Hallo meiden, Ik kom me hier ook melden voor juni. Hier ook altijd GTST haha. Nu lekker even op de bank tv kijken zalig. Hopen op een goede ronde voor ons allemaal Liefs
haha hier ook gtst vaste prik!manlief is zaalvoetballen dus hem staat straks ook weer wat te wachten haha
Die ovutesten lijken allemaal negatief. Heel licht streepje, zeker niet donkerder als de controle streep, wat de teststreep in een positief geval wel zou moeten zijn. Dit is wel de eerste keer dat ik ze gebruik, dus misschien herken ik de eisprong gewoon niet.... Ach we gaan gewoon aan de slag... kan geen kwaad en is een leuke manier van tijdverdrijf, dus ik klaag niet.... dag 11 al eisprong is ook wel snel toch? Hier ook GTST aan, ik kijk niet elke dag, maar volg het wel.... Ik ben meer een trouwe ATWT kijker.... das nog slechter hoor....
Die van mij waren allebei bezig! Zul je net zien, denk je een rustig avondje alleen, beginnen de kinderen te jengelen. Gelukkig zijn ze nu weer stil. Maar voor hoe lang?
Weten jullie trouwens hoe het zit? Ik heb bij de eerste twee zwangerschappen helemaal niet hoeven te "ontpillen" Was meteen regelmatig ongesteld, nou ja, voor zover ik kan weten, want was heel snel zwanger. Maar kan het bzijn dat ik nu wel moet ontpillen, of als dat eerst niet was, is dat nu ook niet. Toenik de eerste keer stopte was ik meer dan 10 jr aan de pil. Nu een jaartje.
Ik heb geen idee, ik ontpil niet gelukkig. Had een koperspiraal... Ik had heel veel last van de pil, ben er maar weer meegestopt. Maar de een heeft er meer last van (ontpillen) dan de ander volgens mij. Paaldansen is wel een gezellige term haha... Maar als ik dat tegen man zeg heeft ie wel andere verwachtingen denk ik.... Die van mij is nog wakker hoor... zucht....
NOD Juni 2011 1 juni 2011 Deb27, 8ste ronde, 1ste kindje Diana75, 5e ronde, 1e kindje Dannie81, 1e ronde, 3e kindje Waterman25, 2e ronde, 1e kindje 2 juni 2011 3 juni 2011 Miss Sunshine, 2e ronde, 1e kindje Beertje83, 4e ronde, 1e kindje Snelly,1e ronde(na mk), 2e kindje 4 juni 2011 Knorretje84, 5e ronde, 2e kindje ZoGraag, 8e ronde, 1e kindje Leo85, 4e ronde, 1e kindje Sanni, 5e ronde, 1e kindje 5 juni 2011 Nattasja77, 2e ronde, 3e kindje Kawaii, 1e ronde, 1e kindje 6 juni 2011 Avil - 4e ronde, 2e Kindje Lalaula - 1e ronde, 2e kindje December - 12e ronde, 1e kindje 7 juni 2011 Jipje - 4e ronde, 1e kindje Anna27 - 3e ronde, 2e kindje Jez- 4e Ronde, 1e kindje 8 juni 2011 Sadas - 2e ronde, 1e kindje Buufke, 5e ronde, 1e kindje madje , 5e ronde , 1e kindje 9 juni 2011 Lovelybabe - 2de ronde, 1e kindje Lieverd86 - 7de ronde, 1e kindje 10 juni 2011 11 juni 2011 Mirandadep, 6e ronde, 2e kindje 12 juni 2011 Pientje, 11e ronde, 1e kindje MieWie, 4de ronde, 2de kindje Roosje01, 1e ronde, 2de kindje Lievefamke, 1e ronde na mk, 2de kindje 13 juni 2011 14 juni 2011 15 juni 2011 Daantje1984, 3de ronde na m.k.,1ste kindje 16 juni 2011 17 juni 2011 18 juni 2011 19 juni 2011 Chntl, 13e ronde, 1e kindje 20 juni 2011 Fl3xgirl - 1e ronde, 3e kindje 21 juni 2011 22 juni 2011 23 juni 2011 24 juni 2011 25 juni 2011 26 juni 2011 Lizzy14, ronde 6, 1e kindje 27 juni 2011 28 juni 2011 Zussie, 3e ronde, 1e kindje 29 juni 2011 30 juni 2011 31 juni 2011 Geen idee of mijn NOD klopt, maar ik heb maar even 30 dagen aangehouden vanaf curettage..
