Wachtbankje feb/mrt 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hey hypo, nog een forum juf, gezellig! Welke dagen, welke groep heb jij?

@loesie: hoe gaat het meid? Je bent alweer 5 dagen niet geweest, das veel te lang geleden;)

Hier gaat het goed, nu al 7 dagen na tp. Vind het wel spannend en voel natuurlijk weer van alles, maar weet ook dat dat helemaal niets zegt. Ik hoop zo dat het nu eindelijk eens gelukt is en dat ons komende week een mooie positieve zwangerschapstest geschonken word en dan over ongeveer 8 maanden een mooi gezond beebje.
    *duim duim duim duim*

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi!

Nog een juf hier! Hoe kunnen ze ons dat aan doen! Wij, die zo van kids houden en heel vaak geconfronteerd worden met zwangere moeders (tenminste, ik wel) , in de mmm stoppen!
    MOK!

Miepie, spannend joh! Ik hoop ook echt dat het nu positief gaat uitpakken voor je! En we gaan stap voor stap meis, 1st de menstruatie die uitblijft, daarna een positieve test en dan een mooi beebje!! (of misschien 2)

Ik ben superdruk geweest, vandaar 5 dagen nie geweest, maar wat is de tijd gevlogen de 1ste week! (vooral vanaf woensdag!)
    Nu gaat het weer langzaam.
    Ik zit vandaag op dag 8 en vind het ook zenuwslopend!
    10 dagen na de punctie! bbrrrr....
    Als ik dit weekend doorkom durf ik een beetje hoop te hebben.

Maar ben zo bang dat het elk moment over kan zijn!
    Ik voel ook inderdaad van alles, maar ik probeer het maar te negeren en niet te noemen!

Aan testen durf ik nog niet eens te denken! Zoals ik er nu over denk, wacht ik gewoon nog een week, want ik hoef geen negatieve testen meer te zien!
    Dan word ik nog liever (NIET HOOR, MAAR JE WEET HOE IK HET BEDOEL!) ongesteld!
    Pas als het echt uitblijft durf ik me er aan te wagen!

Heb jij trouwens nu ook vakantie?!?! Normaal, heerlijk, nu killing, want dan gaat de tijd helemaal langzaam!
    Heb voor ma-wo-do-vr al dingen afgesproken, haha!
    Mijn zus belde net of ik di ook nog meeging naar IKEA ed, maar heb maar even slag om de arm gehouden!
    Anders ben ik helemaal niet thuis en dat vind ik normaal gesproken ook nog wel lekker!

We zullen zien. Misschien is het vandaag of morgen wel einde oefening en hoef ik geen afleiding meer...ja, ook wel, maar dan meer om het verdriet te verwerken!...zucht...

Fijn weekend!

Liefs

3. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hey Loesie, niet alleen voor mij een positieve test, maar ook voor jou he?
    We zitten nu beiden op wachtdag 8, maar lopen toch niet helemaal gelijk. Mijn bartje was al 4 dagen oud en die van jou dus twee begrijp ik. Vandaag is het twee weken dat ik de pregnyl heb gezet en moet dinsdag NIET ongi worden. Heb wel de hele dag al wat kramp en durf bijna niet meer naar de wc. Moet ik ook nog die utrogestan inbrengen, durf ik al helemaal niet meer;) Veel te bang dat de eerste tekenen alweer te zien zijn. Ben net als jij heel bang dat het ieder moment over kan zijn.

Ik heb ook vakantie inderdaad. Mijn vriend was het hele weekend weg en komt vanavond weer. Gelukkig wel genoeg afleiding gehad, maar vind het wel fijn als ie er weer is.
    Heb ook al wat dingen gepland in de vakantie, maar pas vanaf woensdag. En zaterdag is mijn vriend jarig, hopelijk dubbel feest!

Bij jou alles nog goed?

En hypo, hoe is het met jou meissie?

4. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hey Loesie, niet alleen voor mij een positieve test, maar ook voor jou he?
    We zitten nu beiden op wachtdag 8, maar lopen toch niet helemaal gelijk. Mijn bartje was al 4 dagen oud en die van jou dus twee begrijp ik. Vandaag is het twee weken dat ik de pregnyl heb gezet en moet dinsdag NIET ongi worden. Heb wel de hele dag al wat kramp en durf bijna niet meer naar de wc. Moet ik ook nog die utrogestan inbrengen, durf ik al helemaal niet meer;) Veel te bang dat de eerste tekenen alweer te zien zijn. Ben net als jij heel bang dat het ieder moment over kan zijn.

