Wachtbankje juni2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knorretje84, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Thx! Ik moet toch vrij regelmatig naar het toilet... En de pipi lijkt echt te drukken...
    Ik wacht sowieso tot zaterdag, en als het kan zelfs iets langer. Ben vrij geduldig :)

2. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

ook ik heb er last van dat ik het vaak voel drukken haha...

terwijl ik nu minder drink dan eerst

3. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    nee, denk ik niet, ligt er maar net aan hoe snel je hcg aanmaakt, ik had bij mijn eerste zwangerschap pas heel laat een positieve test van kv 2v5 euro.. en nu eigenlijk gelijk een posi test, dus daar kan je niks van zeggen denk ik.... succes met wachten maar weer, er zit niks anders op meis... ik hou je in de gaten!!

groetjes riniti

4. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

knap hoor meid, maar ergens is het wel goed, ook een beetje uit zelfbescherming ( dat later testen) ikzelf heb pcos en werd dus uit mezelf helemaal niet ongesteld... om moedeloos van te worden en uiteindelijk had ik helemaal geen zin meer om te testen... ik ben nu via de mmm zwanger geraakt ( dmv hormonen spuiten) de kans was nu vrij groot dat ik zwanger zou zijn en nog had ik geen zin om te testen, gewoon bang omdat het misschien toch weer negatief kon zijn! nou, succes ik blijf hier kijken, vind het zo spannend voor jullie!!

liefs riniti

5. ForeverYours

ik heb er nog 1 bijgezet in mijn album... die van gisteren... nu iets betere foto

6. ForeverYours

7. Silly84

Silly84 Lid

1 mei 2011
    73
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ja bij de eerste foto zie ik wel een licht streepje hoor!!!

8. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    op de eerste foto zie ik wel wat hoor;)

9. ForeverYours

maar de vraag: zou ik met kv 2v5 nu nie duidelijker moeten teste?

10. Kimmytje

Voila! Ik wil gewoon niet teleurgesteld worden, en pas testen als er bijna geen ander mogelijkheid dan zwanger zijn meer is :)
    Duimen hé!

En fijn dat je zwanger bent, echt, zeker in zulke situatie, ben superblij voor je, en dat meen ik diep vanuit mijn hartje :)

11. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    @westerlo: op die 2e foto zie ik duidelijk een licht streepje! hoop voor je dat het raak is meid.

@iedereen: ik denk dat ik a.s zaterdag gewoon ongi ga worden,heb last van enorme vreetbuien en dat heb ik altijd een week voor me ongi.ik ben niet echt een zoetekauw of snacker maar altijd die week voor me ongi wil ik dat allemaal eten...en daar had ik met name gister dus last van helaas :(

12. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

superlief meis, ik gun het jou ( en de rest hier uiteraard) ook van harte, mijn duimen draaien hoor!! :)
    spannend

xxx

13. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

jeetje wat irritant zeg, ik zie ook echt wat, maar kan me zo goed voorstellen dat je hier onwijs onzeker van wordt!! afwachten maar weer ;):$ zit niks anders op!!! ik duim voor je!!!

14. ForeverYours

dank je... zit hier gewoon weer te huilen haha... zo erg is dit!!!

maar dat huilen heb ik wel vaker laatste dagen... echt om niks

15. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    als het goed is verdubbeld je hcg met de dag, dus over een paar dagen zou je echt meer duidelijkheid moeten hebben!!! succes

x

16. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Lieve meiden!

Heb jullie mening even nodig...
    Ik dacht dat wij echt niet via de natuurlijke weg zwanger kunnen worden.
    De uistlag van het onderzoek van mijn vriend was. 0% goed zaad en 5% traag. De overige 95% was onbeweeglijk.
    Maar nu....dag 16 van mijn cyclys en 7 a 8 dagen na mijn ei heb ik ongelooflijke ongi krampen en een heeeeeel klein beetje gevoelige tepels.
    Wat denken jullie?
    Zou ik dan toch zwanger aan het worden zijn??
    Of een Cyclus van 16 dagen?:$
    Het voelt echt heel raar, ik kon vanochtend zelfs niet rechtop lopen van de kramp. Nu zijn het nog lichte ongi achtige krampjes.

17. ForeverYours

ik zou het niet weten maar ik hoop het echt voor je... mijn duimen draaien voor je!

18. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik hoop het van harte voor jullie!!! maar ik heb dat ook al ruim een week mijn boobs doen zoo een pijn ik kan ze niet eens aanraken. en hier is 95% kans dat ik NIET zwanger ben dusss.. tja hoeft niks te zeggen.....toch maar even afwachten. maar ik hoop het wel heeeel erg voor je.

19. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    mayrha het is niet onmogelijk want je heb natuurlijk maar 1 zaadje nodig om bevrucht te raken;) hoop het heel erg voor je!

20. Kimmytje

Meiddd, dat zou geweldig zijn!!! En ik ben het eens met Twinny, je hebt er maar 1tje nodig om zwanger te zijn hé!!!

Ik duim dubbel en dik! :)

Deel Deze Pagina