@Westerlo: ik had inderdaad niet meegekregen dat je cyclus zo regelmatig is. Wel zie ik dat je zoontje pas een half jaar oud is. Zou ontzwangeren niet net zo iets als ontpillen zijn? Ik ben na 6 weken weer aan de pil gegaan, destijds, omdat ik een hekel heb aan condooms, en ik er niet op wilde gokken dat borstvoeding voldoende anticonceptie zou zijn. Ik weet dus niet hoe mijn menstruatie weer op gang zou zijn gekomen. Misschien dat er toch af en toe een uitschieter tussen kan zitten? 7 DPO is volgens mij te vroeg om HCG te kunnen meten, ik vind het een rare situatie.... Ik blijf dus maar even met je mee duimen dat het wél een zwangerschap is!
ik hoop voor je mee . en zo snel mogelijk knuf...... en idd wordt gek van onzekerheid eigenlijk wil ik gewoon dat die duivels nu doorkomen zwanger zijn heb ik opgegeven ,,,,
die eerste positieve was indd de +-test, maar de eerst kv2v5 was ook licht positief... ik heb nog zo'n zelfde test gedaan net als die eerste... negatief na de zwangerschap had ik ook meteen een regelmatige cyclus...
ik heb trouwens ook sinds die dag van het roze-verlies heel veel doorzichtig slijm... ziet er eigenlijk hetzelfde uit als vruchtbaar-slijm... maar dan een hele tijd na de eisprong... wat kan dat zijn?
wat is het hier rustig vandaag, helemaal geen roze meer..... en er wordt ook niet meer met hcg gestrooit helaas hier weer een negatieve test dus laat die verdomde duivels komen.....heb veel last van boobs en veel witverlies.....en buikpijn in vlagen.... zat zelfs te denken misschien heb ik wel mijn ei ??????
@Westerlo, ik had afgelopen maand ook na mn eisprong soort vruchtbaarslijm, ik ben helaas ongesteld geworden, maar las ook op internet van veel vrouwen met deze symtomen die uiteindelijk zwanger bleken te zijn. Tja, je lichaam kan je voor de gek houden hoor. Het is afwachten, makkelijk gezegd dan gedaan he. Succes en ik blijf af en toe wel even spieken om te lezen wat de uitslag zal zijn. Knuf Miranda
jawel hoor meid, ik strooi hier nog steeds hcg, maar denk dat die andere meiden het net voor je neus oprapen steeds succes!!! ik ga weer wat strooiën doei doei
heb net testen binnen gekregen van testjezelf.nl de vroege test... weer negatief!! dus ik ga dinsdag gewoon ongesteld worden en mijn lichaam heeft me echt goed voor de gek gehouden... mijn vriend wilde nu dan dus eigelijk wachten... (ongeveer een half jaar) maardat kan ik dus nu niet meer... ik heb hem gevraagd of we net nu toch al door kunnen gaan met proberen... maar heb nog geen antwoord gekregen op die vraag... het doet me meer dan ik had verwacht dat ik nu dus waarschijnlijk toch niet zwanger ben... zijn enige reden dat hij wil wachten is het financiele plaatje... ik zou namelijk de eerste 4 jaar thuisblijven voor de kids... tot ze naar school gaan en dan zou ik pas gaan werken... maar dit was slechts het plan zo lang het zou gaan... dus ik heb nu gezegd dat ik dan toch gewoon ga werken... ik ga er vanavond denk ik maar weer over hebben als hij thuis komt van zijn werk ( om een uur of 1 vannacht)
heb het nogmaals gewoon rechtuit gevraagd en erbij gezegd dat het heel belangrijk voor me is en dat het me heel veel doet allemaal en: WE GAAN DOOR MET PROBEREN... dus op naar de eerste echte ronde
goed nieuws....kan je dat ook van je afzetten en dan lekker ontspannen aan de klus.....maar eerst ffies dinsdag afwachten
Hoi meiden, ik hoef ook geen testen te doen deze maand. Heb alweer zere (.)(.) van heb ik jou daar. En dat begint altijd anderhalve week voor de ongi. Dus deze maand komen de duivels weer op bezoek.
westerlo, ik weet presies hoe je je voelt!! mijn man gaf mij ook hoop en toen het paaltje bij het puntje kwam wou hij ineens een condoom omdoen en nog een jaar wachten!!! ik hoop dat ik hem ook snel om krijg!!
zo ik was jullie even kwijt............maar gelukkig toch terug gevonden. heb eigenlijk n vraagje....wanneer kan je een innesteling hebben??altijd op een dag of op meerdere de mogelijkheid???
sommige vrouwen kunnen een innesteling hebben al 3 dagen na hun ei maar dat is echt een uitzondering normaal is dit tussen de 5 en 10 dagen na eisprong hoop dat je zo wat meer duidelijkheid hebt, hoezo je vraag???
ik had mn eisprong 10 of 11 juni en vroeg me af wanneer dan een innesteling plaats zou kunnen vinden....vind het wel spannend....het wachten met testen haha
inderdaad dinsdag nog afwachten maar alle hoop is wel weg eigenlijk... maar er is toch iets goeds uitgekomen deze maand... onverwacht gaan we nu toch meteen verder voor een 2e kindje!! dus ik ben al super blij met dat nieuws... welp: weet je al iets meer?
hier nog steeds aan het afwachten, wat mijn cyclus aan het doen is.........zwanger zijn heb ik ondertussen opgegeven gister weer negatieve test vandaag 3 dagen over tijd als ik mijn gewone cyclus aanhoud, maar ik vermoed dat ik dus 6 juni gewoon ongie geweest bent te kort en te weinig en te snel, en dat ik dus nu waarschijnlijk ei heb gehad maar daar heb ik ook weer geen tekenen van gehad snap er niks meer van, we wachten maar af............