Pff hier slaat de ongeduldigheid weer toe.. Ik HAAT wachten Nog max. 4 daagjes.. Het ene moment heb ik een positief gevoel, het andere moment denk ik: Het zal wel weer niet.. :x Word nog net niet gek haha.. Gelukkig wel druk met werken en veel dingen gepland 's avonds, dan gaat de tijd tenminste snel Voor alle dames succes! Met klussen, wachten en testen
Succes met wachten Leo... Hopelijk werpt het zijn vruchten af Ik ben eindelijk een klein stukje wachten voorbij. Het is nog steeds niet helemaal doorgebroken, maar mijn OD is al wel een beetje begonnen lijkt het op... dit betekent dat mijn echte eerste ronde kan starten
Goedemorgen dames, @Leo succes met wachten!!! Nog maar een paar daagjes Rekenen jullie de ronde tussen de ontrekkingsbloeding en eerste 'natuurlijke' ongi mee als eerste echte ronde? Ik hebhet over de ontpillingsronde. Liefs!
Goedemorgen dames! Wat een nacht pfff ik heb bijna niet geslapen! Die onweer en meeuwen poe hee en was erg misselijk waarschijnlijk van de warmte. Volgende week weet ik of het raak is komt weer een spannende tijd aan aloewel ik niks raars voel alleen zere (..) maar dat heb ik elke maand dus ik denk dat weer niet raak is! Maar ik mag nog niet de moet opgeven weet ik maar wil het te graag waarschijnlijk net als elke vrouw hier .
Ik heb mijn onttrekkingsbloeding er niet bijgeteld. Had ik eerst wel gedaan maar lijkt me niet logisch... xox
Spannend!!! Nog even geduld!! Ik zal keihard duimen voor je @Leo jij ook enorm veel succes met wachten en testen natuurlijk Liefs Pien
Thnx allemaal Ik ga in ieder geval niet testen voor zaterdag.. Vorige maanden wel eens aan gewaagd paar daagjes eerder, maar ik ben zo regelmatig qua ongi, dat ik beter gewoon kan wachten en pas testen zodra ik op NOD geen ongi zie.. Anders zonde van het geld
@Leo zoooo knap hoor!!! Ik zal duimen voor een posi test!! En tja dat wachten....hou op, zo vervelend Hier ook een nieuwtje, vandaag belde ha...die zet er ineens vaart achter...vrijdag 2x kwakje inleveren in het zh en wij mogen direct langs samen bij de gyn...ben super zenuwachtig ineens...voor de onderzoeken, voor wat ik kan verwachten, wel scheren, niet scheren , pffffff....ineens ben ik super onzeker en bang...whaaaaaaa...sorry hoor even gillen, ben super blij begrijp me niet verkeerd maar ineens gaat het zo hard Ik hou jullie op de hoogte...spannend!! Liefs Pien
fijn dat je zo snel terecht kan! ik ga morgen naar de gyn, zal wel ff delen wat ze bij mij wel of niet gedaan hebben.
