Wachtbankje juni2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knorretje84, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Jez: vrouw bovenop zou niet moeten uitmaken. De zaadjes komen naar buiten met een x aantal kilometer per uur naar buiten (ik geloof 40, maar dat weet ik niet helemaal zeker) Dat werk je echt niet zomaar naar buiten.

Lekker onderwerp op mee te beginnen ;)
    Goedemorgen voor de rest!

2. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    haha, nee soms zit ie wel even op de laptop, maar dat is ook maar eventjes, het enige wat hij nog meer leuk vind is op de ps3 maar dan kan ik de tv nog niet gebruiken haha..
    Ik kan wel boven gaan zitten, maar dat vind ik geen fijne tv, en het is ook zo ongezellig.

3. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    @mimuutje,
    mmmmm, wordt tijd dat hij een andere hobby krijgt :D

@madje,
    Ik ben zelf 31 jaar en mijn vriend wordt 36, voor ons mag het ook niet te lang duren, we willen nl. ook nog graag een tweede kindje.
    Tja, als het aan ons had gelegen waren we al heel jong ouders geworden, maar ja, toen waren we elkaar nog niet tegen gekomen :D En de anderen waren niet geschikt genoeg als papa voor mijn kindjes ;).

@mejosje,
    Nou, meid, dan hoop ik dat het je weer zo snel lukt, misschien wel aan het begin van de zomer, dan komt het toch nog uit, zoals het de bedoeling was ;).

Vandaag verleiding niet kunnen weerstaan. Moest om 04:00u naar het toilet en heb een test erop gewaagd. Spierwit hoor! Ik begin ook steeds meer te denken dat het gewoon niet raak is deze maand ;). We zien wel 5 dagen nog... pffff wat duren ze lang! @knorretje, kan je ook zachte kussens regelen voor ons bankje? :D

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @zograag: ik zou ook blij zijn natuurlijk! Ik hoop voor jou ook dat het snel lukt om een eerste kindje te krijgen en dat het niet een lang traject wordt.

5. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @mimuutje,

IDEE!

Je verleid hem tot een rollenspel, zegt dat jij de cowgirl bent en hij de indiaan. Dat de cowlgirl hem eens lekker gaat verwennen als ze hem veroverd heeft. Dan bindt je hem vast aan een stoel "totumpaal" en ga je CSI kijken :D Als ie dan klaagt dan zeg je dat de cowboys overleg hebben wat ze met hem gaan doen en dat je na CSI de uitslag van dit overleg bij hem bekend zal maken :D Oooooooohwwwww wat ben ik slecht hi hi hi. Zie hem al zitten op zijn stoeltje :p

6. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    hahah :D ik zie het al voor me! Al denk ik dat ik dat niet voor elkaar krijg. Wel een leuk idee hoor! whaha

Jammer dat je test omowit was! Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest. nog eventjes geduld hebben, al is 5 dagen wel heel lang als je moet wachten!

7. chiset81

chiset81 Actief lid

28 mrt 2011
    128
    0
    0
    Hallo meiden,

Ook ik help weer mee met timmeren voor het bankje van juni..
    Na een mk 21-5 gaan we weer voor de volgende ronde..
    Wish me luck!!!!

8. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ojee, Chiset, dat is nog kort geleden!
    Hoop dat je er niet teveel last van hebt gehad!

Ik hoop dat je snel een goede zwangerschap mag hebben.

Ik zit hier op 4 DPO, en heb steken in mijn onderbuik en liezen, last van mijn darmen en een beetje misselijk. Helaas weet ik nog van vorige maand dat dat allemaal niks hoeft te betekenen... Het blijft tóch afwachten!

9. waterman25

13 apr 2011
    49
    0
    0
    hier al weer allerlei kwaaltjes.... weet dat het helemaal niks hoeft te betekenen, maar je hoopt het toch. sinds vanochtend vlagen van misselijkheid en gister avond had ik last van mijn buik, rond mijn navel en straalde uit naar mijn rechter lies!ik ga vrijdag de eerste test wagen en als die negatief is dan zaterdag ochtend nog maar een.... deze week is echt slopend!!!respect voor de meiden die al zo lang bezig zijn ( ik pas in ronde twee namelijk) fijne dag allemaal!!!

10. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @Chiset81,

Wat erg voor je meid! Hopelijk is het snel weer raak!

Hoe voel je je?

Welkom!

11. chiset81

chiset81 Actief lid

28 mrt 2011
    128
    0
    0
    Valt mee het was even schrikken en een teleurstelling maar te lang erbij stil staan heeft geen zin dus we gaan gewoon verder.
    Ik zou dan nu iets van 6 weken zwanger zijn en het is al ergens in week 4 of 5 fout gegaan.
    Jammer maar is niet anders.
    We gaan gewoon weer op naar de volgende ronde!!
    Dit bankje gaan we heel mooi roze maken :)

12. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik hou normaal helemaal niet zo van roze, maar een knalroze bank lijkt me prachtig!
    Je hebt op zich wel dezelfde instelling als ik, Chiset. Wij hadden inderdaad ook zoiets van: niks aan te doen, het overkomt je, en je moet toch verder. Wij vonden het vooral heel erg jammer! Ik ben twee keer in de eerste ronde zwanger geworden, en nu valt het me ontzettend tegen dat ik al in ronde 3 zit.... (verwend he?)

13. chiset81

chiset81 Actief lid

28 mrt 2011
    128
    0
    0
    Dit is voor mij ook de 3e ronde nu dus we gaan gelijk op.
    Mn NOD is nu 18 juni uitgaande van de normale cyclus die ik altijd had.
    Maar wat duurt dat nog lang!!!

@zograag: ik voel me goed hoor,soms denk ik eraan en denk ik van potver maar dan kijk ik weer vooruit en naar mn geweldige dochtertje van bijna 2 en dan denk ik van zo ik kan dat dus we gaan ervoor.Lief van je dat je even vroeg;)

14. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Nou ja, voor mij is het in totaal de 4e ronde. Eind december gestopt met de pil, 23 januari positief getest maar direct een heel slecht gevoel over de zwangerschap, 6 februari flinke bloeding, 15 februari kloppend hartje gezien, 3 maart het bericht dat het hartje waarschijnlijk binnen een paar dagen na de vorige echo gestopt is.... Nog een week 'afgewacht' en toen op 11 maart gecuretteerd.

Voor mijn gevoel zijn we ook echt al vanaf eind december bezig om zwanger te worden (en te blijven): dus nu 5 maanden (en ik weet het: dat is eigenlijk nog maar kort, maar het voelt nu al eindeloos...).
    Toch ben ik vanaf 11 maart maar weer opnieuw gaan tellen.

Inmiddels twee menstruaties gehad, en ik hoop dat het daarbij blijft, haha!

15. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Good morning,
    @nieuwe dame(s) welkom hier. balen dat het nodig is, maar we schuiven allemaal wel een stukje op op de bank en maken met liefde plaats voor jullie
    @Anna, ik kan me je gevoel goed voorstellen. Nog maar net bezig, en al ongeduldig zijn, maar tegelijkertijd ook schuldig voelen omdat anderen al heel lang bezig zijn. Dat gevoel heb ik ook.
    @Zograag, ik ben met je mee gaan doen. Ik kon het ook niet laten te testen, zonde van het geld, want veeeel te vroeg. Als ik mijn witte was eens zo wit kon krijgen dat het teststripje!;) Was niet eens verbaasd dat het negatief was. Kon ook niet anders, maar nu is mn drang om te testen wel weer een paar dagen weg hoop is.!
    @hier, net idkaart aangevraagd voor mn dochtertje. 3x daar geweest. eerste keer gesloten, tweede keer geen toestemmingsverklaring van mn man:( en nu aangevraagd. Vraagt die muts:"Hoe oud is ze?" Bijna 3 "Oh, kan ze haar naam al schrijven?:$ DUH, ze is nog geen 3? Ze kan wel mooi tekenen:D
    Dat was niet te de bedoeling. Stomme doos!!:$
    Vandaag nog vrij, morgen weer ah werk.

