voor de nieuwe zwangere gefeliciteerd en de dames die nog moeten testen, ik duim voor jullie. voor de andere hoop op roze volgende maand. ik ben helemaal happy. ik ben vanmiddag gebeld door moeders voor moeders en ze komt aankomende dinsdag al langs. vanaf 19 juni kan ik beginnen. stuur ik toch nog hormonen door.
hoi meiden hoe vaak komen indroog streepjes voor op kv testen???/ want ik had net gestest maar toen ik getest had moest ik meteen weg dom natuurlijk dus geen tijd om te kijken net keek ik zie ik heel licht nu toch een streepje staan ????
ja hoor kun je gewoon testen hoor is 3 dagen voor nod dus. zou wel kruidvat testje halen zijn de beste ervaringen mee
Ja het verschilt per vrouw denk kwa testen ik heb ook vandaag getest heb zondag me NOD maar ook nog niks te zien! Maar wie weet bij andere dames wel zou mooi zijn!
natasja77 zo dat is snel dat ze gebeld hebben en dat je mag beginnen. dan ben je 6 weken toch. ik heb me vanmorgen aangemeld ben beniuewd wanneer ik gebeld word welp kv indroogstreepjes neeeeeee denk echt dat je zwanger bent. hoor oeh spannend morgen nog 1
lievefamke, hoe ging het bij de dokter??? bij mij ging het goed bij de dokter!! de bult op mijn been heeft iets met een spier te maken kon geen kwaad, verder nog flink verkouden en heb een bijholteontsteking en beginnende oortontsteking maar omdat ik geen koorts heb krijg ik er verder niks voor heb alleen neusspray gekregen die overigens heel goed helpt!! En dan moest ik nog een uitstrijkje laten maken voor baarmoederhalskanker, dat vond ik heel eng want ik heb vaginisme, en bij mij doet zo een eendebek die ze dan gebruiken heeeeeel erg pijn! maar het ging super!! heb er niks van gevoeld (komt misschien ook omdat ik me ei heb nu dan ben ik wat vochtiger hihi). maar goed ik vond het heel fijn dat het zo goed ging ik zag er wel tegenop. en de assistente deed het en dat ws een vrouw die zijn toch wat rustiger met dat soort dingen. de ha zelf heeft het ook een keer gedaan en die deed me toch lomp, al deed hij voor zichzelf nog rustig zei hij. maar goed, heb nou enorme koppijn!! van die neusspray denk ik!! auwwww moet ook straks nog werken ppfft helemaal geen zin.
Thanks voor jullie mening! Ik ga het eens aan vriendlief voorleggen... Heb nog wel 1 kruidvat testje liggen... Waaahhh ik word gek van dat wachten iedere keer! Nog meer dames die op het punt staan te testen? Nog twee met NOD 12 juni toch?
helaas, was toch een indrogertje heb net weer een test gedaan omzekerheid te hebben ivm zware medicijnen die ik slik maar was negatief dus weer met beide benen op de grond en we wachten geduldig af tot volgende week.....
wow wat zie ik toch veel roze langs komen. super!!! hopelijk is het besmettelijk en mogen nog veeeeeeeeeeel meer dames ervan genieten!! Alle dames die helaas ongi zijn geworden,een dikke knuffel en met volle moed naar de volgende rond met hopelijk dan een roze wolk!! en dames die al heeel lang zitten wachten op of ongi of posi test......mijn duimen draaien dat een van de twee gauw jullie zal bereiken,zodat het lange wachten een einde heeft en jullie weten waar jullie aan toe zijn!!! liefs van mij
Ik ga weer richting mijn eisprong: vruchtbaar slijm komt op gang, buikpijn, hoofdpijn, opgeblazen buik. Ik hoop dattie vroeg komt deze ronde, want anders zit ik nog een dag of 5-6 met deze klachten (en mijn ervaring is, dat ze aldoor heftiger worden). Ik voel mijn ei nu trouwens volgens mij rechts. De afgelopen rondes was het steeds links. Zou dat geluk brengen? haha!
Hoi meiden, Super zeg zoveel roze! gefeliciteerd allemaal! Ik ben nog steeds aan het wachten, zou woensdag ong moeten worden dus wachten wachten wachten. voel me wel raar, last van m'n buik een beetje opgeblazen en moet vaak plassen. Tevens is m;n stoelgang goed op gang haha hoop zo dat het raak is deze keer. ik ben al een zwanger geweest maar helaas een miskraam, toen had ik ook deze 'klachten' hoop zo dat het zo is. jeetje zeg het stijgt me naar m'n hoofd, waarom duurt wachten zo lang!!! Dames, vanaf wanneer kan je eigenlijk een test doen?
jammer welp. dit is trouwens de eerste keer dat ik hoor dat kv indroogstreepje had. had je wel 2 voor 5
ligt eraan welke test je gebruikt! je hebt ze geloof ik vanaf 4 of 6 dagen voor NOD! maar ik ga zelf nooooit meer voor NOD testen, want de kans op een (vals) negatieve test is mij veeeel te groot! succes met wachten, ik wacht met je mee
ja. maar het schijnt dat je daar ook twee soorten van heb een met een papieren stripje in de test ( doet de fabriek) die laat dus wel indroog streepjes achter en eentje die een beetje plastic achtig is . ik heb ze dus alle twee toevallig achter elkaar getest en dan zie je het verschil de lijnen zijn dan ook anders bij het papier achtig paars en bij plastic echt rood.
Hoi meiden, Heb jullie advies nodig. Weet niet zo goed waar ik zit in mijn cyclus. Heb 16 mei Mirena spiraaltje laten verwijderen en 18 mei bloeding gehad. Of het een ongi was weet ik niet, was met spiraaltje nooit ongi vandaar. Nu heb ik sinds vandaag doorzichtige slijmdraden. Volgens mij is dat toch als je rond je eisprong zit Of heb je dat ook als je al zwanger bent Kan het niet zo goed herinneren van de vorige keer. Wat denken jullie. Heb afgelopen maandag nog een test gedaan en negatief HELPPPPP
@Mushu: het klinkt als je eisprong. Kan goed hoor, dat je eerste cyclus net wat langer dan 'gemiddeld' duurt! Maak er gebruik van, zou ik zeggen!