Ik heb ook vakantie inderdaad. Mijn vriend was het hele weekend weg en komt vanavond weer. Gelukkig wel genoeg afleiding gehad, maar vind het wel fijn als ie er weer is.
    Heb ook al wat dingen gepland in de vakantie, maar pas vanaf woensdag. En zaterdag is mijn vriend jarig, hopelijk dubbel feest!

Bij jou alles nog goed?

En hypo, hoe is het met jou meissie?

5. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Oh, sorry 2x hetzelfde. Was weer eens te ongeduldig;)

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Haha, nie zo stressen meteen he!

En oke, ik doe ook mee met je positieve test!
    Ik noem het wachtdag 9, nu wachtdag 10...Volgens mij tel je ook de dag zelf mee! Doe je bij je cyclus ook!
    Ik heb dinsdag pregnyl gezet en ik moet woensdag niet ongi worden!

Maar...omdat ik bij de vorige 2 pogingen 12 dagen na punctie ongesteld werd, is dat vandaag...dus vind dit wel erg spannend!
    In Zwolle was dat dus 8 dagen na tp, maar omdat mijne nu 2 daagjes jonger was, moet ik dus 10 dagen tot tp...
    oftewel...vandaag...

Gister had ik een heel rotgevoel en dacht ik echt dat het niet goed zat, maar over het algemeen heb ik de laatste dagen een goed gevoel...En dat vind ik ook wel weer eng! Want straks val ik heeeeeeeeeeel diep!

Vanmiddag lekker bij een vriendin op de thee, dus wel een beetje afleiding. Misschien dat ik straks nog even de auto pak om naar de stad te gaan, wat leuke dingetjes voor de nieuwe klas halen. (zijn verhuisd naar noodlocatie, want school wordt verbouwd)

Jij dus ook lekker afleiding gezocht!
    Kan me voorstellen dat het fijn is om vriendje weer om je heen te hebben! Heeft ie het leuk gehad?!

Ik heb elke dag wat, behalve morgen.
    Maar vandaag is het alleen 's middags en donderdag alleen 's morgens, dus kan nog wel een beetje relaxen!
    Woendag komen mijn zussen met kids. (oudste zus heeft 3 meiden) en vrijdag komt een vriendin de hele dag.
    Hopelijk is het dan nog steeds afleiding, omdat het zo spannend is en nie omdat het mis is gegaan!

Ik ga weer even de oogjes dicht doen. Heb heel erg, gisteravond de laptop mee naar bed genomen...ff spieken en dan weer proberen te slapen!

Welterusten!

Liefs

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden, ik mag ook op het wachtbankje plaats nemen. Heb afgelopen zaterdag een TP gehad van 1 prachtige emmy.

8. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi Zora,

Spannend zeg! En nu maar afwachten he!!! Daar zijn we zoooooooooooo goed in!

Ik maak me alweer druk.
    Had tegen een uur of 10.00 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel iets verkleuring op het papiertje...stelde niks voor, maar ik analyseer dat hele papiertje de laatste dagen...
    Schrok me meteen lam, heb al een huilbui gehad, vriendje gesmst!
    Ben zo bang dat dit het begin is...Heb al weer 4x op de wc gezeten ondertussen...daarna niks meer gebeurd.

pppffff...ik wilde echt dat ik mijn vingers kon knippen en dat het dan een paar dagen verder was!
    Vind dit helemaal niks!

Zucht...ik ga maar eens wat proberen te eten...

Liefs

9. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey lieve dames!
    Met mij is t goed hoor (maar zit ook niet in die ellendige WW'en zoals jullie). Inderdaad nu ook een weekje vakantie. Maar ik ga zo wel ff naar school, heb nog veel weg te werken en na de vakantie zitten we midden in onze 2e ICSI, dus komt t er ook niet zo van denk ik. Ik heb geen eigen groep, maar ben IB'er, dus heb nog aardig wat papierwerk en mail dat ik nog weg moet werken.
    Snap heel goed dat je t testen zat bent Loesie. Steeds maar weer die teleurstelling. Ik duim heel erg voor je dat je straks met een beebje in je buik in het huwelijksbootje stapt. Wel leuk een juf die gaat trouwen! ;)

Meiden op t wachtbankje, heel veel succes en probeer zoveel mogelijk gezellige, ontspannende dingen te doen!
    Dikke kus,
    Hypo

10. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey meiden,

Ik zit dan momenteel wel niet op het wachtbankje maar ik wil jullie allemaal onwijs veel succes en sterkte wensen in deze moeilijke weken!!!!!!!!!!!!!

