@blue, Meid van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat een 4e miskraam bespaard blijft en dat je mag genieten van een onbezorgde zwangerschap. Iedereen die op roze staat van harte hoor, geniet ervan! Iedereen die ongesteld is geworden, balen! Hopen dat het de volgende ronde raak is. Ik zit met smart op mn ei te wachten, maar denk dat dat nog een weekje duurt, dus al volop aan het oefenen haha. Ik hoop dat ik na 7 rondes ook op roze mag.
Wij mogen bijna testen ik denk zelf dat ik wel ongi ga worden a.s zaterdag heb alle symptomen, maar goed laten we afwachten..
wat spannend bij sommigen, hier komt denk ik de ongesteldheid, mega veel rugpijn, en steken in me buik, had ik de vorige keer ook....! Had een klein beetje hoop deze maand, ! Ik schuif denk ik door naar juli! Allemaal heel veel succes !
Mayrha, volgens mij kan dat wel hoor na 8 a 9 dagen een innestelling.... Welp, echt vervelend! Witte testen: zijn er wel veel en ik had zo gehoopt op roze!!! Ik wil graag met wat bekenden uit het juni bankje in de febr mama's zitten (is vanaf 15 febr en daarna zijn er maar weinig roze testen hier geweest :S) Dus dat is al een goede reden voor roze toch? (Ik weet dat jullie het nog veeeeeeel meer willen, dus geen reden nodig hebben). Blue gefeliciteerd!!!!!!!!!! 15 mei mk, dan ben je al 5 weken toch? Mijn ei was laat, vandaar dat ik pas 4 weken ben. Alvast 1 bekende bij de febr. topic... Wie volgt? Ik stooi nog steeds hcg, dus pakken he!
O ja, hier heel misselijk (met vlagen) en pijnlijke boobs en moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en buikpijn Precies wat ik bij mijn dochter ook had en bij mijn mk niet echt. Dus ik ben nog steeds positief (al weet ik dat niet elke zwangerschap hetzelfde is, maar ik vind dit een goed teken). Maar mij hoor je niet klagen hoor!
ja idd... maar dat wil wel zeggen dat mijn cyclus nie meer klopt en da word moelijk om mijn ei te bepalen dat wordt dus al klussen vanaf de laatste dag van menstruatie en dan elke 2 dagen... kan ik hem niet missen toch? haha
Geen bloed= moed hé dames, niet vergeten! Ik wil zo graag die 2de helft van juni meer ROZE zien kleuren...
Yeaps, spannend! Ik heb sinds daarstraks een zware maag, eten lijkt in me keel te zitten. Met vlagen heel lichtjes misselijk. En veel ongewenste gassen hihi...
Ik laat mijn neus ook weer even zien hier! Voor de tweede keer deze maand op het bankje, en nog 6 dagen te gaan... Allerlei kwaaltjes weer, waarvan sommige wel heftiger/anders zijn dan de afgelopen maanden, maar aangezien ik er al 2 keer heilig van overtuigd ben geweest dat ik zwanger was, ga ik nergens meer vanuit... Vanaf 4 dagen na mijn eisprong heb ik behoorlijke steken in mijn baarmoeder en liezen. Volgens mij erger dan de afgelopen maanden. Wat ook nieuw is, is dat ik niet echt pijnlijke tepels heb, maar wel pijnlijke borsten. Mijn bh zit voor geen meter meer! Terwijl ik dit schrijf krijg ik trouwens een heel gloeiend hoofd, ook nieuw, haha! We gaan voor veel roze in de tweede helft van deze maand!
klinkt wel weer goed anna! Ik hoop het echt! Voor jullie allemaal trouwens! Jullie zijn zulke leuke, gezellige meiden. Jullie verdienen gewoon een mooi, klein wondertje!