Wachtbankje feb/mrt 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey sabrien,

Lief dat je aan me denkt!
    het is helemaal gestopt. Gister dus heel iets, maar daar bleef het bij. Ben wel echt bang dat het elk moment los kan barsten, dus heb een abonnement op het toilet! haha!
    Ben nu al 27 uur bruinverlies vrij!
    Maar heb wel veel steekjes/krampjes onderin mijn buik, dus ben sceptisch!

Ik zit vandaag op 11 dagen na tp en 13 dagen na punctie. Durf ECHT nog niet te testen!
    Ik wacht nog 'rustig' even af!

Jij mag vrijdag weer terug zie ik?! Ik hoop echt dat je bms dan echt dik genoeg is! Zou toch kl*ten zijn als het weer een maandje werd opgeschoven!!

Liefsssssss

2. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    YES goed zo loesie! Volhouden, dat probeer ik ook. En dan het weekend beiden een positieve test!

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Durf het bijna niet te hopen Miepje!
    Maar zullen we het maar doen!

Jij gaat echt van het weekend pas testen?!
    Moet dat denk ik ook zolang vol gaan houden.

Maar hou nog steeds een slag om de arm en denk nog steeds dat het wel komt.
    Niet echt meer om me in te dekken, maar omdat ik me serieus niet kan voorstellen dat ik ooit geluk ga hebben!

Liefs

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Loesie, wauw al 27 uur geen bruinverlies!!!! :D
    Nu wordt het echt spannend............Gezellig boekje erbij op het toilet en broekloeren maar! ;)

Loesie en Miepje, allebei het weekend een positieve test en dan over +/- 8 maanden een wolk van een baby!

Ik duim voor jullie allemaal!!!!!!!

5. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Loesie waarom niet testen? Teleurgesteld en verdrietig ben je nu toch wel! En dan heb je iig duidelijkheid. Of wil je nog even hoop houden? Dat had ik nl. wel altijd, wilde/durfde niet te testen om nog de hoop te houden. Bruinverlies kan nog alle kanten op!

Afgelopen keer heb ik exact twee weken na punctie (woe punctie woe gestest) getest en een duidelijk test gekregen, jij dus misschien ook vandaag of morgen...

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi Maria...

Ik heb nog steeds het idee dat ik ongesteld word. En als dat dan toch moet gebeuren, dan wacht ik het liever af, dan dat ik weer een negatieve test heb.

Ik heb gister rond 11.30 een drupje (zo groot als een dubbeltje) oud bruin/roze slijm verloren...Ik dacht dat dit het begin van het einde was, maar tot die tijd nog niks weer...

Maar ik ga elke keer hetzelfde verhaal ophangen dat ik bang ben dat het doorzet en dat wil ik ook nie...

Testen ga ik nog niet doen...wil sowieso eerst over mijn punctiedag (donderdag) heen zijn!

7. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    jeetje wat spannend Loesie! maar wat super dat je geen bloedverlies meer hebt gehad!!!!!!!!! Owww vind het echt zo spannend voor jullie... Denk aan je, veel sterkte deze dagen...ik duim voor een mooie test!

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Oh meiden, wat spannend allemaal!!!

Duim duim duim!!

Liefs

9. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Loesie: kan me heel goed voorstellen dat je nog niet test hoor! Ik heb de vorige keer ook vroeg getest en ik vond dat toen zo vervelend. Heb achteraf spijt dat ik dat toen heb gedaan. Want hij was toen negatief en toch wist ik nog niks.... (maar de hoop was wel meteen weg)
    Gewoon doen wat je zelf fijn vindt. Ennuh....dat bruinverlies kan miss nog een innestelbloeding zijn???? Sterkte! We blijven duimen!
    Geniet nog ff van je vakantie; doe je wel leuke dingen voor de afleiding?
    xxx hypo

10. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Loesie: ik herken dat wel hoor, dat indekken. Ik doe dat ook steeds. Nu er bij mij nog steeds niets te zien is, denk ik alweer "het zal wel door de utrogestan komen" Kan me inderdaad ook niet voorstellen dat ik eens het geluk zal hebben. Maar wie weet, is het geluk nu wel voor ons weggelegd. Ik hoop het echt.
    We zouden zaterdag, op de verjaardag van miepjeman, gaan testen. Maar we hebben vandaag besloten dat we het vrijdag gaan doen. Mocht het wel door de utrogestan komen en we krijgen een negatieve test, dan is de grootste schok in ieder geval niet op zijn verjaardag. Anders moet ik onze visite met van die jankogen ontvangen en das ook geen gezicht:) Dus op naar vrijdag!

@andere meiden: bedankt voor het duimen en het meeleven. Jullie zijn top!:D

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Miepje en Loesie, ben nog steeds hard voor jullie aan het duimen. En denk aan jullie!

Liefs!

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Zora, bedankt! Lief van joe!

Miepje/Mar (haha, zeg maar wat je wilt)
    Je hebt groot gelijk dat je een dag eerder gaat testen!
    Mocht het dan toch negatief zijn, dan heb je een rotdag, dus da's dan nie zo leuk als dat op mannetjes birthday zou zijn!
    Dus nog maar 2 daagjes wachten voor jou! Spannend!
    Hoe gaat het vandaag met je?!

Hier alles nog rustig. (typte dat en ben gelijk even naar het toilet geweest, om te checken of alles idd nog rustig was...)
    Ik hoop dat ik kan wachten tot zondag met testen, want vriendje moet zaterdagochtend werken en 's middags hebben we verjaardag van oom en tante van hem.
    Ik wil, bij goed nieuws, toch wel graag meteen naar mijn ouders en zussen enz. (wonen een uurtje verderop) dus dat kan die dag nie.
    Zondag hebben we alle tijd!

Maar, laten we eerst deze week nog maar even doorkomen, sceptisch als ik ben!

Fijne dag!
    Liefs Loesie

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Ik vind het zoooooooooooooooooooooo spannend voor jullie, ik denk aan jullie en duim voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dikke knufffffffffffff

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hoi dames ik meld me ook hier:)
    ik mag 6maart testen:)

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Spannend Snippie!

Nog eventjes geduld!!!

Liefs

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elif duimt!!!!!!!!!!!!!!

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    miepje spannend:)

18. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Snippie: welkom hier!

@Loesie: jij mag zeggen wat je wilt, Miepje / Mar, vind het allebei goed. Mar is de afkorting van mijn echte naam, wordt door mijn vrienden en mijn vriend altijd zo genoemd, ze zijn te lui om mijn hele naam uit te spreken;)

@all: bedankt voor het duimen en het meeleven. Hopelijk helpt het!
    Hier is het nog steeds rustig. Vind het nu wel erg spannend worden hoor. Ben eigenlijk ook wel heel bang. Bang voor toch een negatieve test. Zijn we al die tijd toch enigszins hoopvol en dan blijkt dat het toch wordt tegengehouden door de utrogestan. Ik durf daarom ook niet teveel aan een positieve uitslag te denken. Maar morgen zullen we het weten. AAAaaaahhhh, eng!

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Miep!!!! Had al in je eigen topic gevraagd waar joe was!
    Gelukkig heb je je weer even gemeld!

Ook alles nog goed dus!! Spannend! Ik heb precies hetzelfde gevoel als jij! Ik dek mezelf ook echt in, omdat ik gewoon niet kan geloven om ooit een positieve test in handen te hebben!
    Heb er sinds vandaag trouwens oprispingen met zuurbrand bij, dus de kwaaltjes klinken goed, maar ik durf gewoon niet te hopen!

JIJ MORGEN TESTEN! WHAAAA!
    Laat je het wel meteen weten!? Ik duim zo voor je!

Liefs

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Miepje ik duim zo kei hard vooor je dat em duimen er bijna afvallen!!!

Ik duim ook voor de andere hoor dames!
    kNUF

Deel Deze Pagina