Ik heb net als jij een heel goed gevoel bij deze maand. maar ja, dat gevoel wil me ook wel eens in de steek laten. wij hebben bv ons huis te koop staan en iedere keer als we kijkers krijgen dan heb ik het gevoel dat zij wel eens de kijkers zijn die een bod gaan doen. Ja, dikke l#l drie bier, niet dus. Staat nog steeds te koop Hopelijk laat op dit gebied ons gevoel ons niet in de steek, en schieten de mannen raak! En als het niet raak is ligt het niet aan ons
Ach het helpt natuurlijk ook niet om er geen vertrouwen in te hebben. Je kan jezelf beter energie geven door erop te vertrouwen dat het goed komt, toch? Anders wordt het ook zo'n depri bedoening ... En een huis verkopen is net zoiets als zwanger worden, je weet nooit wanneer het lukt Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat het erg vervelend is hoor. Hebben jullie al iets anders?
Nog niets gekocht ofzo. Wil eigenlijk ook niet kijken zolang we niet verkocht hebben, maar hebben heel stiekem toch al een huisje gezien! Wilde niet al zoeken naar iets anders, want ik ken mezelf Als ik iets wil, dan wil ik het meteen, ik wil niet afhankelijk zijn van anderen. (zoals gezegd net als 98% van alle vrouwen op de wereld.) AAAAARRRRRRCCCCCHHHHHH, en nu heb ik toch toeggegeven want mn man wilde wel gaan kijken. Dus stiekem wel al iets op het oog, maar nog niet serieus. Snap je t nog? Ik ben een beetje een chaotische schrijver merk ik. haha.
Ik snap het helemaal. Je zet toch een soort knop om! Ik duim voor een snelle verkoop en een roze juni maand! (het zou toch te gek zijn, alles in één maand!)
Ach ik heb ook elke maand een goed gevoel, maar ik hou er van om positief ingesteld te zijn, niks mis mee toch Vind die maand wachten wel heel lang duren altijd ja.. Tis nog maar net mei en dan weer tot juni afwachten pff.. Ben helemaaal niet ongeduldig.. 2 Collega's zwanger op het werk.. Nu wil ik
hahaha idd.. echt heel moeilijk om er niet mee bezig te zijn. af en toe denk ik, oke even van het forum af en wat nuttigs doen (tv kijken) maja dan krijg je de reclames van clearblue, olvarit en nog meer babydingen!! :x maar idd,, vind het ook zo gek als er dames zijn die zeiden nou ik was er helemaal niet mee bezig en ineens was ik zwanger! denk dat als je de stap neemt dat je er gewoon dag in dag uit mee bezig bent (de een meer dan de ander natuurlijk) maar idd,, juni word een goeie test maand! en mei een goeie klus/bevruchting/innesteling/plakbeeb maand
hellup, ik lig ook naast het bankje! wil iemand mij erop zetten, ik snap er geen bal meer van! Jez, 4e ronde, 1e kindje dank u! p.s. jeeeetje het duurt echt nog lang voordat het juni is!
@Jez, wanneer is je NOD? Ik vind het erg leuk om de ervaringen van anderen te lezen. Vooral als het zo herkenbaar is.... Gelukkig loopt hier al een mini-man in de rondte, dus heb gelukkig wel wat afleiding. Het wachten gaat dan denk ik toch iets makkelijker. Van hem waren we bestwel snel zwanger dus we weten al dat we zwanger kunnen zijn. Ook wel geruststellend.. Maar idd juni is nog wel heel ver weg!
Ik heb gelukkig ook al een zoontje rondlopen (nou ja, vooral kruipen nog), maar van hem en met de MA was ik in 1 keer zwanger, en nu zit ik dus in ronde 3 (en dat duurt dan voor je gevoel al héél lang....en ja, ik weet dat ik nog absoluut nog niet mag klagen...)
