Meiden, bloedtest was negatief. Dus niet zwanger, utrogestan houdt de ongi tegen:x Voel me k....u....t en erg verdrietig. Heb even alle hoop verloren!
Miepje lieverd heeeel veel sterkte!! neem de tijd die je nodig hebt! dit is weer een klap in je gezicht!! KNUF
Oh miepje wat ontzettend k. Wat een verdriet nu toch weer! Ik had zulke goed hoop omdat je overtijd was... heel veel sterkte voor jullie tweetjes! Liefs
Miepje vind het zo kl*ten voor je!!! Ik vind het een beetj rot om te typen, maar wij hebben ook net een test gedaan en ik ben zwanger! Er kwamen vrij snel 2 streepjes! Ik bibber helemaal en kan het nog niet geloven! Gaan nu gelijk langs ouders enz! Smak!
Loesie lieverd! Wat zei snippie!!! Heb je foto? Pb hem anders even ! Ben heel blij voor je! Wat tegen strijdig hè blijdschap en verdoet bij elkaar! Maar loesie geniet meissie
Jahhh word erg bang! Maar dan ook weer erge twijfel nu! Elk lichaam reageerd zo anders! Het voordeel wil samen met mean testen dus kan niet eerder Zaterdag zijn we bijde vrij!
Miepje, lieverd..........wat ontzettend verdrietig!!! Weer een ontzettende teleurstelling te verwerken. Ik kan alleen maar met je meehuilen, ik zou je willen knuffelen..........wou dat ik je kon helpen........ pfffffffffff wat is dit zwaar zeg! Heel veel sterkte meis en ik hoop dat ondanks de zware bewolking de zon gauw weer voor jou gaat schijnen. Dikke kusssssssss en knuffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Lieve Loesie!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Proficiat met jullie positieve test!!! Was niet te missen met al jouw symptomen van de afgelopen dagen, nu gauw echo plannen . Dan is bruinverlies dus innesteling geweest denk ik he? Kussssssssss
Loes: wat fijn zeg! Van harte gefeliciteerd! Zie je wel...bruin was dus innestel! Wat heerlijk om je ouders zulk goed nieuws te kunnen vertellen. Heerlijke afsluiting van een weekje vakantie! Geniet ervan! xxx hypo
Jullie zijn lief!!!! Komen net bij schoonouders vandaan, die waren bij zwager en schoonzus, dus 2 vliegen in 1 klap. Had een rijstekorrel ingepakt in een doosje en een gedichtje gemaakt! Schoonmoeder maakt pakje open, kijkt heel raar. Vriendje geeft schoonvader gedichtje en bij de eerste zin (lieve opa en oma) begint hij al te huilen!!! Hakkelend verder lezen en toen snapte schoonmoeder hem ook! Ook helemaal huilen! Vriendje en ik huilen! Zooooooooooooo leuk! Zwager en schoonzus waren ook blij, maar die zijn altijd wat rustiger! Heb even foto van de test gemaakt! Had een smsje naar mijn moeder gestuurd, omdat die een uur verderop wonen. Stond in: alles is nog steeds rustig hier, ga lekker met de beentjes hoog vanavond, jij dan?! (Subtiel he?) Belde ze dat ze verjaardag hadden en dat ze het zo spannend vonden enz... Dus daar gaan we morgenavond naartoe! Miepje...ik had zo gehoopt dat we samen zouden gaan! SMAK!