@lovelybabe, ik had woensdag mijn nod, en heb vrijdag voor het laatst getest, negatief... ik weet het gewoon niet meer...!!!
Balen! Ik kan me voorstellen dat je het niet meer weet. Zou ik ook hebben hoor. En nu? ga je over een paar dagen weer testen? Je kan niet anders dan afwachten he... of je springt over een paar dagen een gat in de lucht of die rode ferrari komt weer langs. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Als er iets is wat ik heb geleerd hier... Geen bloed geeft moed
tjaaa, ik ga woensdagmorgen op vakantie dus ik hoopte het er voor te weten!!! ik denk dat ik die ochtend nog maar een keer ga testen.. maar als je op dag 44 zit dan zakt die moed je wel in de schoenen hoor!!!!! ik hoop wel echt dat dat overgeven niet morgenochtend weer is... alhoewel ochtendmisselijkheid misschien wel weer iets positiefs kan betekenen...
de test zegt niks nog steeds negatief snap er niks meer van had zo gehoopt dat ik een 2e streepje kreeg!! want ben weer misselijk en heb een vaag gevoel in mijn buik nog steeds geen tekenen van eventuele ongi dus nog langer afwachten maar
trouwens: iedereen op roze: gefeliciteerd. mensen in onzekerheid: sterkte en hoop snel een posi test!
shirley, ik heb geen idee! ik heb deze maand ook voor het eerst getempt, maar ik snap er bij mij geen bal van! mijn temp is al dagen wat lager dan gemiddeld maar ik wordt maar niet ongi! misschien even in het topic van temperatuurkaartjes kijken!
@ Miffy en Jez, wat jammer hoor meiden! Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben! @ Shirley, geen idee! Ik heb ook wat getemperatuurd vorige maand maar snap er niets van... Idd zoals Jez aangeeft eens bij het temperaturen topic vragen?
dat is wel vervelend ik zou het ook niet weten ik snap niks van tempraturen op mijn oorthermometer geeft hij bij mij altijd 35.1 aan nu al sinds mijn eisprong 35.7 dus wel constant verhoogd maar verder geen ideee hoe of wat zou je graag willen helpen maar ik heb geen idee helaas
Tempen heb ik ook geen idee van, sorry! Deze week ergens moet ik ook duidelijkheid kunnen krijgen. Wel heel spannend weer hoor... zal het raak zijn of wordt het een gokje op een meikindje (ook leuk natuurlijk... maar dat zou betekenen dat het dus niet raak is, wat weer jammer is). Ik hoop dat de twijfel testers snel duidelijkheid hebben en dat we deze week allemaal op roze mogen
zit er nu al over te dromen haha... als het nu raak is, is mijn uitgerekende datum de dag dat mijn vriend en ik 3 jaar samen zijn
shirley, naar mijn weten is je temperatuur voor je eisprong wat lager dan gemiddeld en de dag na je eisprong wat hoger dan gemiddeld... en bij het innestelen KAN hij weer wat zakken maar hoeft niet altijd... en als je dus zwanger bent, blijft je temperatuur hoog en als je niet zwanger bent kan je temp zakken voor/tijdens of na je ongi.. dat is wat ik op het internet wijzer ben geworden. ikzelf heb een mooi berglandschap met pieken en dalen. 3 keer dacht ik, nou daar zal mijn eisprong geweest zijn maar tot nu toe nog geen ongi! ik heb nu nog 1 mogelijkheid over! haha afgelopen woensdag een lage temperatuur met buikkrampen. en gister, 5 dagen later kotsmisselijk en alleen maar spugen.. misschien een heftige innesteling ofzo?? ik wacht nog tot volgende week woensdag, als ik dan nog geen nieuws heb (goed of slecht) ga ik de huisarts maar bellen... dan is het dag 53 ofzo dus dat is lang zat!
Dat is leuk zo'n dingen he, ik loop ook vaak te dromen over zo'n dingen hihi Zo zijn wij getrouwd op de dag dat we 4 jaar samen waren Moesten we op die dag nog een kindje krijgen, dat zou wel gek zijn. Maar ja, dan zou dat echt net moeten uitkomen met mijn eisprong he.. Dus op dat gebied heb zou je wel geluk hebben moest je nu zwanger worden, ik duim voor je mee!
Dat is echt super leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap Moest ik nu in augustus zwanger worden, dan zou het kindje ongeveer geboren worden rond de verjaardag van men echtgenoot