He Miss. Ja ik vanmorgen een testje gedaan. Ik ben ZWANGER!!!! En ik wist het, voelde het gewoon. En ik was gister dus niet gek!!! Die streep stond er echt, en vanmorgen helemaal! YEAH.....
@ Madje: Gefeliciteerd!!! Super zeg!!! @ Jez: Niet de moed opgeven...Bij mijn zoontje testte ik pas 8 dagen na NOD positief.....Geen bloed geeft moed!!! @ Ego: Hier niet meer getest. Afgelopen vrijdag nega test gehad....Ik zit nu op dag 38....Heb ook geen testen meer in huis. Straks ff naar kruidvat toe...Hoop het toch zo...En aangezien ik ervaring heb met later positief testen hoop ik toch zo dat dit nu weer zo is....Heb namelijk ook erg last gehad van onregelmatige cyclus, dus hoop niet dat dat het is!!! @ Ongie's: Balen meiden!!!...Heel veel succes in de volgende ronde @ Roze: IK WIL MEER ROZE ZIEN!!!
lenthe wat goed super zeg zwanger zie zei het toch ook tegen jou haha. zelfde symptonen. had je ook kv test gedaan. buufke spannend joh houd ons wel morgen op de hoogte he
lenthe wat hier op deze pagina de calculator aangeeft is 14 feb wel leuk valentijns kindje. jij zou ook wel zoiets zijn. en jij nou ook op roze he
madje en lenthe gefeliciteerd!!!! super meiden. zo kleurt de lijst steeds beter. en madje mijn eerste test was ook zo en 2 dagen later bijna een knaltest.
Ik zei de 13e tegen mijn man: Als de kleine nou maar niet morgen geboren wordt.... "s nachts braken mijn vliezen om 4.00 7.00 begonnen de weeen en om 11.00 is de kleine geboren.... En vond het toch wel heel speciaal een valentijnskindje....Het geeft het net een andere dimensie....Ultieme uiting van liefde!