gezellig ben ik weer terug, gaan jullie er weer vandoor. ramen gelapt, stof gezogen en nog met een vriendin gesproken en mijn jongens gezocht in de buurt. zo boodschappen doen en dan ben ik klaar.
dag dames........... kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik ovutesten moet gebruiken als ik een onregelmatige cyclus heb??
ik gebruik ze niet, maar volgens mij moet je elke dag er een gebruiken en als de streep dan duidelijk is zit je ei er aan te komen. ik meen dan de volgende dag. er zijn een aantal dames die ze wel gebruiken, dus die kunnen je meer helpen.
Hahaha dames toch lig hier helemaal in een deuk na alle berichten. Is zeker een leuke afleiding en bovendien vult het je tijd goed.
briljante acties inderdaad haha. Eigenlijk moeten onze mannen maar blij zijn. We vuren het nu op het internet af en niet tegen hen hihi. Nou mijn kleintje ligt erin dus even rust in de tent Dag 2 is bijna voorbij jeej we gaan er weer voor!
Ja idd Lalaula, al heeft die van mij er weinig last van hij is maar 1 keer in de 2 weken thuis. Internationaal vrachtwagen chauffeur. Dus ben blij dat ik hier af en toe iets kwijt kan.
ik gebruik ze van de sensitist. ik denk dat je het best je korste cyclus tot nu toe kunt nemen en in de gebruiksaanwijzing staat dan welke dag je het beste kunt beginnen met testen. ik heb 25 cyclus moet met dag 8 beginnen met testen. iedere dag testen en als je dan twee goeie streepjes heb dan heb je binnen 24-48 uur je eisprong. dus dan mag je vanaf dan klussen. wel mijn tip is het niet alleen die dag te doen maar ook die dag erna. succes
Bij ons weten onze ouders het dat we bezig zijn want mijn vriend heeft 5 april zijn sterelisaie ongedaan laten maken. Maar goed wil niet zo zeueren aan hun hoofd. Terwijl ik er onderhand de hele dag mee bezig ben. Gelukkig zo te lezen ben ik niet de enige hier die er zo mee bezig is.
@sunshine Kan ik me voorstellen, je moet toch ook je hart kunnen luchten nietwaar? Goh dat je vriend zijn sterilisatie ongedaan heeft laten maken, dan heb je wel indruk op hem gemaakt Wij hebben nog niet verteld dat we het weer gaan proberen anders blijft iedereen er naar vragen..ook als het niet zo snel gaat als dat zij verwachten. Ik hou het maar op mijn nieuwe slogan; "we gaan ervoor"
Snap ik wel ja ik praat er ook liever met niemand over al dat gezeur en of het mag lukken zal de tijd lere. Weet in ieder geval dat hij kindjes kan maken haha. Zijn dochtertje belde net nog. Is zo'n schatje.
Hey Ladies, Ik had beloofd vanaaf nog op forum te komen, maar mijn kerel heeft een paar uurtjes eerder vrij genomen. Zodat we kunnen oefenen! hihihihi Dus mij zien jullie vanaaf niet meer Miss morgenavond weer. DDDOOOOOOEEEEEIIIIII
jeeetje wat een berichten erbij! en wat kunnen jullie slap lullen! (tja je moet inderdaad wát, als het allemaal nog zo lang duurt..)
ik zag dat jullie het hadden over wie je verteld dat je 'bezig' bent met zwanger worden... ik zou het wel van de daken willen schreeuwen bij wijze van spreken! niemand weet het van ons, behalve mijn mannetje en ik, maar zou het het liefst tegen iedereen willen vertellen hoor! kun je er lekker over kletsen met je vriendinnen enzo! maarja ik wil ook weer niet dat iedereen er (nóg) meer op gaat letten of ik 'het' al ben! en inderdaad al die vragen kun je nu tenminste ook een beetje afketsen.. gelukkig kunnen we hier een lekker kletsen en lezen enzow!
@Jez Nou ik snap wat je bedoeld hoor, aan de ene kant zou ik het ook wel willen zeggen maar zag bij een vriendin van mij dat zij het aan iedereen had verteld en vervolgens lukt het niet. Nu vraagt iedereen contimue of ze nou nog niet zwanger is. Heel naar. Gelukkig geldt dit lang niet voor iedereen en komt het meestal met een paar maandjes in orde Waarom vertel jij het eigenlijk niet?
nou precies wat jij zegt, mocht het nog even duren dan gaat iedereen vragen; ben je nou nog niet zwanger? en ze letten er al zo op omdat men denkt dat wij de volgende in ons clubje zijn! (we zijn 1 vd laatste 'kinderloze' stellen ) en ik moet ook zeggen, ik vind het wel een leuke verrassing voor iedereen als het straks ineens zo ver is! Soms twijfel ik wel eens om het tegen mijn ouders te vertellen, heb een erg goede band met ze, maar wil eigenlijk zeer binnenkort gelijk met goed nieuws komen ipv ze onnodig in spanning te houden!
IK heb ook die van sensitest.........ga er voor de eerste keer mee proberen..........maar ik moet dus me korste cyclus nemen?? Ik da8 dat ik van me langste cyclus moest uitgaan.................. gebruik jij ze al langer?? Ik zie dat je 1 dag overtijd bent spannend