Helaas ben ik vandaag ontgesteld geworden (vmk), maar ik mag nog een keer op de lijst voor 30 juli! succes allen! 1 juli: Kawaii, 2e ronde, 1e kindje Jipje, 5e ronde, 1e kindje ikhoophet01, 5e ronde na mk, 2e kindje Rozelief, 2e ronde, 2e kindje -> ZWANGER!!!!!!!!!!!!!! Senna24, 1e ronde, 1e kindje 2 juli: Merelleonie, 5e ronde, 1e kindje Beertje83, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 5e ronde, 1e kindje Twinny2002, 6e ronde, 1e kindje Jonneke84, 3e ronde, 1e kindje 3 juli: famke35[ 6de ronde na MK] 5e kindje Lalaula 2e ronde, 2e kindje 4 juli: Mayrha, 4e ronde, 1e kindje ZoGraag, 9e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje 5 juli: Lynn77, 2de ronde, 2e kindje Lovelybabe, 3de ronde, 1e kindje Niqi79, 1e ronde, 1e kindje Lieverd86, 8e ronde, 1e kindje Lilipower, 1e ronde, 1e kindje WendymvSenna, 1e ronde, 2e kindje 6 juli: 7 juli: Mout, 7de ronde 2de kindje (broers verjaardag) Lotte30, 7de ronde, 1e kindje westerlo, 1e (echte) ronde, 2e kindje 8 juli: Siri1981, 2e ronde, 1e kindje 9 juli: 10 juli: Annabeth, 1e ronde na MK, 1e kindje Honey1, 9e ronde, 2e kindje 11 juli: Sunny 79, 6e ronde, 1e kindje Lies84, 2e ronde, 1e kindje 12 juli: pink lady 3e ronde, 1e kindje pientje10, 15e ronde, 1e kindje (mmm sinds 13 mei 2010) Zaterdag, 7e ronde, 2e kindje 13 juli: 14 juli: Lieke84, 5e ronde, 1e kindje (hoef niet langer te wachten op deze lounge.... ) 15 juli: Mirandadep, 7e ronde, 2e kindje FemR, 1e ronde, 5de kindje 16 juli: 17 juli: Jantine 18 juli: Mushu, 2e ronde, 2e kindje Kirsten1988, 1e ronde, 1e kindje 19 juli: Silly84, 8e ronde, 1e kindje 20 juli: Jez, 5e ronde, 1e kindje Buufke, 6e ronde, 1e kindje 21 juli: MISS Kimmytje, 3e ronde, 1e kindje Mysunshine, 4e ronde, nu even 2 maandjes pause 22 juli: Totallyinlove (2e ronde na MK), 1e kindje Mikkiemik, 4e ronde, 1e kindje 23 juli: Elmo83, 3e ronde, 1e kindje (cyclus van slag dus NOD is een gok!) miffy, 3e ronde, 1e kindje 24 juli: 25 juli: Kima, 6e ronde, 1e kindje 26 juli: Zomer 123 - 3e ronde- 1e kindje 27 juli: mejosje, 1e echte ronde, 2e kindje 28 juli: justme66, 14e ronde, 1e kindje 29 juli: 30 juli: Merelleonie, 6e ronde, 1e kindje 31 juli:
1 juli: Kawaii, 2e ronde, 1e kindje Jipje, 5e ronde, 1e kindje ikhoophet01, 5e ronde na mk, 2e kindje Rozelief, 2e ronde, 2e kindje -> ZWANGER!!!!!!!!!!!!!! Senna24, 1e ronde, 1e kindje 2 juli: Merelleonie, 5e ronde, 1e kindje Beertje83, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 5e ronde, 1e kindje Twinny2002, 6e ronde, 1e kindje Jonneke84, 3e ronde, 1e kindje 3 juli: famke35[ 6de ronde na MK] 5e kindje Lalaula 2e ronde, 2e kindje 4 juli: Mayrha, 4e ronde, 1e kindje ZoGraag, 9e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje 5 juli: Lynn77, 2de ronde, 2e kindje Lovelybabe, 3de ronde, 1e kindje Niqi79, 1e ronde, 1e kindje Lieverd86, 8e ronde, 1e kindje Lilipower, 1e ronde, 1e kindje WendymvSenna, 