Een slechte nacht achter de rug. Mn jongste is vaak wakker geweest vanacht. En toen vanmorgen weer om 5 uur Toen was ie echt wakker, en uitgeslapen dus maar alvast een ontbijtje voor m gemaakt. zal ie vandaag wel goed slapen. Hoop van wel, want ze slapen bij opa en oma. Vind ik altijd vervelend als ze dan 'snachts wakker worden. Voel ik me schuldig. Dus hopen dat ze doorslapen. Ik zal er vandaag en vermoedelijk morgen niet zijn. Zijn 2 daagjes met zn tweetjes weg. (Nou ja, met zn tweetjes., met nog 10 collega's. In ieder geval zonder de kids!)
@dannie81 heel veel plezier op je tripje!! En nog bedankt voor de felicitaties ik was de tante Ja het is de derde x dat ik tante mag worden dus ik ben al gewend aan de luiers hahahaha....ik hoop dat het voor eens mee zit 11e ronde na ronde 8 mk na 7 wk dus ik hoop ook op heeeel veeeel roze!!! @nattasja77 super bedankt meis!! Zijn super trots op de kleine man @iedereen een hele goedemorgen allemaal, beetje laat Wij hebben het ook aan de familie verteld dat we bijna een jaar bezig zijn, de naaste vrienden weten het ook en ook wij vinden dat mensen meer begrip hebben voor de situatie...alleen heeft mijn moeder nog wel eens een klein bordje voor dr hoofd om te roepen "zet em op" en wanneer gebeurd er wat...erg vervelend af en toe maar tegenwoordig reageren we er niet meer op...ik weet dat kindjes krijgen niet bij iedereen even makkelijk verloopt dus negeren is dan de beste remedie In onze vriendenkring zit nog iemand die heel erg moeilijk kindjes kan krijgen en vele behandelingen heeft gehad dus het is fijn om je eens daaraan op te trekken en erover te praten...ik vond juist toen wij erover vertelde kwamen ineens bij heel veel vrienden/kennissen de verhalen over dat het bij hen ook lastig ging en moeilijk was...voor ons een eye-opener want ik dacht heel vaak dat wij het enigste stel waren waarbij het wat moeilijker ging... Praten lucht zeker op Wij hebben 3 romantische weekendjes gepland en het weekend in Brussel valt samen met het ei Dus vanaf volgende week mogen wij meedoen aan de paaldanstraining Dit weekend zitten we in Friesland, lekker even ontspannen in een spa even het eitje in de watten leggen zodat mijn rammelende eierstokken een x ophouden met rammelen...zou toch leuk zijn in ronde 11 hahahaha Nou meiden werk ze en ik hoop voor de vele moeders onder ons aankomende nacht een heerlijke nachtrust toe met in ieder geval uitslapen tot half 7 Ik ga aan de slag op het werk... Ik probeer morgenochtend weer bij te lezen... Het zit trouwens prima zo'n loungebank!! Liefs Pien
@pientje10 Heel veel plezier hoor, goed moment voor je ei ook ) @iedereen Heel veel klusplezier, ik heb de loungebank roze geverft hoor
Zo goede vooruitzichten hier! Wij gaan volgende week een weekje op vakantie, hoop dat ik daar toch af en toe een beetje kan meelezen, na een week bijlezen wordt een zware klus ben ik bang! Wel lekker de afleiding, kijk er erg naar uit! Dannie veel plezier, geniet ervan... toch lekker een nachtje zonder de kids! @pientje, leuk opnieuw tante! Gefeliciteerd! Wat zijn ze klein he! Zo lief! Hier wel een goede nacht gehad, lekker uitgeslapen (7.45 uur) Maar moest de kleine wel wakker maken, die was natuurlijk veel te laat gaan slapen Wij zijn nog niet zo lang bezig als veel anderen, maar ik kan me goed voorstellen dat je de hoop soms een beetje verliest. Wij vertellen het hier liever (nog) niet, een bevriend stel heeft het echt aan iedereen bekend gemaakt en die zijn nu bijna een jaar bezig, en vanaf het begin vraagt iedereen er toch naar, dat lijkt me wel rot. Ze is nu eindelijk zwanger maar iedereen let op ze.... (drinken, roken, rood vlees etc) Dus lang verborgen kunnen ze het niet houden terwijl dat ook zo leuk is... het geheimpje wat je even met je partner kan hebben. Maar goed, das ook voor elk stel anders.... en ik kan me zeker voorstellen dat je het op een gegeven moment wel bespreekt hoor... Praten kan erg helpen! Tot laters!
