Wachtbankje juni2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knorretje84, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Welkom allemaal en wat een hoop nieuwe klets erbij, Gezellig!
    Heb het allemaal vluchtig door gelezen.

Ik heb me twee dagen in weten te houden met testen. Zaterdag en vandaag heb ik niet getest (was trots als een kind, ha ha ha). Zondag heb ik de mat care sensi test gedaan, maar negatief (@avil, ja ik heb getest, kon het niet laten om helemaal te wachten ;)). Toch begin ik steeds meer bang te zijn, dat het niet raak is en daardoor ben ik weer redelijk met twee benen op de vloer geland. Zijn de negatieve testen toch nog ergens goed voor geweest. Ik besef nu weer, dat het geen zin heeft om eerder te testen dan dat je kunt, nu hopen, dat mijn anker goed werkt, zodat ik volgende maand aan de grond blijf :D.

Het weekend was leuk. De mannen hebben goed hun best gedaan in Zaltbommel en ik heb wat leuke dingen geshopt. Zo kwam ik ook een negen maanden dagboek tegen, voor als je zwanger bent. Je kunt dan bijhouden wat je voelde, aan wie je het als eerste vertelde, leuk voor later! Heb ik dus maar vast gekocht :D. Ik had het in laten pakken omdat we met de club mee waren en ik had al zo'n vermoeden dat vriendlief het boek uit het tasje zou pakken en nou, dan komen de opmerkingen hoor! Stelletje plaaggeesten bij elkaar. En ja hoor even later zegt mijn vriend, huh? voor wie heb je een cadeautje gekocht? Waarop ik antwoorde, dat hoor je nog wel schat ;). Waarop natuurlijk de OEEEEEEEEE geluiden kwamen en de rijke fantasieën van de mannen, ha ha ha. Voor jullie een vraag voor mij een weet :p.

Zondag mijn oude team aangemoedigd en ze hebben met 7-0 gewonnen (kei trots!).

Geniet allemaal van deze schitterende dag!

2. waterman25

13 apr 2011
    49
    0
    0
    ook ik kan nu echt op het bankje plaats nemen!afgelopen weekend toch nog geklust omdat ik vrijdag nog steeds een posi ovu test had..... we zullen zien!ik kan vrijdag ochtend testen en denk dat ik dat ook ga doen ( al is het dan 6 dagen van te voren met die nieuwe test). heb namelijk aankomend weekend vrijgezellenfeest en als ik zwanger ben kan ik natuurlijk niet drinken spannend!!!!de rest ook veel succes met wachten

3. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    oh spannend avil. het lijkt echt heel lang altijd 11 dagen he.

hoeveel was je temp omhoog gegaan dan ???

ik had gister 36,3 vanmorgen 36,8 zou dat mijn eisprong zijn?

vorige keer is hij namelijk met 0,7 omhoog geknald toen ik ovu had

4. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0

gelukkig heb je een leuk weekend gehad heb je je gedachten een beetje kunnen verzetten he.

ik heb ook als ik die test van 4 dagen van te voren doe dat ik dan weer zoiets heb van zie op naar de volgende maand. dat dan de meeste zenuwen eraf zijn.

nou pirates of caribean was wel leuk. maar niet zo leuk als deel 1 2 3. had er echt gewoon een andere voorstelling van. en dat 3d jeetje wat vond ik dat een flop. had verwacht dat er veel dingen op je af zouden komen. maar nee hoor. misschien verkeerde film daarvoor

5. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @madje,

Jammer dat 3-D zo tegenviel. Wij hoorden al dat 3-D een flop was en dat we naar de 2-D versie moeten gaan. Ik zal er blanco naar toe gaan, dan kan het niet tegenvallen :D.

Hoe was je weekend verder geweest?

6. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @Waterman25,

Wat doe je als je vrijdag geen positieve test hebt en ook nog niet ongi bent?

Ik vind het altijd een lastige beslissing. Aan de ene kant weet ik dat er heel veel vrouwen zijn, die nog niet eens weten dat ze zwanger zijn en flink gezopen hebben in de eerste periode en dat ze een gezond kindje krijgen, maar wat als het invloed heeft, dan zou ik het mezelf niet vergeven. Ik drink nu dus ook elke keer in de twee weken, dat ik op de wachtbank zit geen alcohol. Op momenten zoals feestjes is dat idd soms wel eens afzien. En dan denk je idd als je dan twee dagen later ongi wordt, van hè, had ik dus well gewoon een wijntje kunnen nemen. Het blijft een moeilijke beslissing!

Ik wens je heel veel succes met je keuze en een heel erg gezellig vrijgezellen feest! :D

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik ben dus iemand die best dat wijntje drinkt. Ik ga niet door totdat ik aangeschoten of zelfs lazerus ben, maar 1 a 2 wijntjes die laat ik tot de test echt niet staan omdat het mogelijk kan zijn dat deze roze kleurt. Maar goed iedereen doet het op zijn eigen manier.

Aangezien we gewoon een kansje gewaagt hebben ben ik natuurlijk ook veel te laat begonnen met foliumzuur. Daar ben ik dus nu wel mee begonnen... als het deze maand niet is... en we gaan vanaf juli wel voor de echte ronde dan zit dat iig in mijn systeem.

8. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Wij zijn ook naar Pirates 3D geweest :D Ik vond hem wel leuk, wel iets minder als de vorige idd.. Ik vind 3D heerlijk om te kijken, niet zozeer omdat er dan dingen op je afvliegen, maar gewoon dat je overal diepte in ziet, dat mensen achter elkaar staan ipv naast elkaar, niks is plat.. Maakt het veel echter voor mij :)

Deze week is een stomme week :p Klussen heeft geen zin meer (doen we wel, btje afleiding hihi) en wachten duurt zo lang.. Ik heb er nu al geen zin meer in.. En de week is pas net begonnen..

Nou ja.. Ik ga me op het werk proberen te vermaken.. Als iemand nog een beetje geduld over heeft voor mij, strooi maar rond hihi!

Fijne dag allemaal!

9. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @Leo85,

Nee, helaas ik kom zelf ook tekort :D

10. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @mejosje,

Even voor de duidelijkheid..... ik maak alleen een andere keuze tot nu toe, maar ik keur het andere niet af. Ik ben alleen zelf te bang voor de gevolgen. Wat een ander doet, is hun keuze en dat is ieders eigen verantwoordelijkheid.
    Ik vind het wijntje laten staan ook heel erg moeilijk. Tot nu toe lukt het me nog in de twee weken voor de test, maar ik blijf er toch moeite mee houden, vooral op feestjes. Wie weet maak ik over een paar maanden een andere keuze, als de zwangerschap uit blijft.....de toekomst zal het zeggen.

11. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    zo graag.

ja verder wel goed weekend gehad hoor haha.
    en jij ook zo te lezen .

en wat betreft dat drinken ja ik drink dan meestal ook niet na mijn eisprong. en idd iedereen moet het zelf weten ik voel me er gewoon niet fijn bij.

dus waterman25 zou gewoon een testje doen de dag van het vrijgezellen feest.

12. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    weet trouwens iemand antwoord op mijn vorige ber.

ik had gister 36,3 en vanmorgen 36,8 of dit mijn eisprong kan zijn

13. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    @madje weet t niet je móet eigenlijk je hele cyclus tempen om dat te kunnen zeggen... Ik zit op 37.1...

14. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik keur het ook niet af als iemand niet drinkt hoor :) Ik kan me ook voorstellen dat je niet wilt dat een evt zwangerschap mislukt omdat je een slok alcohol hebt gehad of het idee dat het daardoor geëindigd zou zijn.
    Lekker doen waar je je goed bij voelt zou ik zeggen!

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Geen idee... ik heb nog nooit getempt. Heb je slijmerige afscheiding gehad de laatste dagen? Daar merk ik aan dat mijn ei eraan zit te komen.

16. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    mejosje

ja ik heb idd slijmerige afscheiding gehad. maar het leek mij zo vroeg allemaal. zit nu op dag 11. had vorige keer cyclus van 26.

avil

ik doe ook mijn hele cyclus tempen. maar vorige schoot hij van 36,3 naar 37,0 dus 0.7 en nu zou het maar 0,5 omhoog zijn. raar toch. ik weet nou ook niet of ik morgen met ovu testen moet beginnen wat ik ervoor nog wel van plan was.

mooi dat die van jou hoog is. en laten we hopen dat het ook zo blijft

17. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    26 dagen is een iets kortere cyclus dan gemiddeld. Lijkt me dat na 11 dagen het niet te kort is dan. Die afscheiding is als het goed is het cervixslijm, dat is meestal wel een teken dat het ei eraan komt.

18. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    hihi ik heb net getempt 37,3 telt dat mee heb ik hem zeker gehad. haha

kan me eigen wel voor me kop slaan dat ik er zo mee bezig ben. bah

ik denk dat ik gewoon bang ben dat ik helemaal geen sprong meer krijg en ik dan weer helemaal van voor af aan moet beginnen. en dat dan naar 1jaar en 2 maanden ziekenhuis kleppen. met allerlei pillen rotzooi 3x in de week echos en heeeeelllll pijnlijke operatie achter de rug. bah bah en nog eens bah

19. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    ik hoop het .:(
    mijn vorige cyclussen waren 11 tot 12 dpo. dan zou ik op cyclus van 22 zitten.

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ben ik ook weer. PPFFFF wat een weekend. Kleine meid hele weekend hoge koorts gehad. Op een gegeven moment had ze 40.9 koorts:$
    gisteravond nog zo'n 40.2 koorts en vanmorgen 36.8:( Dus ze is weer beter. Merk niets meer, is weer helemaal de oude, gelukkig.
    Zometeen komt een vriendinnetje op bezoek, met de 2 kids, dus wordt gezellige boel.

@degenen die bezig zijn met tempen en slijm:p, ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt. Ik heb gewoon 2 keer op het goede moment (toevallig) met mn man geklust, en hoop nu ook weer toevallig goed te zitten.

Mn vriendinnetje komt eraan dus kom strax nog terug.

Deel Deze Pagina