Ik heb nog 5 testen liggen en er komen er vandaag weer 2 binnen hahaa. Alleen nog geen kv, dus misschien haal ik die morgen nog wel kan toch nog minstens een week niet testen....
Lenthe ook gefeliciteerd!! Echt al veel zwangeren deze maand! Helaas niet voor mij, maar volgende ronde gaan we er weer met frisse moed tegenaan
even iets heel anders he!! ik heb net op mijn hyvespagina een oproepje gedaan aan mijn vriendinnen in miijn lijst want ik wil graag een ladys party geven! je weet wel met speeltjes! lijkt me zoo leuk om dat te doen! ik ben benieuwd wie er allemaal wil en durft te komen hihi
Hahaha, dankjewel allemaal!!!! Mij moeder is op visite, dus alle bewijzen snel weggemoffelt haha!! Pff, ben toch een beetje overrompelt hoor, de eerste ronde raak.... Er dreven inderdaad witte vlokjes op/in mn urine en heb dat nooit. Dus voordat ik ging testen had ik al zoiets van, ohhhh!!!! Naja, ik ga genieten. Hopen dat alles goed blijft gaan! Alleen die steken in mn zij en rug zijn niet zo lekker haha...
Ja bij bevallingslijsten en daar 1tm 14 feb topic! Er is een apart topic waar een lijst met namen en afspraken staan... Ik zie jullie wel verschijnen leuk hoor!
Lenthe: jij ook gefeliciteerd!!!!! roze roze roze!!!! hihihi Ik hou jullie zeker even op de hoogte morgen hoor!! Ben net bij het kruidvat testen gaan halen....kom ik eerst (gelukkig buiten nog) een vriendin tegen......loop ik na het afrekenen naar buiten...gaat het alarm af!!!...op die testen natuurlijk!! Dus ikke weer naar binnen waar een mega rij staat en die troela achter de kassa de testen met het label pontificaal naar voren nog ff over de scanner haalt...grrrrr Nu maar hopen dat het de moeite waard was!!! ps: mocht ik zwanger zijn, dan wordt het ook een valentijnskindje!!!
@Lenthe Gefeliciteerd meid!!!! Helemaal geweldig!!! Ben super blij voor je, geniet er lekker van...en nu met je hoofd wegdrijven op die roze wolk!!!! Wat een positief bankje zeg, echt heerlijk al dat roze hier!!! Ik hoop dat dat ook binnenkort voor ons is weggelegd...wil ook met mn hoofd in de wolken lopen hahahahaha... Gefeliciteerd allemaal!!! Liefs Pien
Dag iedereen, Ik als man zijnde volg dit forum sinds april, omdat mijn vriendin en ik heel graag een kindje willen. Mijn vriendin is sinds januari met de pil gestopt en sinds maart zijn we serieus aan het werk. Na een aantal negatieve testen, hadden we vorige week een twijfel. M'n vriendin zou een paar dagen weg gaan en wilde voor de zekerheid toch even testen! Dit deed ze met een kruidvat test van ik geloof een tientje per stuk of per 2..In eerste instantie was er niks te zien. Toen ik de volgende dag keek zag een duidelijk plusje. Het verticale streepje was wel dunner dan het horizontale streepje in het testvakje. Nu heb ik ook al het één en ander gelezen over indrooglijntjes, maar zijn deze dezelfde kleur als het andere lijntje? Blauw dus, of anders? Als je een antwoord weet, graag! Mijn vriendin moet vrijdag normaal gesproken ongesteld worden, al hopen we dat natuurlijk niet! Spannend weer! Vind het in ieder geval leuk om dit te volgen
Gefeliciteerd! Ik heb nu ook zoiets van ik weet dat ik zwanger ben! Ik voel er gebeurd al dagen wat onderin me buik heel vaag niet uit te leggen misschien weet je wel wat ik bedoel Wat voelde jij....?
Ja ik heb er een liggen, jezus kan me bijna niet inhouden. Ik heb ze gehaald van apotheek eigen merk. Gisteren nega getest, dus dat was minder. Maar die buikkrampen die ik al dagen heb heb ik nog nooit gehad! Ik heb zoiets misschien beter met ochtend urine maar moet me eigen zeker inhouden hoor haha!