1e ronde, 2e kindje 6 juli: 7 juli: Mout, 7de ronde 2de kindje (broers verjaardag) Lotte30, 7de ronde, 1e kindje westerlo, 1e (echte) ronde, 2e kindje 8 juli: Siri1981, 2e ronde, 1e kindje 9 juli: 10 juli: Annabeth, 1e ronde na MK, 1e kindje Honey1, 9e ronde, 2e kindje 11 juli: Sunny 79, 6e ronde, 1e kindje Lies84, 2e ronde, 1e kindje 12 juli: pink lady 3e ronde, 1e kindje pientje10, 15e ronde, 1e kindje (mmm sinds 13 mei 2010) Zaterdag, 7e ronde, 2e kindje 13 juli: 14 juli: Lieke84, 5e ronde, 1e kindje (hoef niet langer te wachten op deze lounge.... ) 15 juli: Mirandadep, 7e ronde, 2e kindje FemR, 1e ronde, 5de kindje Mamavankeano87, 1e ronde, 2de kindje 16 juli: 17 juli: Jantine 18 juli: Mushu, 2e ronde, 2e kindje Kirsten1988, 1e ronde, 1e kindje 19 juli: Silly84, 8e ronde, 1e kindje 20 juli: Jez, 5e ronde, 1e kindje Buufke, 6e ronde, 1e kindje 21 juli: MISS Kimmytje, 3e ronde, 1e kindje Mysunshine, 4e ronde, nu even 2 maandjes pause 22 juli: Totallyinlove (2e ronde na MK), 1e kindje Mikkiemik, 4e ronde, 1e kindje 23 juli: Elmo83, 3e ronde, 1e kindje (cyclus van slag dus NOD is een gok!) miffy, 3e ronde, 1e kindje 24 juli: 25 juli: Kima, 6e ronde, 1e kindje 26 juli: Zomer 123 - 3e ronde- 1e kindje 27 juli: mejosje, 1e echte ronde, 2e kindje 28 juli: justme66, 14e ronde, 1e kindje 29 juli: 30 juli: Merelleonie, 6e ronde, 1e kindje 31 juli:
@merelleonie jeetje balen zeg en wat erg voor je!!! :x:x:x:x Ik hoop volgende maand op veel roze voor je!! @justme66 graag, ben benieuwd!! Succes morgen!! Ja kijk er aan de ene kant erg naar uit en andere kant zie ik er ook ontzettend tegenop...maar ja dat zal iedereen wel hebben Is dit een afspraak voor jullie samen of voor jou alleen?? En hebben jullie ook zaadonderzoek achter de rug?? Spannend!! Ik hoop ook voor jou dat het allemaal hartstikke mee valt en dan lees ik wel hier of het mee viel of tegen viel Onwijs bedankt alvast!! Liefs Pien
Oehhhh spannend!!!! Ik begrijp dat ht ineens heel dichtbij komt en nog echter wordt. Ik scheer altijd voordat ik naar de gyn moet; denk niet dat het haar iets kan schelen, maar voel me er prettiger bij . Ik weet natuurlijk niet wat vor onderzoeken je krijgt, aar ze leggen het vast uit en je man is erbij dus dat moet goedkomen. Heel veel succes!!! @Merelleonie: jeetje, wat erg voor je...dikke knuffel! Liefs
@lovelybaby super thanks!! Ja spannend en heel goed en fijn nieuws!! Ja ik ben ook altijd netjes geknipt, gekapt en geschoren hoor maar ja het zijn van die vreemde vrouwen gedachten die dan ineens boven komen borrelen... Panter op een ander forum gaf aan dat ze altijd twijfelt over sokken aan of uit moest daar erg hard om lachen...zo is het maar net...volgens mij heeft iedereen bepaalde onzekerheden/ vragen/ gekkigheidjes dussss ik ben helemaal gerust gesteld...nu hopen dat we snel ook weer wat vervolg stappen mogen zetten... Bedankt voor je lieve reactie!!
