Wachtbankje juni2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knorretje84, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    morgen voor de zekerheid een testje ertegenaan gooien. zo tegenstrijdig allemaal.

zwanger kan haast niet temp is daar denk ik te laag voor.

eiersprong kan ook nog niet zou het veel ste vroeg voor zijn heb ik onderhand een 21 dagen cyclus.

hopen dat ik morgen wat meer duidelijkheid krijg

2. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Ik hoop met je mee MADJE! Spannend meid!

3. Miss Sunshine

16 mrt 2011
    29
    0
    0
    Brabant
    Ik ben ook zo iemand die niet kan wachten met testen erg ongeduldig.
    Hoop voor iedereen op een vruchtbare maand.

4. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @madje en?????

5. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Ik ben ook benieuwd madje!
    Gisteren lekker gedanst... Warming up is goede tip Danni
    thanks!

Vandaag komen de nieuwe ovutestjes binnen:...dacht dat ik er 20 had zijn t er 10 en net nu op..... Komt lekker uit....

Succes en plezier vandaag allemaal!

6. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    En Madje? Heb je een test gedaan?

7. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Ik heb er ook weer een test tegen aan gegooit. Vriendlief en ik hebben gisteren de hele test afgespeurd en waren het erover eens dat we een heel heel HEEL HEEEEEEEEEL licht steepje zagen. Maar tja onze verbeelding is ook altijd groot, dussssssss.

Vanmorgen weer getest, maar natuurlijk weer spierwit ;).

Vriendlief wil zwangerschapstesten gaan verkopen, want dat is goede business zegt hij :D.

8. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @zograag het is toch ook nog veel te vroeg om te testen?

9. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    ik heb vanmorgen weer een zw test gedaan maar negatief hoor. wel raar hoor zo weinig ongi laatst. maar ja het zei zo. nog steeds last van steken buik en rug en misselijk. zou het dan toch een eitje wat aan groeien is kunnen zijn???

gister voor de zeker heid wel geklust. nu even om de dag doen voor de zekerheid. en maandag weer beginnen met ovu testen

10. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @nattasja77,

Ja, dat klopt, maar soms doe je, wat je niet laten kan en hoop je op een wonder. Dat zal volgende maand wel weer anders zijn vermoed ik. Voor mijn MK teste ik niet veel te vroeg. Ja, de eerste maanden teste ik 4 dagen voor NOD, maar daarna al niet meer. Vorige maand was ik zwanger en nu wil ik gewoon heel graag dat dat weer zo is en daarom kan ik gewoon niet wachten. Misschien een beetje triest. Maar ik laat het nu gewoon even toe, omdat ik bijna zeker weet dat dat volgende maand al verminderd zal zijn.

11. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @Madje,

Hmmm jammer meid. Even afwachten nog!

12. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    miss shunshine en avil klusze vandaag he jullie hebben vandaag je sprong zie ik hopen over twee weken goed nieuws.

en zo graag kan me echt voorstellen dat je niet kunt wa8.
    is moeilijk he. over drie dagen kun je in ieder geval die vroege test doen.

13. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    dank je zo graag. we gaan gewoon weer met volle moed maandag de ovu testen doen.

vorige keer toen ik zulke steken in buik had had ik na vier dagen mijn sprong. ik heb nu al vanaf maandag steken dus al 5 dagen daarom gisteravond maar geklust.

gebruik je kv 2 voor 5 telkens

14. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @madje,

Tip van mijn vriendin om een week voor de verwachte ovulatie om de dag te klussen en dan wanneer je een positieve ovulatietest hebt, zo vaak als je kunt. Dat hadden wij vorige maand te harte genomen en we waren toen ook meteen zwanger. Deze maand zijn we iets eerder begonnen omdat we niet wisten, wanneer mijn ei er weer zou zijn. Als het weer raak is, misschien een tip... week van te voren om de dag. Sperma overleeft namelijk best lang en je kunt (volgens mijn vriendin), ook langzame zwemmers hebben. Sperma is na een dag rust al weer op krachten. Als je het zo doet, dan ligt er ook al een voorraadje te wachten op het ei.

Wij gebruken idd KV 2 voor 5 telkens, maar nu heb ik gisteren ook twee sensi testen besteld, die komen vandaag binnen als het goed is en dan kan ik maandag daarmee gaan testen.

15. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    ik heb nu berekent dat ik 27ste mijn ei krijg.
    dus dan zit ik nu aardig goed haha.
    vorige maand hebben we het idd ook een week ervoor om de dag gedaan en met posi test 2x en dag erop ook 2x.

van de vier keer we het geprobeerd hebben met eisprong weet ik zeker dat 3x op goeie moment was. 2x via een echo. en 1x met temp en ovu testen.

oh heb je die met dat hartje besteld. die heb ik ook. zat toen in zo voordeel pakket 24 ovu 3 midstream zw testen

16. waterman25

13 apr 2011
    49
    0
    0
    ik heb even een vraagje: heb sinds gister avond erge steken onderin mijn buik en een super opgeblazen gevoel. nu heb ik gister een dikke klodder witte afscheiding verloren ( sorry voor de details) en nu heb ik dat elke keer als ik moet plassen. wat is dit??heb net weer een ovu test gedaan en het teststreepje is nog steeds zichtbaar wel veel lichter. dinsdag was hij heel duidelijk woensdag ook en nu is hij dus lichter
    wie kan mij helpen??

17. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @Madje,

Heb geen idee of er een hartje op staat, maar ik laat je het nog weten :D

18. waterman25

13 apr 2011
    49
    0
    0
    nu heb ik de test 10 minuten laten liggen en nu staat er weer een dikke teststreep. heb even gecontroleerd en ik kan ook 'draadjes' trekken van mijn afscheiding. sorry hoor dat ik dit zo allemaal schrijf, maar kan het zijn dat mijn eisprong toch nog niet is geweest? dat wil dan zeggen dat ik al 4 dagen een dikke teststreep heb op mijn ovu test??ik snap er echt niks meer van nu, wie weet er meer???

19. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @Waterman25,

Ik kan je niet helpen, maar misschien moet je even google-en. Wie weet vindt je iets wat je helpt?!

Succes!

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Waterman:
    Denk dat je eisprong er nu aan zit te komen...
    Al is het dan wel "gek" dat je wit slijm verliest....

Mmmm, maar al 4 dagen een dikke posi ovu-test....Tja....

Uhhhh, ik zou zeggen KLUS KLUS KLUS!...

Weet het verder ook niet...helaas!

Deel Deze Pagina