afscheidwip gin helaas al niet meer. hij was op zijn werk toen hij het hoorde en kon even naar huis om spullen te halen. maar we zitten ook nog met ons kindje, dus... helaas.
ik had hem al lang verwacht eigenlijk. hij is te laat. maar aan slijm denk ik vandaag. en zondag was laatste klusdag. gisteren was eigenlijk de volgende klusdag
net even getest, hartstikke omo wit, nu zaterdag even afwachten of ik mijn ongi krijg en anders maandag opnieuw testen
Miffy: balen meis, maar inderdaad geen bloed geeft moed... Wat duurt dat wachten dan lang he! Ik moet nog tot zaterdag en dan nog een hele week...pffff..... Succes met wachten!!! Liefs
dit is de langste tijd van mijn leven als er na afleestijd toch een streepje komt, telt dit toch niet??
@Miffy: volgens mij geldt dit niet, maar ik weet het ook niet hoor...ben geen ervaringsdeskundige...pas 1 test gedan na mijn ontpilling en die was omo wit
Miffy, wat jammer dat je test wit bleef. Streepjes na de afleestijd kunnen indroogstreepjes zijn. Ik heb het 1x gehad en was toen ook echt niet zwanger.
ik doe gewoon pas in of na het weekend een nieuwe test dan zal er vast meer uitkomen, als ik dan geen ongi heb
Ik zie toch al best veel roze n de lijst. ik vraag me af wat er is gebeurd met de dames van de eerste 2 weken van juli. Ik bedoel dan de dames die nog op 'zwart' staan. Alles testers heel veel succes en alle wachters (met mij)....pfff het duurt lang he... geduld, geduld, geduld Liefs!
hey meiden! hoe is het hier??? wel stilletjes hoor!! waar zitten jullie allemaal?? nou hier nog geen ongi, wel al 2 dagen erg kramp maar er is nog geen rood in zicht... echt raar! als het van het weekend nog niet gekomen is dan ga ik maar eens testen... wil het nog even afwachten!
ha dames, Ik ben even een tijdje afwezig geweest, want ik wil er niet meer zoveel mee bezig zijn. Vanochtend heb ik wel een testje gedaan want gister of vandaag moet ik ongesteld worden. Er was een heeeeeel licht streepje, maar nog niet streep genoeg om op roze te gaan. Morgen nog maar een test, en dan: vakantie!
Mikkiemik, gefeliciteerd! Spannend hoor! Ik ga morgen testen, tenzij ik vandaag ongi wordt dan..(en ik had echt gedacht nu vet ongi te zijn maar er komt maar niks... en dat met al die vage krampen)
Hoi, Ik ben van het wachtbankje afgevallen zie ik. Ik heb de 25e mijn NOD maar vandaag getest en een duidelijke roze streep! Damn wat ben ik toch vruchtbaar! Maar...ben wel weer bang, ik HOOP zo dat het deze keer een plakkerd is... Liefs en succes alle meiden die nog moeten testen. Ik houd jullie op de hoogte hoe het gaat.