wat een rare maand is dit geweest zeg!! gisteren smaakte mijn favoriete drinken dus ineens niet meer... mijn vriend heeft weer nachtdienst nu... dus ik gisteravond sms gestuurd: mijn drinken smaakt niet meer! stuurt ie terug: HAHAHA jij bent zwanger! omdat dit precies zo was met de zw. van mijn zoontje
heeej ik ben dr ook weer!! nou wes ik hoop niet dat je zwanger bent dan!! maar hoop wel dat dat hierna snel word.
ja inderdaad... en dat als ik het wel ben dat het is zoals ik lees op internet... nu deelt ie mijn bloed nog niet dus zou het niet zo erg zijn? ik weet het allemaal niet meer hoor
het klinkt hard maar als je zwanger zou zijn is het beter als het er niet meer is straks, want het lijkt me niet gezond zo........ik persoonlijk denk dan, beter nu dat de zwangerschap afgebroken word dan dat het misschien wel gehandycapt geboren word......laten we eerlijk wezen iedereen wil een gezond kindje. nou kan het altijd wel mis gaan natuurlijk maar ik zou dat risico niet willen lopen. maar ja dat is mijn mening en ik maak dit verschrikkelijke iets niet mee nu.........jij wel. helaas
en wat de arts ook al zei, het gaat nu om jou!! zonder een gezonde jij kan er ook geen gezonde baby komen!
oh westerlo pfff wat rot nieuws heb jij gekregen zeg! ben er van geschrokken zeg. 20 cm weg halen is niet niks. ik wens je onwijs veel sterkte toe voor morgen en dat de uiteindelijke "ingreep" mee zal vallen!! zal aan je denken meid!
westerlo, Ik denk zelf dat ALS je zwanger zou zijn/worden ze dat niet op 6 dpo kunnen zien. Maar miss dat zo'n bloedtest gevoeliger is en dat ze het wel kunnen zien... Maar ik denk ook dat als je wel zwanger zou zijn (of aan het worden bent) dat het weinig kan leiden...omdat het nog maar een net bevrucht eitje is..of zeg ik dan iets stoms? Maar in beiden gevallen moet het toch gebeuren. Wij denken aan je! En alvast heel veel sterkte morgen meis! Hou je ons op de hoogte??
Ik had even niet begrepen of het ook de periode na je ingreep beter is dat je niet zwanger zou zijn?...hebben ze dat gezegd? Of is het alleen tijdens de ingreep bezwaarlijk?
Als ze van te voren een bloedtest doen en die is nega, dan is er nog niets ingenesteld en lijkt me geen kwaad te kunnen...
Ze zullen denk ik wel weten in wat voor stadium iets kwaad zou kunnen en daar rekening mee houden. Ik zou zo graag tegen je zeggen: "meid, het kan geen kwaad", maar ik weet het echt niet... Probeer vertrouwen te hebben in je behandelend arts morgen, die zal misschien al wel vaker een geval als dit meegemaakt hebben. Stel morgen al je vragen duidelijk zodat je er een goed gevoel bij hebt en precies weet waar je aan toe bent en wat evt de risico's zijn.
westerlo, Ik moet zo uitloggen. Wil je nog even heeeeeeeeeel veel sterkte toe wensen!! Dikke knuffel! En morgen avond (of eerder) spreken wij je weer en voel je hopelijk een stuk geruster. We denken aan je en we zijn er voor je! xxx
maar lieve westerlo, denk eerst maar aan jezelf meid.........en daarna kun je altijd nog zien wat er gebeurt. ik weet (kan me voorstellen) dat je er veel aan denkt maar probeer het ff een beetje los te laten........
Het klinkt misschien raar maar het maakt me niet uit hoe het met mezelf gaat, als mijn kind(eren) maar niets mankeren. Ik moet mezelf nu echt voorhouden dat ik niet zwanger ben, anders ben ik zelfs geneigd om niet te gaan morgen. maar ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie steun, dat doet me echt heel goed
Ik denk dat ze het nog niet kunnen zien. Maar zoals anderen hier al gezegd hebben, moest het zijn dat je dan toch zwanger bent zal het nog geen kwaad kunnen. Er is dan idd nog geen bloedband (of hoe moet ik dat zeggen) Praat morgen goed met je behandelend arts. Ik ben er zeker van dat die je duidelijk antwoord kan geven op al je vragen. Heel veel sterkte hoor meid, en laat wat van je horen wanneer je kan! xoxox