16. chiset81

chiset81 Actief lid

28 mrt 2011
    128
    0
    0
    1 juni 2011
    Deb27, 8ste ronde, 1ste kindje
    Diana75, 5e ronde, 1e kindje
    Dannie81, 1e ronde, 3e kindje

2 juni 2011

3 juni 2011
    Miss Sunshine, 2e ronde, 1e kindje
    Beertje83, 4e ronde, 1e kindje

4 juni 2011
    Knorretje84, 5e ronde, 2e kindje
    ZoGraag, 8e ronde, 1e kindje
    Leo85, 4e ronde, 1e kindje
    Sanni, 5e ronde, 1e kindje

5 juni 2011
    Nattasja77, 2e ronde, 3e kindje

6 juni 2011
    Avil - 4e ronde, 2e Kindje
    Lalaula - 1e ronde, 2e kindje
    December - 12e ronde, 1e kindje
    Esmaraldaa - 2e ronde , 1e kindje

7 juni 2011
    Jipje - 4e ronde, 1e kindje
    Anna27 - 3e ronde, 2e kindje
    Jez- 4e Ronde, 1e kindje

8 juni 2011
    Sadas - 2e ronde, 1e kindje
    Buufke, 5e ronde, 1e kindje

9 juni 2011
    Lovelybabe - 2de ronde, 1e kindje

10 juni 2011

11 juni 2011
    Mirandadep, 6e ronde, 2e kindje

12 juni 2011
    Pientje, 11e ronde, 1e kindje

13 juni 2011

14 juni 2011

15 juni 2011

16 juni 2011

17 juni 2011

18 juni 2011
    Chiset81,3e ronde,2e kindje

19 juni 2011
    Chntl, 13e ronde, 1e kindje

20 juni 2011
    Fl3xgirl - 1e ronde, 3e kindje

21 juni 2011

22 juni 2011

23 juni 2011

24 juni 2011

25 juni 2011

26 juni 2011
    Lizzy14, ronde 6, 1e kindje

27 juni 2011

28 juni 2011

29 juni 2011

30 juni 2011

31 juni 2011

Heb mezelf er weer tussen gezet en hopen op veel roze deze mnd.
    Ik wacht alles rustig af en haal voorlopig geen test meer in huis.
    Gewoon klussen en afwachten.De testen kijken me steeds aan en dan doe ik het toch weer.Ken mezelf hihi

17. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @anna27 het lijkt wel of iedereen wel een keer een miskraam heeft gehad! (krijg er de bibbers van) maar wat ik me afvroeg, jij zegt vanaf het begin af aan had ik al geen goed gevoel over de zwangerschap... hoe kwam dat dan? ik hoop voor je dat het nu weer raak is!

18. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Welkom nieuwe meiden! Flinke bank wordt het ;) gezellig hoor!
    Even een vraagje: Iemand een idee hoe ovutesten er na de eisprong gaan uitzien? Ik test deze maand voor t eerst. En blijf nog even door testen... Worden ovu testen omo wit of blijf je altijd een streep zien...?

19. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @chiset jee meid geen leuk bericht. ik hoop dat het snel raak zal zijn voor een plakbeeb.

zo hier net gegeten. de jongens gaan zo weer naar school en dan kan ik lekker douchen, heerlijk. gelukkig maar 1 nachtje gehad.
    vanavond nog maar een keer klussen voor de zekerheid.;)

20. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    @ Avil; Ik gebruik ook ovutesten en als de test positief is dan kun je er mee stoppen. Die avond al aan de klus en dan meestal om de dag. Ik had de laatste keer ook na de tweede dag een redelijk postitieve test en vervolgens niet meer. Er blijft dan wel een licht streepje verschijnen, maar is neg. Dus ik ga (als het nodig is) de volgende keer tot de eerste posi test en dan niet meer. Gewoon klussen en en dan wachten...;)

Succes meid!

Lieve groet, D.

Deel Deze Pagina