hey meiden, zo goed als het gister met me ging, zo hang ik nu al een half uur boven de toiletpot!!!! weer spugen! dit meen je niet zeg, ieder slokje water komt er weer uit.. gister had ik geen last meer van maandag en nu begint het weer opnieuw.. iemand een idee wat ik hieraan kan doen, want dit is echt zo vervelend!
het was gisteren 10 DPO, vannacht en vandaag al hele dag inlegkruisje in, meerdere malen naar het toilet geweest, en geen druppeltje bloed meer te bekennen...VREEMD toch?
Ben je ook echt misselijk of verdraagt je lichaam gewoon even niets? Tegen misselijkheid kan je gember gebruiken. Je hebt van die potjes met gembersnoepjes. Een beetje kauwen hierop helpt. weet niet of dit iets voor jou is? Hoop dat je je snel beter voelt! Liefs
Gewoon in de supermakt. in glazen potjes zitten kleine bolletjes gember omhuld met suiker. Ik gruwel als ik weer eens een stuk gember tussen mijn kiezen heb tijdens het eten, maar deze 'snoepjes' zijn lekker en zeker goed te doen.
@jez wat vervelend dat je zo misselijk bent zeg misschien toch zwanger?? hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt!
het spugen was gelukkig vanochtend rond 11 uur weer helemaal over en om 1 uur heb ik weer redelijk normaal een boterham kunnen eten. pfieuw! gisterenavond had ik dus wel bruinverlies, en vandaag ook weer, maar het was heel bruin en maar een halve tampon ofzo (sorry voor de details), normaal ben ik altijd best heavy ongesteld de 1e dag..(incl. vreselijke krampen die ik nu ook niet heb) ik begin nu echt te denken dat ik toch zwanger ben hoor!! maandagochtend en vanochtend alleen maar spugen en dan in de middag gaat dat weer over, dat is wel erg raar zomaar ineens? en dan dat bruinverlies, als mijn ongi niet door zet dan moet het haast wel! ik denk dat ik nu ongeveer op 8DPO zit.. dus ik denk dat ik dan maar dit weekend maar weer eens ga testen!!! (hahah als ik het zo terug lees zullen jullie wel denken, jemig muts doe een test of hou je kop! )
Hallo dames! Ik heb al een tijd niks van me laten horen, had even rust nodig om mijn brein te resetten Ik ben helaas nog steeds aan het modderen met mijn cyclussen. Heb steeds buikpijn, li onder in mijn buik. Blijft de hele cyclus gevoelig als ik erop druk. Mijn laatste cyclus duurde 71 dagen. Nu zit ik alweer op dag 35, met tot op heden veel buikpijn maar nog geen eisprong... Ben aan het tempen, dus kan het goed zien. Gister ben ik naar de huisarts geweest. Om te vragen of die pijn normaal is, en of het normaal is dat ik pas 2x een eisprong heb gehad sinds januari '11. Hij vond dit niet normaal, en ik moet daarom as maandag naar de gyn voor een inwendige echo. Moet zeggen dat ik het best spannend vind. De andere dames maken het ook weer spannend zo te zien!
ik zou dit weekend een testje doen of maandag als je dan nog steeds geen menstruatie hebt ben benieuwd, duim voor je!!!
Hier gisteren bruinverlies en temp vanmorgen weer iets omlaag. Ik zie het somber in, maar toch blijven er die steekjes in mijn liezen.
goedemorgen allemaal, ben een tijdje niet meer geweest, lekker even met mijn mannen op vakantie gegaan en even de rust gevonden. 25 juli dan eindelijk de echo gehad en alles zag er goed uit gelukkig geen ernstige dingen in mijn baarmoedertje of eierstokken, gyn heeft nog steeds geen verklaring waarom ik dus eigenlijk een hele cyclus overheb geslagen! ik dacht 7 juli ongie geworden te zijn maar was weer een dag dus eigenlijk ben ik vanaf 20 mei niet meer ongie geweest. gyn heeft bloed afgenomen om alle hormonen na te kijken , omdat ik de laatste maanden bijna 25 kilo af ben gevallen vermoed ze dat ik een te snelle schildklier heb of hyperfysi of hoe je het ook schrijft morgen hier de uitslag van. komt hier niks uit dan gaan we de menstruatie opwekken, ben ik wel een beetje bang voor ....... ik zag ook erg mooi nieuws dat ik terug las meiden op roze van harte ben echt blij voor jullie. en meiden in onzekerheid en hele dikke knuf en meiden op rood kom maar een stukkie chocolade bij mij op de bank eten hoor
ik mag ook op rood toch nog ongesteld geworden vandaag nog niet veel bloedverlies en klachten maar denk dat dit vanzelf wel doorzet
Hey Welp! Welkom terug! Blij te horen dat je lekker van je vakantie gnoten hebt En hopelijk komt je cyclus snel weer op gang hoor! @ Miffy, oh meid, wat jammer Maar hey! Hop hop met roze mood naar de nieuwe rond hoor! Liefs
ik ben nu maar gewoon elke dag aan het testen... maar vandaag met 9 dpo nog nega... denk dat ik dus een maand opschuif... hoeveel dpo testte jullie het eerst en met hoeveel dpo eerste posi?