bleu gefeliciteerd!!! ik heb net testen gehaald maar ik test nog niet want ik voel wel wat ongie dingen. dus ik wacht het nog even af. maar ik geloof dat mijn man er flink over na aan het denk is gegaan want net begon hij er zelf min of meer over. mijn schoonzusje word morgen ingeleid dus de spanning is alom hier en vooral bij mijn schoonmoeder daar hadden we het over dus ik zei oh jee en dat moeten wij haar ook nog eens aandoen die spanning........komt wel goed zegt ie, dus ik zeg ik wil ook.........keek hij me heel lief aan, komt goed.......... het zal misschien niet mijn aankomende ei zijn maar ik weet het nu zeker, lang duurt het niet meer.......nou daar kan ik wel mee leven hoor.
huisarts heeft me net gebeld, kwam met een vaag verhaal dat mijn duivels uitblijven door mijn medicijnen ik slik deze medicijnen al 11 jaar iniedergeval als duivels er volgende week er nog niet zijn volgende week terug bellen en dan echo. ondertussen verga ik van de buikpijn kan amper lopen of staan
@ blue, GEFELICITEERD!!! Geniet ervan. @ welp, als je zo'n last hebt van je buik zou ik gaan eisen dat de HA of gyn verder gaat kijken. Het kan toch niet dat deze iemand met enorme pijn door laten lopen! Balen hoor.
ze doen er eigenlijk weinig aan en ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ik krijg eigenlijk het gevoel dat mijn ha me niet serieus nam hij zei het nog net niet maar hoorde hem denken mevrouw wat denkt u, u kunt niet via de natuurljke weg zwanger raken......... voel me zo onbegrepen en voel me kut,,,,, sorry maar moest ffies mijn ei kwijt en husby is ook nog niet thuis
dat hoor je zoooo vaak... dat ha je niet serieus neemt als je om deze redenen daarheen gaat... heb toevallig net nog een verhaal gelezen... die heeft een jaar getrubbeld en uiteindelijk nogmaals naar ha en met moeite een doorverwijzing... met 2 weken was het opgelost...
Meid toch, warme knuffel hoor! Kan je mss eens niet ten rade gaan bij een andere huisarts? Hier in België is dat mogelijk. Liefs
ja kan ik me voorstellen.......maar wat stom dat ze er niks aan doen dan........ ik heb net getest omo wit....had ik ook wel verwacht aangezien we niet (geklust) hebben hahaha. maarja ik ben positief en wacht "geduldig" af.
misschien toch nog te vroeg getest, we houden hoop zolang je duiveltjes er niet zijn zal voor je duimen..
Welp, dat wordt dus een weekje wachten? Is het een beetje te hebben je buikpijn? Hier net getest...witter dan mijn witte was! Geen symptomen meer, alleen nog een klein beetje gevoelige tepels. Maar dat is zelfs al af aan het nemen.
Even een vraagje. Afgelopen maandag (20e) had ik enorme ongi pijn. Stel DAT het een innesteling is geweest, hoe lang daarna zou je dan posi kunnen testen? Het zou wel een late innesteling geweest zijn, of niet? Mijn ei was er op 11 of 12e, dus na een dag of 8 a 9 innesteling, kan dat?
ik heb eerlijk gezegd geen idee... kan dacht ik tot een dag of 10... maar weet nie zeker... hier vanmiddag toch nog even getest omdat er nog steeds geen ongi is... wit...
welp wat een gedoe zeg. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. En miss wat fijn dat je mannetje er nu toch zelf ook mee komt. Hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn! Ik durf het bij mezelf nog steeds niet te geloven.
blue: het gaat echt een keer goed... hoeveel weken ben je nu? voor je het weet zit je op de 12 weken en kun je je al iets geruster voelen...
mijn mk was 15 mei, dus ik ga er van uit dat k 4 weken ben. Over 2 weken naar de gyn dus hoop dan al wat geruster te zijn. Tja k kan niet meer dan wachten en dat lijkt altijd zo lang te duren...