hoi welp, ik wil je niet depri maken, maar ik wil het toch ff kwijt, ik heb toen ook een bloedtest laten doen om te kijken of ik zwanger was of niet, en daar werd van tevoren bij gezegd dat als de bloedtest negatief is je in geen geval zwanger bent... hoop natuurlijk wat anders voor jou, succes in ieder geval groetjes riniti
Dag dames! Bij jullie nog steeds hetzelfde lees ik? Wat een gewacht allemaal he! Hier ook, nega test vandaag en (nog) geen ongi. Ik had op 11 of 12 juni mijn ei. Ik denk op 20 juni een (heel misschien) innesteling gevoeld te hebben... Hoe dan ook de 25e of 26e zal ik ongi of zwanger zijn! De laaste 3 dagen veel last van dikke witte afscheiding, verder helemaal niets... Westerlo, Over die posi kv ovutest...ze zijn slecht..maar zooooo slecht dat ze knalposi zijn als er niets is, dat lijkt me niet hoor. Je hebt er nog 4, dus morgen nog eens proberen...? Bij mij gaven deze testen 2 dagen knalposi aan en de dag ervoor en erna beetje posi, daarna steeds lichter.
is goed hoor meis, we zijn hier om mekaar te helpen en ik hoop echt van harte dat het snel voor jullie raak mag zijn
dank je voor je reactie... hij is net iets donkerder dan de controlestreep... maar ik lees nu inderdaad verhalen dat er vrouwen zijn die met kv altijd een posi test hadden (ovulatietest) maar over jouw test... als de innesteling inderdaad de 20e was dan is het ook nog wat vroeg om te testen denk ik... ik duim voor je!
Ik heb er eigenlijk goede ervaringen mee, er zat echt een lijn in..van licht naar donker. En verder buiten mijn ei altijd spierwit. Mijn tepels zijn niet meer gevoelig verder, dat was alleen even rond de 20e. Heb echt nul symptomen, dus ik denk niet dat het raak is. Maar wat ik maandag (20e) voelde dat heb ik nog nooit gevoeld...dat houdt de moed er voor mij een beetje in.
ja meis, gaat echt hard he?! maandag mijn echo, ben zo benieuwd, toen ik belde leek dat een eeuwigheid te gaan duren, toen belde ze me vorige week ook nog eens dat ik een week later moest komen ( had eigenlijk afgelopen maandag mijn echo gehad) dus toen leek het helemaal rampzalig lang te duren allemaal, en nu breekt de 27e alweer bijna aan , ja geniet er echt elke dag van, ben wel heel moe en gister ook behoorlijk misselijk, maar het is voor een goed doel hoe is het voor de rest met jou??
hier heb ik helemaal de ervaring niet met altijd positief testen met kv testen hoor!!! ik heb afgelopen jaar wel 20 negatieve testen ermee gehad! bij mijn eerste zwangerschap werkte ze heel goed, gelijk 2 streepjes, en met deze zwangerschap gelijk weer 2 streepjes, vind ze dus eigenlijk juist wel heel duidelijk....
Ohhh wat fijn maandag echo, dat is het zo. Heeeeeel veel succes! En plezier! Met mij gaat het eigenlijk heel goed! Zit op een spannend wachtbankje, want heb afgelopen maandag echt pijnlijke steken in mijn buik en bm gehad, die heb ik nooit eerder gevoeld. Dat was 8 a 9 dagen na mijn ei. Had toen ook gevoelige tepels. Nu geen symptomen meer, afwachten dus nog... Maar zowiezo 12 juni intake bij gyn. Komt du zeker goed met ons. Heb er zelfs zin in!
Ik bedoel het niet verkeerd hoor meid, maar daarop gaan ze geen actie ondernemen. Bij het uitblijven van ongi doen ze hooguit een zw test. En pas na een dag of 60/70 geen ongi gaan ze je (met aandringen is mijn ervaring) pas helpen... Zou ook geen doen voor ze zijn als ze deze gevallen steeds moeten onderzoeken... Het spijt me echt dat het zo bot klinkt, maar bedoel het echt niet zo.
klinkt niet bot hoor... maar is meer omdat ik vandaag al assistente aan de lijn heb gehad... ook omdat ik op 19 juni wel een licht posi test had... en toen moest ze gaan overleggen met de ha... vandaar dat ik nu in twijfel zit of ik nog even terug moet bellen morgen
Als ik je een tip mag geven dan zou ik die 4 testen die je niog hebt opmaken.( iedere dag één op hetzelfde tijdstip) Ik denk zelf dat je dan een dalende lijn zult zien. En dat wil dan zeggen dat je nu gewoon je ei pas hebt. Hoe ongeloofwaardig ook voor jou omdat je altijd regelmatig bent geweest. Het KAN he?
Ja, dan werken ze voor jou gewoon niet... Hij kan morgen nog wel heel posi zijn (had ik ook 2 dagen) maar daarna moet hij heel langzaam maar duidelijk lichter worden. Ik heb de foto van de ovutest van jou even bekeken en denk echt dat je je ei hebt.