oh heerlijk als ik al die verhalen lees van er even tussen uit. wij gaan zoiezo 27 juni een midweekje weg. maar dat duurt nog vrij lang. ben nu bezig via vakantie veilingen wat weg te boeken voor 27 mei even je koppie leegmaken. hebben trouwens meer mensen dat, omdat ze bezig zijn met zwanger worden expres niets in buitenland boeken. wij wel namelijk. of klinkt dat stom. avil welke ovu testen gebruik je als ik vragen mag ? en dag elf zou wel heel vroeg zijn moet je ongeveer een cyclus van 21 22 hebben.
Hey ladies, Wat een verhalen weer! Ja, paaldansen klinkt veel beter! Wij hebben ook veel geklust, mijn ei was er afgelopen weekend en vanmorgen zei vriendlief kom gaan we nog een keer, fijn voor hem, hij loopt de hele dag met een big smile op zijn gezicht en ik zit te soppen op mijn stoel op het werk (sorry voor de woordkeus). Tja, ook hier loopt het dus, ha ha ha. Zolang er idd ook maar iets naar boven zwemt. Als het ze niet lukt, dan gaan we ze zwemtraining geven. Post-itjes opplakken waar ze moeten zijn, ha ha ha. Hier is de ingang! Ook wij gaan vroeg testen. Ik wil komend weekend al een poging doen. Veel te vroeg natuurlijk, maar doe het lekker toch! Wij kopen elke keer 2 voor 5,- van het kruidvat, dan kun je nog eens een keer een test erop wagen, zonder dat je portomonee er slecht van wordt. Ze werken prima, gaven bij ons vorige keer netjes aan, dat ik zwanger was en daarna hebben we nog zo'n dure clearblue digital gekocht. Voor de ovulatie testen gebruik ik wel de digitale van clearblue, puur omdat die niks aan interpretatie over laat, maar duidelijk en helder aangeeft of je ei er is of niet. Een lachend gezichtje is een ei en een leeg rondje is niks. Wij kopen dan de verpakking voor een lange cyclus, die kost 50,- en daar zitten 20 testen in. Anders krijg je er 7 voor ? weet ik niet meer, maar in verhouding ben je veel duurder uit. En als je zwanger bent, dan maakt het je niet meer uit of je de testen overbodig gekocht hebt . Deze maand hebben we er maar 2 testen van gebruikt, omdat mijn ei een week eerder kwam. Maar we gooien die andere 18 met liefde en plezier weg . Ik kan niet wachten tot het weekend is. Ik denk dat we op zondag zullen gaan testen. OOOOHHHWWW spannend! Ik ga nu echt aan de slag. Ik hoop dat mijn thuis netwerk het snel weer doet, dan kan ik ook 's avonds mee babbelen. Dames, paaldans ze! Liefs, Bregje