mijn nichtje heeft voor haar zwangerschap een jaar geen menstruatie gehad en kreeg toen een hormoonkuur maar daar werd ze zo agressief van dat ze daar accuut weer mee was gestopt. zonder dat zou ze nooit zwanger wroden zeiden ze. jaaa poepie ze werd spontaan zwanger!! Dus zo kan het ook!!
Ohhhh Jaaaaa, vandaag een record zeker, 3 zwangeren!!!! Gefeliciteerd meid!!!!! Geniet er lekker van!!!! Hier begint het ook steeds meer te landen, hoop zo dat alles goed blijft gaan!!!
Ik denk dat ik dat hormoonkuurtje ook al gehad heb. (Primolut) Het heeft wel mijn cyclus op gang geholpen. Alleen nu is misschien mijn baarmoederslijm onvoldoende om in te nestelen.. Ach, we weten het over een week. Mijn mannetje heeft alleen deze week nog geen tijd om zijn deel in te leveren, dus daar moeten we ietsje langer op wachten. Jammer, want het zou fijn geweest zijn als we allebei tegelijk de uitslag zouden hebben. Hoop echt dat jou mannetje snel ook wil. Zou ik echt super voor jou vinden! Je bent er zo klaar voor en je wilt het zo graag. Ik duim voor je meid! Dames, ik ga nu lekker met mijn mannetje op bed tv kijken. Spreek jullie morgen weer. Zwangere dames, slaap lekker op de roze wolk! Weltrusten!
Gefeliciteerd Knorretje!!!! Wat geweldig nieuws... Ik kan me voorstellen dat je hyper bent en dat van het huilen ook hoor. Je kan nu zeggen dat het door de hormonen komt . Geniet ervan meis!!!! Liefs
Bedankt voor alle lieve felicitaties!!! Ik ga zo voor iedereen duimen!!! * strooit nog ff wat hcg rond *
Hallo dames! Ik heb vandaag mijn nod. Ik ben nog niet ongi en voel nog niks aankomen, heb wel al 2 weken last van lage rugpijn, en vollere borsten. Maar sinds een paar dagen heb ik een gespannen gezwollen buik met steken en misselijk. Ik durf niet te testen ... Hahaha Is de 1e ronde dus denk zelf dat t niet raak is maar de klachten blijven.
Positief wordt hij zoiezo niet meer maar nee nog geen ongi... Wel weer iets meer bruin dus ik hou hoop!
Je kunt best al testen, heb je zekerheid!!!! Eerste ronde kan best, kijk maar naar mij! Ik had het ook nooit durven dromen.... En anders morgenvroeg! Veel succes....
Nou als ik morgen durf test ik wel maar ben zo bang hahaha de eerste was niet gepland dus dit is zo nieuw voor me Achja we zullen zien