Hey Jez, Is toch stresserend zo afwachten he, dan lijken de dagen voorbij te kruipen, hopelijk heb je snel duidelijkheid.
shirley, jou kaartje ziet er prima uit toch tot nu toe? die van mij lach je je rot (ik temp wel in mijn mond vandaar dat hij lager is maar ik kijk meer naar het verloop dan echt naar de graden 362916 Ovulation charts on FertilityFriend.com
denk toch dat je ei nog niet geweest is. weet je zeker dat je elke cyclus ei hebt? denk dat je temp na ei op ong 36.4 zou uitkomen
ik heb geen idee, ik heb deze maand pas getempt en verder nooit ECHT wat gevoeld.. je denkt natuurlijk wel van alles te voelen maar of het echt een eisprong is ik had wel een mooi rood kruis bij FF maar bij die laatste daling kreeg ik bericht zoiets als in 'wij weten het ook niet meer' ik wacht gewoon rustig af! (zie je nu dat jij je nog geen zorgen hoeft te maken?! )
als ik nu zwanger zou zijn zou ik precies uitgerekend zijn tussen mijn moeders verjaardag en mijn vaders verjaardag vond ik ook wel een leuke datum
ik probeer te wachten tot het weekend om te testen begin nu wel een beetje gestressed te raken want we hadden net besloten als ik ongesteld zou worden ik de kijkoperatie voor endometriose zou doen, en nu word ik niet ongesteld of test ik positief mijn vriend zei al dan moet je bloed laten prikken zodat je beter weet hoe of wat.....
toen ik 4 min later nog eens op de test keek zag ik toch wel iets van een streepje. maar ik kreeg het niet op foto :S ik moest wel heeeeeel erg turen hoor. maar wat wil je met 7dpo... nou begin ik toch wel de zenuwen te krijgen!!
nou 7 dagen voor tijd was ik nog niet zo ongeduldig ik heb 2dagen van te voren getest en dit was op zijn vroegst tot nu toe maar ik heb ook allerlei "kwaaltjes" maar ik heb ook nog steeds geen duidelijkheid
vorige keer waren we niet eens aan het proberen zwanger te worden en toen heb ik zelfs al 4 dagen voor nod getest... had toen paar dagen bruinverlies en op een of andere manier "wist" ik dat ik zwanger was... en dit is nu mijn eerste ronde, miss dat het daardoor komt
nope! ik denk dat dat nog 1 weekje duurt. (als dat zo is dan weet ik wel wanneer ik mijn ei had en zo niet dan ga ik radeloos de huisarts bellen )
wat doet een huisarts eigenlijk als je maar niet ongesteld bent geworden na een dag of 60? of moet je wachten tot in het oneindige?
Hoi Allemaal, Tijdje niet gelezen, en mee gepraat Wat een spanning hebben sommigen! Ik duim voor jullie. Ik heb iets vreemd, waar ik graag jullie mening over wil horen. Ik heb 16/17 juli eisprong gehad (getest met Ovu testen) 6 dagen lang positieve OVU testen gehad, en nu net, verlies ik wat bloed bij het afvegen. De rondes hiervoor werd ik precies 14 dagen na mijn eisprong ongesteld, vind het daarom nu erg vreemd...!
het zou misschien innestelling's bloeding kunnen zijn maar om dat zeker te weten moet je nog even wachten tot je kan testen succes met wachten