Wow over duidelijke test! En meid wat een leuke reacties! Leuk idee trouwens! Leuk morgen je moeder vertellen veel plezier! Kus
Loesie: ben benieuwd naar het gedichtje (want zo'n gedichtje hebben we straks natuurlijk allemaal nodig...*doet heel erg aan positive thinking*). Wat een ongelooflijk mooi cadeau voor je moeder morgen...wat heerlijk! Die test was trouwens superduidelijk. Weet je al wanneer je voor een echo mag? Of nog niet naar DD gebeld? xxx hypo
haha, lekker kletsen over mij hier! Krijg geen bloedtest, Klingel had bloedtest in kliniek in NL, ze deed het in combinatie met DD, ik doe alleen in DD. Weet ook nie hoe dat gaat, of ik dan echo in DD krijg, of dat ik gewoon ziekenhuis in Deventer mag bellen. Wat heb je voor gevoel bij Snippie dan, Elif?! Ik ben ook benieuwd hoeveel het er zijn. Streep is wel duidelijk he?! Kwam ook binnen een halve minuut ofzo! Het maakt me echt niks uit, ik ben sowieso gelukkig! Hypo, hier was het gedichtje; Lieve opa en oma, Een rijstkorrel, nu snappen jullie het vast niet meer, Maar het staat ergens voor, want zo groot ben ik nu ongeveer. Ik zit nog maar net in mama's buik, iets meer dan 4 weken, en heb het hier dus ook nog lang niet bekeken. Ik ben nog maar heel klein en jullie kunnen mij nog niet zien, maar mag ik als ik groot ben ook bij jullie spelen misschien? Jullie zijn met jullie 3 kleinkinderen al zo blij, maar lieve opa en oma, kan er nog een 4e bij? Liefs Uk Gaan er dus ff vanuit dat het er eentje is, haha! Heb trouwens ook een papa hoor!! haha! Ze zijn nog steeds gelukkig samen! hihi! En ze hebben al 3 kleinkinderen, dus vandaar dat ik het zo gedaan heb! Schoonouders had ik iets anders, want die hebben er al 2! Ik bel maandag naar DD, zijn nu toch niet te bereiken!
Bij snippie heb ik best een goed voorgevoel Net als bij jou En bij klingel met haar eerst negatieve test hihihi. De test is zeker duidelijk!!
Elif, je hebt het vaak goed, dus ik ga er vanuit dat snippie gewoon volgt!!!! En over die banner, heb er al 2000 gemaakt in al die tijd, van: hoe zou dat staan... En nu durf ik het niet...heb nogal wat krampjes onderin en ben nog een beetje huiverig! smak!
hahaha ben ik blij dat ik neit de enige ben die banners aanmaakt om te kijken hoe ze staan. Of mijn oude banner maken om hoever ik was Hihihih snippie dacht al dat elif paranormaal begaafd was hihihi
Loesie die krampes en steekjes is ook van je baarmoeder en darmen di plek maken! Hihi elif je bent een lieverd! Kus
Loesie, gefeliciteerd meid! Geniet ervan! Had het leuk gevonden om samen te zwangeren, maar helaas....
Lieve Mar, Dat had ik ook ontzettend leuk gevonden...Het is gewoon niet eerlijk dat die meds je zoveel hoop kunnen geven. Een dikke knuffel voor jou... En natuurlijk gefeliciteerd met je mannetje...al had je deze verjaardag vast anders willen vieren... Liefs...
En elif, je was zeker niet de enige, haha! Ik doe het ook al 2 jaar! Heb hem er toch maar neergezet...moet ook genieten toch?! Snippie, hoest met jou vandaag!?
Met snippie gaat het goed hoor! Kan alleen niet heel lang op me buik liggen ligt niet zo fijn! Doet niet pijn maar is niet prettig! Ach we gaan het zien hihi!vandaag precies een week geleden tp gehad! Mooie banner meid!!! Kus
Snippie, dat had ik ook! Ik ben een buikslaper, maar dat ging nie meer zo goed!!! Spannund! En over de banner: het valt me net op dat de ooievaar achteruit loopt...hij moet toch met de kop naar rechts...hhmm...nie handig! Ben toch nog steeds aan het neuzen of ik toch nie stiekem een andere banner wil, haha! Smak!
Hoi lieverd!! ik ben ook echt een buik slaper maar ligt echt niet prettig. een beetje een naar gevoel of zo moeilijk te beschrijven. we gaan het dus zien! ohh nou je het zegt idd!!das raar! KNUF