Ik schrijf nergens, probeer het wel, maar ja, niemand is zo gezellig als jullie!!! Waar schrijf jij? En hoe voelde je je dan bij je mk, kun je dat omschrijven? Ik ben er ook wel een beetje bang voor, het spookt af en toe wel door mn hoofd.... Maar goed, langs de andere kant heb ik gewoon zere boobs, en ben misselijk..... Ach we zien het ook wel!!!! Fijn dat je aan het genieten bent!!! Ja hier alweer 6 weken, voor mn gevoel gaat het redelijk snel. Wil graag een zwangerschapsdagboek kopen.....die van Paulien Oud, maar die is nog steeds niet leverbaar bij de Prenatal.....
Ik schrijf vooral bij zwanger worden na miskraam en hier. Voel me verder nog niet echt thuis ergens... Ik had bij mijn mk constant het gevoel: het zit niet goed. Dus niet zomaar een gedachte of wat onzekerheid, maar 8 weken lang bijna zeker weten dat het fout is. Voor de positieve test had ik al het idee: ergens gaat het mis. Ik hoopte op een mk ipv een vroeggeboorte. "Gelukkig" is het eerste gebeurd, want ik weet bijna zeker dat het anders met 20, 30 of 40 weken mis was gegaan.... Het was dus niet zomaar een vluchtige gedachte (zoals ik nu wel eens heb).
ok, apart dat je dat echt zo voelde......mss je onderbewustzijn ofzoiets? 10 weken is al best wel lang, vreselijk..... Kun je ooit nog zonder angst een zwangerschap aangaan als je zoiets hebt meegemaakt? Het lijkt me zo vreselijk..... We hopen gewoon dat het goed gaat, bij ons allebei!!!!!
Ik had van te voren ook het gevoel: Nu gaat het mis en daarna ben ik snel weer zwanger en gaat het goed. Nou, het ging mis. Zonder ongi te worden daarna weer zwanger. Dus nu hoeft het alleen nog maar goed te gaan en klopt mijn gevoel dus helemaal! Ik krijg nu ook vroege echo's dus dan heb je ook wat meer zicht... Toen was dat pas mijn eerste echo (met bijna 10 weken). Ze hadden het al een maand eerder kunnen zien, dus toen baalde ik wel...
hi allemaal jullie zullen al wel lekker liggen slapen hier nog steeds een beetje bruin bloed......ja echt zooooooooooooo weinig. ik snap er niks van. als morgen geen rood bloed is ga ik even testen.... pfff heb dit zo nog niet gehad. wat spannend zeg!
jaa ik voel me weer goed, wel ongie maar das niet erg we daan er gewoon voor nu! en we hebben NEEFJE erbij!! gisteravond geboren!!
wil even snel mijn frustratie kwijt... manlief kwam thuis van het werk: dus ik verteld dat ik nu waarschijnlijk mijn vruchtbare periode heb en dat hij er even aan moest geloven zegt hij: nou niet... ik wil slapen... dus ik zeg al... nou dan weet ik meteen hoe graag jij het wil... zegt hij: ik wil niet dat die druk erachter staat en het moet gewoon zo maar een keer gebeuren... we zien wel hoe het gaat!! niet te geloven!! dus ik weer: Ik wil het heel erg graag, jij wil het ook... nu mijn cyclus zo lang is heb ik maar 2 vruchtbare dagen in 6 weken! dan is het toch dom dat wanneer je weet wanneer die dagen zijn niks doet?! Maar hij zag het anders, draaide zich om en ging slapen... VOEL ME ECHT K*T NU!!!
ohhh meid ik weet PRESIES hoe je je voelt ik heb presies hezelfde met mijn man..........en dan geeft hij weer hoop.........en als het erop aan komt wil hij ineens niet meer........ ik weet hoe k.t je je voelt. Maar ik ben er nou ook achter dat ik niks anders kan doen dan wachten tot hij wel wil en dat is heeeel moeilijk......zeker als je weet dat je in je vruchtbare periode zit. als ik jou was zou ik er proberen met hem over te praten als hij weer thuis is en niet in bed ligt.
hij denkt echt dat het aangewaaid komt... hij heeft niet door dat je er ook iets voor moet doen... maar hier was ik wel al bang voor... Hij wil zowiezo bijna nooit... dus waarom zou nou een uitzondering zijn...
bij ons is het andersom hij wil altijd ik ik bijna nooit, maar als ik wel iwl dan wil hij het met condoom doen!
westerlo je had niet moeten zeggen dat je je vruchtbare periode hebt en dat ie aan de klus moet, dat vinden mannen maar klinisch en dan hoeft het voor hun niet meer , mannen hebben dan het gevoel dat je alleen hun zaad nodig hebt. had het later gezegd ( tips en ervaring van mijn man)
ik zou hier graag nog ff meekletsen deze morgen maar ik moet helaas aan het werk......ben er vanmiddag weer!
ja idd, die vruchtbare periode moet je nooit aangeven. Gewoon verleiden Maar wordt wel lastig als hij bijna nooit wil....
goede morgen allemaal ik mag op rood. helaas zijn de duivels vannacht garriveerd. wil mij svp iemand op rood zetten. geen tijd,nu afspraak darmspoeling.
dank jullie voor de reacties... het wordt idd lastig als je ooit moet leven met 1x in de maand :s maar hij denkt... bij ons zoontje ging het "per ongeluk"... dan is dat nu ook zo... dus ik zei al... dat verhaaltje van de ooievaar is een fabeltje... je moet er echt zelf iets voor doen maar ik zal kijken wat ik met de tips kan die jullie me gaven
oh ja miss: gefeliciteerd met je neefje! en alle dames op rood: balen! zie jullie binnenkort in juli ps. wat denken jullie dat mijn kansen zijn als idd nu mijn ei is en op dinsdag geklust?
mysuneshine en kimmetje balen meiden een hele dikke knuffel voor jullie miss gefeliciteerd met je neefje
westerlo: twee dagen voor ei ben je vruchtbaar , zaad leeft ongeveer 72 tot soms 5 dagen . ei als ie spring 24 uur