jaa erg he zo wanhopig ben ik nou, en wij klussen in het begin nooit veilig totdat hij bijna komt zeg maar dus dan kan ik dit ook wel doen en als het dan raak is kan ik altijd zeggen ja maar he kan ook voorvocht zijn geweest hahahaha.
hahahahaha, mijn mams is daar zwanger van geworden, dus dat kan wel. Echt zwaar humor (zie het al helemaal voor me ahahah). Je moet eigenlijk zo'n spuit hebben, rubber leegzuigen en bij jezelf naar binnen spuiten hihihihi sorry hoor, laat mijn fantasie ff op de vrije loop
nou zooo is het niet gegaan hoor!! hahaha ik had hem bevredigd met mijn handjes en daar zat toevallig wat op toen had ik zogenaamd jeuk en moest krabben hahahhaa en zo is het gegaan.
Hee dames, ik ben dus nog niet ongesteld geworden vandaag..! Zit nu op dag 34.. zal ik testen? Of beter morgenochtend? Of later?
haha, spannend weer hier!!! ik blijf meelezen hoor, het blijft gezellig op deze bank met bijpassende wolk
Nee echt niet! Wij geven dat laatste duwtje dat je nodig hebt om te gaan testen! Nou hup plassen! Wij kijken wel mee! Succes!