bij ons weten mijn vader en zijn vriendin het, mijn schoonvader, mijn zus en schoonzus en natuurlijk mijn vriendinnen. bij ons scheelt dat, want ze vragen niet hoe of wat, maar ja zijn ook net begonnen natuurlijk. zo net weer even bijgelezen en inderdaad het is weer een boel, gezellig.
Goedemorgen lieve meiden, @nattasja77 ja helaas weer samen op deze comfortabele loungebank...maar ik hou goede hoop Deze maand zitten we precies rond mijn ei in Brussel voor een romantisch weekend weg in een kasteel...dus ik heb al aangegeven we gaan voor een klein manneke pis van ons zelf hahahahaha @ de rest van de dames, Heerlijk al deze gezelligheid alweer hier en een halve dag niet opletten is gelijk hoppa 100 pagina's erbij...een goed en gezellig kippenhokkie Ja aan het klussen en de romantiek zal het bij ons ook niet liggen gelukkig! Hebben nu wel verwijs brief gekregen van de ha om een zaadonderzoek te laten doen...dus dat is in ieder geval super positief nieuws om te krijgen...zh zit gelukkig bij ons om de hoek dus dat inleveren is geen probleem...nu hopen dat er niets uit komt (of wel dan weten we waar de oorzaak zit) maar tot nu toe gaan we alleen maar uit van positiviteit En gelukkig ook ik heb een super lieve man die me met alles steunt...dus samen komen we er wel! Voor alle dames hier....heeeeeeeeel veeeeeel roze toegewenst!!! Laten we ervan uit gaan dat ze op deze site nog nooit eerder zoveeel roze hebben gehad op een wachtbankje
@ pientje fijn dat ze het gaan controleren. hebben jullie wat meer zekerheid. bij jou nog niks nagekeken? ik heb rond mijn ei nachtdienst zat ik gisteren te bedenken. ik moet de 23ste werken. gelukkig 1 nachtje. en mijn ei kan komen vanaf 22 mei, mar kan ook 26 mei worden. ik weet het nog niet. ga goed opletten wanneer ik vruchtbaar slijm zie. ik merk namelijk nooit wanneer mijn ei komt.
hebben we vandaag trouwens een terrasheater er bij en een zeil boven ons hoofd. is nog niet zo lekker het weer en ziet er ook niet lekker uit voor vandaag.
@Jez Je gaat voor het verrassingseffect haha. Hier nog 1. En aan alle dames heel veel succes deze maand, we gaan ervoor. We hebben alle feiten en fabels gehoord dus kan niet meer misgaan toch? Euforie en positiviteit was er ook 1 van
Er is weer veel gebabbeld lees ik. Nou Tip 3 zit bij ons wel goed Goede nachtrust blijkt trouwens ook heel erg belangrijk te zijn! Pauze is zo weer voorbij en ik heb nog wat in te halen . Tot snel! Liefs, Bregje
Kan ik me voorstellen...adem in adem uit.... Ik vind die ene van mij al druk met zijn "nee" fase, en ik gooi lekker alles wat ik vind door de kamer
@fl3x neem het ook niet van je over hoor. moet zeggen dat ik het zo ook heerlijk vind. kinders op school mama lekker vrij. straks gaat de oudste zo en zo uit spelen, dus die komt zelf om 5 uur naar huis en de jongste gaat waarschijnlijk naar buiten. kan ik even grasmaaien.
o waar ik trouwens mee werk en een fantastisch programma is is gewoon leuk ok ok www.menstruatiekalender.net ff account aanmaken en hij rekent alles voor je uit. Als je het een maand hebt bijgehouden is het bijna 99% zeker. Gratis trouwens ook leuk
@lalaula, ja da's handig zo'n kalender. Moet je cyclus natuurlijk wel regelmatig zijn, maar goed. Ik heb zo'n menstruatie kalender op mijn telefoon. Kan ik ook alles netjes bijhouden, reuze handig.
Ik heb hem gratis gedownload in de androidmarket! Als je daar als zoekwoord menstruation of ovulation intikt krijg je er al een hele hoop te zien waar je uit kunt kiezen.
zo wederom alleen thuis. jongste is sprinkhanen aan het vangen. de kinderen hier in de buurt vinden dit geweldig om te doen. zijn ze uren zoet mee. en het is gewoon voor de lol. morgen met de oudste mee op schoolreisje naar het zuiderzeemuseum. hopen dat het weer ook zo is als vandaag.
Jemig, binnen twee dagen van pagina 8 naar 25.... even bijlezen vanavond of morgen, ben ik lekker vrij!