JOEPIE, Weer een dagje dichter bij Juni. Nog een dag of 6 a 7 en dan heeft mn vent zn pleziertjes weer. TOT IE ER BIJ NEERVALT!! Die mannen hebben het toch maar makkelijk he. Een paar dagen hun prutje achterlaten, en dat doen ze met veel plezier, en dan zijn ze weet klaar. En er helemaal niet zo mee bezig als wij (HOE DOEN ZE DAT TOCH?) En als ze dan raakschieten zitten, zitten wij met de gebakken peren! Moe, misselijk (toiletpot van binnen bestuderen), emoties die je normaal niet hebt (opeens moeten huilen, zomaar uit het niets en niet weten waarom. Leg ze dat maar eens uit), extra kilo's meeslepen, na enkele maanden niet meer op de buik kunnen slapen PPPFFFFF, en dan de bevalling. hihi, maar we weten waarvoor we dat doen. Je krijgt er natuurlijk iets geweldigs voor terug. Dus ik hoopp dat ik heel snel het toilet weer van binnen mag bestuderen, en extra kilo's mag meeslepen, en mag huilen voor een scheet!!!!
NOD Juni 2011 1. Deb27, 8ste ronde, 1ste kindje Diana75, 5e ronde, 1e kindje Dannie81, 1e ronde, 3e kindje 2. 3. Miss Sunshine, 2e ronde, 1e kindje 4. Knorretje84, 5e ronde, 2e kindje ZoGraag, 8e ronde, 1e kindje Leo85, 4e ronde, 1e kindje Sanni, 5e ronde, 1e kindje 5. Nattasja77, 2e ronde, 3e kindje 6. Avil - 4e ronde, 2e Kindje 7. Jipje - 4e ronde, 1e kindje Anna27 - 3e ronde, 2e kindje Jez- 4e Ronde, 1e kindje 8. 9. Lovelybabe - 2de ronde, 1e kindje 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. Lizzy14, ronde 6, 1e kindje 27. 28. 29. 30. 31. Zow! Daar ben je weer!
AAAARRRCCCHHHH, wat gaat de tijd langzaam als je vrij hebt, en de kids slapen!! Huis is gepoetst, was is weer gedaan, gestreken gevouwen en zelfs in de kasten ingeruimd. Duurt normaal DAGEN, voordat ik de wasmand leeggeruimd heb. En nu ...... de hele tijd denken aan zwanger worden!! PPPFFFFF
@Avil en de rest, Voor ons werdt het ook een dure hobby. Ovulatie testen, zwangerschapstesten, het kon niet op. Nu gebruik ik nog wel de ovulatietesten van clearblue digitaal (duur, maar zekerheid) 50,- voor 20 stuks. Maar voor de zwangerschapstest gebruik ik voortaan die van de kruidvat 2 voor 5,- en die werken prima! Hij gaf bij ons keurig aan dat we zwanger waren en de volgende dag hebben we pas een dure clear blue digitaal er tegen aan gegooit. Misschien zijn de testen van het kruidvat iets voor je? Dan kan je lekker je gang gaan met testen! Liefs, Bregje
NOD Juni 2011 1. Deb27, 8ste ronde, 1ste kindje Diana75, 5e ronde, 1e kindje Dannie81, 1e ronde, 3e kindje 2. 3. Miss Sunshine, 2e ronde, 1e kindje 4. Knorretje84, 5e ronde, 2e kindje ZoGraag, 8e ronde, 1e kindje Leo85, 4e ronde, 1e kindje Sanni, 5e ronde, 1e kindje 5. Nattasja77, 2e ronde, 3e kindje 6. Avil - 4e ronde, 2e Kindje 7. Jipje - 4e ronde, 1e kindje Anna27 - 3e ronde, 2e kindje Jez- 4e Ronde, 1e kindje 8. 9. Lovelybabe - 2de ronde, 1e kindje 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. Chntl, 13e ronde, 1e kindje 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. Lizzy14, ronde 6, 1e kindje 27. 28. 29. 30. 31. Zo ik heb mezelf er ook even bij gezet, alleen wacht ik deze maand ook nog even af..
o ja en de tests! Ik bestel ze online bij L10. goedkoop maar ook goede test van Matcare of zoiets. Heb ze bij de vorige 2 ook gebruikt. Was er tevreden mee. Testen ook al een paar dagen voor NOD.
Dag dames ik wil me ook graag aan jullie aan sluiten ben al 16 maanden bezig voor een 2de................ Ben vandaag ongie geworden..........