1 juli: Kawaii, 2e ronde, 1e kindje Jipje, 5e ronde, 1e kindje ikhoophet01, 5e ronde na mk, 2e kindje Rozelief, 2e ronde, 2e kindje -> ZWANGER!!!!!!!!!!!!!! Senna24, 1e ronde, 1e kindje 2 juli: Merelleonie, 5e ronde, 1e kindje Beertje83, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 5e ronde, 1e kindje Twinny2002, 6e ronde, 1e kindje Jonneke84, 3e ronde, 1e kindje 3 juli: famke35[ 6de ronde na MK] 5e kindje Lalaula 2e ronde, 2e kindje Jael, 1e ronde, 2e kindje 4 juli: Mayrha, 4e ronde, 1e kindje ZoGraag, 9e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje 5 juli: Lynn77, 2de ronde, 2e kindje Lovelybabe, 3de ronde, 1e kindje Niqi79, 1e ronde, 1e kindje Lieverd86, 8e ronde, 1e kindje Lilipower, 1e ronde, 1e kindje WendymvSenna, 1e ronde, 2e kindje 6 juli: 7 juli: Mout, 7de ronde 2de kindje (broers verjaardag) Lotte30, 7de ronde, 1e kindje westerlo, 1e (echte) ronde, 2e kindje 8 juli: Siri1981, 2e ronde, 1e kindje 9 juli: 10 juli: Annabeth, 1e ronde na MK, 1e kindje Honey1, 9e ronde, 2e kindje 11 juli: Sunny 79, 6e ronde, 1e kindje Lies84, 2e ronde, 1e kindje 12 juli: pink lady 3e ronde, 1e kindje pientje10, 15e ronde, 1e kindje (mmm sinds 13 mei 2010) Zaterdag, 7e ronde, 2e kindje 13 juli: 14 juli: Lieke84, 5e ronde, 1e kindje (hoef niet langer te wachten op deze lounge.... ) 15 juli: Mirandadep, 7e ronde, 2e kindje FemR, 1e ronde, 5de kindje Mamavankeano87, 1e ronde, 2de kindje 16 juli: 17 juli: Jantine 18 juli: Mushu, 2e ronde, 2e kindje Kirsten1988, 1e ronde, 1e kindje 19 juli: Silly84, 8e ronde, 1e kindje 20 juli: Jez, 5e ronde, 1e kindje Buufke, 6e ronde, 1e kindje 21 juli: MISS Kimmytje, 3e ronde, 1e kindje Mysunshine, 4e ronde, nu even 2 maandjes pause 22 juli: Totallyinlove (2e ronde na MK), 1e kindje Mikkiemik, 4e ronde, 1e kindje 23 juli: Elmo83, 3e ronde, 1e kindje (cyclus van slag dus NOD is een gok!) miffy, 3e ronde, 1e kindje 24 juli: 25 juli: Kima, 6e ronde, 1e kindje 26 juli: Zomer 123 - 3e ronde- 1e kindje 27 juli: mejosje, 1e echte ronde, 2e kindje 28 juli: justme66, 14e ronde, 1e kindje 29 juli: 30 juli: Merelleonie, 6e ronde, 1e kindje 31 juli 3 juli is mijn NOD. Maar ik heb het idee dat het niet raak is. Succes allemaal!
@ Justme en en Pientje, veel success hoor meiden! Ongetwijfeld spannend! Keep us posted! @ Merelleonie, wat jammer! Ik wens je veel succes in de nieuwe ronde, en hopelijk snel een positieve test in handen! @ Jael, duimpjes draaien xoxox
Hahahaha, ik heb die gedachten ook hoor! Durf de de dag voor mijn onderzoeken nooit te klussen, ben netjes gekapt en geschoren en heb altijd een rok aan. De rok kan je namelijk omhoog schuiven dus ben je niet zo 'naakt'. Oh ja en heb (indien sokken aanwezig) mijn sokken uit . Wat een gedoe he . Ben heel benieuwd naar wat er gaat gebeuren hoor! Liefs!
Kan iemand mij op 1 juli zetten in plaats van 5 juli? heb eisprong eerder gehad dan verwacht, weet alleen niet of ik 28 of 29 dagen zitten dus we wachten af! Wel last van krampen in mijn buik, al weet ik niet zeker of ze op ongi krampen lijken. zo moeilijk ineens allemaal... voel vanalles maar weet niets morgenvroeg even testen, eergisteren test nog echt omo-wit