdje heb gehad, na de pil ooit eens, de gyneacoloog zei dat dat blijkbaar mijn "natuurlijke" gaan van zaken was, en dat dat alleen maar gunstig was. Komt neer op een korte menstruatie, weliswaar beladen, maar denk dat daar niets mis mee is, als die zware menstruatie lang door zou gaan is dat naar mijn inziens wèl zorgwekkend. Maar je kunt altijd met dit soort vragen terecht toch? Bij de huisarts? Hoe werkt dat ook al weer in Ned.?