Ik denk aan jullie!!!!!

Loesie, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Pfffffffff het is ook zooooo spannend allemaal!!!! Hoop echt zoooo dat het niets te betekenen heeft. Ik duimmmmmmmmm.

Knuffel!

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Lief van je, Sabrien.
    Maar ik denk toch dat het niet goed zit.
    Net weer wat rood/bruin aan het toiletpapier.
    Daarna een tampon ingedaan, maar die was wel gewoon schoon.

Kan alleen maar huilen en weet niet goed wat ik met mezelf aan moet. Ik was hier al zo bang voor.

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Och lieverd.......................:( :( :( :( :( :(
    Ik vind het zooooo erg......... Iedere keer weer die teleurstelling.....

Ik wou dat ik iets voor je kon doen.

* MEGA DIKKE KNUFFFFFFFFFFFFFFFF *

13. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    NEEEEEEEEEEEEEEEE, Loesie dit mag niet!!!
    Oh meisie, ik vind het zo erg voor je. Ik wou dat ik iets voor je kon doen meid. Kan je alleen maar een virtuele knuffel geven. Dus bij deze. En jank maar even lekker op mijn schouder.

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Loesie, begint je ongi altijd met een klein beetje bruinverlies. Anders is er misschien nog hoop? Ik hoop het voor je.

Liefs Zora

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha lieve schatten...

Ja, zora, het begint altijd zo...daarom ben ik meteen megahard naar beneden gevallen...weg wolk!

Jullie zijn lief!
    Ik moet die bolletjes nog maar even door gebruiken. Kan nu DD al wel bellen, maar dan zeggen ze toch dat het echt door moet zetten!

Ben net 8km verderop naar de kv gereden om wat testen te halen. Mocht het morgen nog niet doorgezet zijn, dan toch maar een restje wachten...11 dagen na tp...wil niet testen, maar die onzekerheid van wel of niet (terwijl ik van niet uitga) is ook killing!

Nu is mijn hoop gevestigd op jullie!

Liefs

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Och meis, vind het echt rot voor je. Ik blijf toch nog een klein beetje hopen op een wonder voor jullie. Sterkte meis! Dikke knuffel.

17. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Oh nee, meid. Zo begint het bij mij ook altijd. Maar toch, de keer dat ik zwanger ben geweest heb ik een week lang bruin gehad en dat begon 9 dagen na de tp. Er is gewoon nog niets van te zeggen, maar ik denk dat je gevoel vaak wel genoeg zegt. Kan me wel voorstellen dat je morgen al wilt testen om duidelijkheid te hebben, maar is dat niet te vroeg? Kan dan ook zijn dat ie negatief is terwijl je wel zwanger bent.
    Meid een dikke knuffel en ik denk aan je. En ondertussen blijf ik gewoon nog voor je duimen hoor!

18. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    oooooooooo nee loessie wat lees ik nu :( :( :(
    Ik ging zoeken ghoe het met je was en dan lees ik dit.
    Ik ga hopen duimen hoe dan ook...
    Pff wat vreselijk zo tussen hoop en vrees.
    Meer dan een gemeende dikke knuf kan ik je niet geven

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi meiden,

Wat lief dat iedereen zo meeleeft! Jullie zijn echt schatten!

Het is nu 8 uur geleden dat ik wat rood/bruinverlies had en sinds die tijd niks meer. Maar ben echt superbang dat het elk moment kan komen.
    De vorige keren 12 dagen na tp 's avonds, rond 21.00, dus heb het gevoel dat het elk moment kan komen!

Ben gewoon misselijk van de spanning!

Miepje, ik ga nog niet testen hoor. Maar ik dacht, mocht het morgen of woensdag nog niet doorzetten, dan doe ik even een testje. Maar geloof nie dat ik ze nodig ga hebben.
    Maar goed, ze blijven wel houdbaar, dus dan verstop ik ze gewoon!

Lief dat jullie allemaal blijven duimen! Ikzelf heb de moed laten zakken, dus moeten jullie het maar voor me doen, haha!

Fijne avond!

Liefs

20. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lieve Loesie,

Hoe is het nu met het bruinverlies?

Hoop dat het nu helemaal weg is gebleven en dat het juist goed nieuws is, heb je er misschien al een testje tegenaan gegooid? Wanneer mag je eigenlijk officeel testen?

denk aan je.......

Deel Deze Pagina