Weet je wat eigenlijk het mooiste is?... We hadden vlak na mijn ongi geklust, een paar dagen achter elkaar. Toen dacht ik...laat ik eens eens ovutetestje doen, en wat denk je? Ei echt NET geweest! Op dag 7 van de cyclus ofzo... Dit wil zeggen dat we tijdens mijn ongi, dus een dag of 5 niet geklust hadden. Daardoor krijgt mijn mannetje altijd veel meer zaad. Heb het er toen wel echt uit lopen persen, omdat ik dacht dat zaad niet nodig te hebben. Als ik nu zwanger ben dan is ons kleintje echt gemaakt uit liefde en niet om te maken. Zou extra mooi zijn. Zou het ook goed vinden als ie wel bewust gemaakt is hoor, maar dit zou nog veel mooier zijn.
nou zeg kimmytje!!! ik had dit niet verwacht... meid maar goed dat je zolang hebt gewacht met testen, je zit anders jezelf alleen maar gek te maken en bent uiteindelijk weer een hoop geld kwijt joh, nieuwe ronde nieuwe kansen, wie weet ben je volgende maand aan de beurt, heel veel succes in ieder geval liefs riniti
dat is inderdaad erg mooi mayrha! ik hoop het echt voor jullie... laat het snel weten als je iets weet!!!
hoi meis, is het niet gewoon omdat hij moe is van zijn nachtdienst?? ik heb zelf ook nachtdiensten gedraaid en dan had ik daar ook niet zo heel veel zin in als ik thuiskwam ( ik weet natuurlijk niet hoe of wat bij hem) maar misschien komt het daar wel gewoon door?? en schoot het hem toen ff in zijn verkeerde keelgat ofzo?? ik hoop dat het zoiets is voor je natuurlijk ( probeer ff mee te denken ) hij wil misschien wel, maar dit was misschien voor hem niet het juiste moment ofzo... succes meissie, het komt vast wel goed knuffel voor jou
gelukkig maar meid! zo zie je maar weer, het komt best wel goed probeer hier steeds bij te lezen en dan kom ik weer een paar pagina's verder en zie ik dat ik alweer op oud nieuws heb zitten reageren haha nou, succes voor komende maand in ieder geval
Ik ook niet! Mss was het ergens een onderliggend gevoel? Ben blij dat ik nog niet getest had hoor, kost dan alleen maar veel geld. En ik hou me nu al voor dat ik ook de komende ronde minstens tot met mijn NOD ga wachten. Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Zalig wss xoxox
Bij 9 weken, 5 dagen hadden we een slechte echo en 2 dagen later met 10 weken ben ik gecuretteerd. Ik wilde niet afwachten, want de gyn vond het al knap dat mijn lichaam dit zo lang in stand kon houden (alles groeide, maar er was geen vruchtje). Ik heb het idee dat mijn lichaam best sterk is, en dat nog heel lang in stand kon blijven houden. Vandaar de curettage...
jammer joh, ik had er bij jou echt een heel goed gevoel over, maar echt, het komt als het komen moet... bij mij was dat juist het moment dat ik er niet echt meer in geloofde goed blijven doen zo hoor, niet voor je nod testen, je schiet er niet zoveel mee op, kan me voorstellen dat het moeilijk is om te moeten wachten, helemaal als je er zo'n goed gevoel bij hebt, maar als je het volhoudt is dit echt beter zo! ik voel me idd heerlijk, lekker lang weekend, maandagochtend mijn echo, dus heb maandag maar lekker een vrije dag genomen en ga daarna lekker met mijn vriendin de stad in ( onder het motto, als de echo goed is kan ik op een roze wolk shoppen en als hij niet goed is ga ik gewoon op een donderwolk shoppen en kan mijn vriendin mij wel een beetje opvrolijken ) voor de rest voel ik me op zich ook wel heel goed, alleen heeeeel moe en met vlagen toch wel een beetje misselijk ( heb ik bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet gehad dat misselijke gevoel, dus da's ff nieuw voor mij) maar ik klaag niet hoor, ben veel te blij met het kleine wondertje in mijn buik, hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn! ik ga je ff aan mijn vrienden toevoegen, dan kan ik het wat makkelijker in de gaten houden ( of je zwanger bent of niet ) ik ga natuurlijk niet mee naar het juli bankje... dikke x riniti
jeetje wat naar, dat lijkt me echt heel erg om mee te maken... gelukkig ben je toch snel weer zwanger geraakt en hopelijk kan je nu dalijk lekker genieten, al zullen de momenten dat je voor een echo gaat wel spannend blijven denk ik! trouwens gezellig dat je meekletst bij de februari 2012 buikjes xxxx
Ik ben vandaag, precies 14 dagen na mijn eisprong, ongesteld geworden! Vorige maand ook precies 14 dagen er na... ! wel heel erg balen!! maar door naar ronde 3!
riniti, die echos zijn nu wel extra spannend. Bij de eerste ging ik er helemaal niet van uit dat ik niets of iets verkeerd zou zien... Nu besef ik maar al te goed hoe bijzonder het is dat je wel iets ziet en dat het goed is!
Doe ik hoor, ik hou vol En idd, eens moet het wel eens raak zijn! Leuk te horen dat je je zo goed voelt, en idd, die kwaaltjes, ik denk ook dat ik die met trots/plezier er zou bijnemen hoor Zalig! Maandag een mooie echo en daarna gezellig shoppen, klinkt super! Veel plezier! Ik zal je effe toevoegen aan mijn vrienden xoxox
Dames net getest en hier is het duidelijk raak!!zonder twijfel een dikke plus.we zijn enorm blij en ik zat er toch naast dat ik ongesteld zou worden.hier moeten we echt laten bezinken we zijn in soort shock van blijdschap! Ik blijf duimen voor de dames met kinderwens!ik ga weer verder dromen,lijkt momenteel of ik beetje zweef haha Xxx