We lopen inderdaad gelijk, spannend hé Ik voel me prima, heb al sinds het begin van de week krampen in mijn onderbuik en sinds gisteren voel ik me hier en daar eens wat misselijk maar das direct voorbij. Geen gevoelige borsten... Wezullen het wel zien, al hopen we uiteraard op ROZE...
Volgens mij als je zwanger bent verschijnt dat streepje toch al vrij snel... Al is het maar heel licht Ben benieuwd, ga je vandaag weer testen?
nou ja had vanochtend een test gedaan end ie was duidelijk negatief....maar is idd wel n beetje vroeg hahaha. wacht nog tot 2 dagen voor NOD voordat ik weer test. bij mn eerste zwangerschap ook 2dagen voor nod posi test gehad. spannend idd....en wat duurd het wachten toch lang he
6 dagen voor NOD is idd heel vroeg Ik ben vrij bezig met het zwanger worden, maar in die opzichten ben ik toch al wat geduldiger geworden. Heb de eerste maand 2x negatief getest en dat heeft me zo teleurgesteld dat ik dat probeer te vermijden. Vorige maand moest ik niet ongeduldig zijn want ben toen 5 dagen voor mijn NOD ongesteld geworden... Hopelijk deze ronde meer geluk, tis zo welkom
bij ons was het met ons zoontje in de 3de ronde raak. dachten toen,ach zien wel waar het schip strand. maar dat wij in de 3de ronde al zwanger zouden zijn was een enorme verrassing voor ons.waren super blij.
westelo, wat geeft een kruidvat aan? Ik heb zo'n ultra gevoelige gedaan en die was het minst duidelijk De onderste is die ultra gevoelige (allemaal van hetzelfde plasje): Bekijk bijlage 160557
lievefamke als ik jou posi testen zie krijg ik wel n beetje de kriebels hahaha en tot rond nod duurd nog eventjes. hoe voel je je?
Morgen nog eens een kv doen dan. Jammer dat je de test niet op de foto krijgt, maar 7 minuten kan nog geen indroger zijn volgens mij hoor
Ja, ik vind testen sowieso al leuk om te doen hahaha, die spanning... En als ze dan ook nog positief zijn, is het helemaal mooi! Die ultra gevoelige test die ik vorige week heb gedaan (6 of 7 dagen voor NOD), heeft nu wel een duidelijk indroogstreepje hahah. Die had ik die dag niet gezien. Ik had vandaag voor het eerst echt last van mijn borsten toen ik uit bed stapte. Ik ben heel soms een beetje misselijk, wel heeel moe (maar niet echt kunnen slapen). Opgezette baarmoeder, en ik ben helemaal wat opgezet zei mijn ma. Ik heb echt zo'n "zwangere" gloed over me heen geloof ik (mijn moeder ziet dat altijd snel). Verder geen erge klachten
ik zie ook wel wat,als ik mn scherm heen en weer beweeg maar de foto is idd heel wazig. kan je geen nieuwe maken?