Wachtbankje juni2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knorretje84, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)

Jeetje dat is niet niks! wel fijn dat er middelen bestaan om het toch nog mogelijk te maken (ik probeer het positief te bekijken). Maar wat erg dat je dit mee moet maken. Ik hoop dat dit drama snel voorbij is en dat je dan zwanger mag zijn en een pracht baby krijgen!

2. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @riniti,

Pendelen is gevonden en gelukt!

Thanks!

3. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    ik ga trouwens ook niet eerder testen dan 6 juni heb wel al testen in huis..... maar denk dat ik misschien zelfs 7 juni ga testen omdat 6 juni op een maandag valt en dat komt niet zo lekker uit voor mij om te testen, dinsdag veeeel beter... heb ook totaal geen testdrang maar dat komt denk ik omdat ik vorig jaar zoveel getest heb ( heb pcos dus word niet ongesteld) en dat het constant negatieve testen waren die ik deed... ben er bijna gewoon bang van :$ maar heb nu ook onwijze pijn in mijn rug... dus zie het er nog wel van komen dat ik gewoon ongesteld ga worden zéér binnenkort :( maar ja, we zien wel weer....

4. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Meis, wat vervelend om te horen. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik baal gewoon even met je mee en hoop dat het werkt als je vriend weet te stoppen met roken. Wie weet vindt die ene zaadcel wel jullie eitje. Vrienden van ons hadden het na 7 jaar opgegeven en werden toen ineens zwanger. Hij had geloof ik maar 1 of 2 % goede zaadcellen en weet je wat, toen de kleine was geboren, nog geen twee maanden later was ze weer zwanger (nu nog steeds) dus misschien kan ik je daarmee even opfleuren. Als het hun lukt, dan hoop ik dat het bij jullie ook zal lukken!

Sterkte!

5. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    thanks meis, superlief... ik probeer het zelf ook maar van de positieve kant te bekijken... moest eerst pillen ( clomid) slikken dit werkte bij mij totaal niet en ik werd er heel negatief van, had ineens heel veel ruzie met iedereen terwijl ik anders nooit ruzie heb en ik was er heel erg moe van ( mag je ook niet slikken als je depressief bent geweest ed, ben ik niet maar om ff voorbeeld te geven wat voor troep het is) gelukkig mocht ik na een tijdje hormonen gaan spuiten, dat is veel fijner ( spuiten is mijn hobby niet maar geen bijwerkingen is heel wat waard :) ook voor mijn man want vooral die was het lijdend voorwerp ;)) maar ik ben ook heel dankbaar dat ik in ieder geval een heel mooi en lief zoontje al heb mogen krijgen, want ik zie hier verhalen voorbij komen echt ongelofelijk, wat vind ik dat sneu als iemand nog niet eens een kindje heeft en zoveel ellende moet doorstaan!! nou meid, laat idd ff weten hoe de efteling was als je bent geweest en misschien kletsen we daarvoor nog wel ff verder hier!!

groetjes

6. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    zo graag

wil je nog een pendel lauthje neemt pendels aan tot 16 uur

dus als je er nog 1 wilt.

groetjes madje

7. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Thanks Madje, ja had ik ook al gemailt, ha ha ha.

Riniti we kletsen zeker verder!

8. Leo85

Leo85 Niet meer actief

@ Pientje10 Wat heftig zeg.. Erg balen voor jullie idd.. Lijkt me erg vervelend dat je nu weer zo'n tijd moet afwachten. Hopelijk is het de volgende keer wel een stuk beter als je vriend stopt met roken.. Als het wel daaraan ligt, is dat tenminste iets waar je wat aan kan doen zeg maar.. (als je begrijpt wat ik bedoel).. Zoals Zograag zegt, er hoeft er maar 1 je eitje te vinden.. Hopelijk is het jullie snel gegund! Sterkte in ieder geval!

@ riniti Gelukkig dat je nu een middel hebt met minder bijwerkingen.. Spuiten zal nooit iemands hobby worden lijkt me.. Ik zie dat hier op het forum toch best vaak dat het bij een 1e kindje geen probleem is en daarna ineens wel.. Je hoort vaak v mensen dat ze zeggen: ja je bent al een x zwanger geweest, dus dan moet het nu ook lukken, maar helaas gaat dat dus niet bij iedereen op.. Ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt binnenkort :)

Hier is er weer een dag voorbij, nog 8 dagen wachten hihi.. Ben helemaaaal niet ongeduldig :D

9. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @ZoGraag: Ik heb lautjuh een pendel aanvraag gestuurd, zodra ik wat weet dan horen jullie dat.
    @Pientje:Wat een enorme teleurstelling voor jullie en jammer dat jullie moeten wachten tot dat manlief is gestopt met roken. Sterkte

10. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0

oh wat erg voor je dat je dat moet doen. spuiten.
    vond je het niet eng. maar ben je nu dan met iui of ivf bezig als ik vragen mag.

ik heb toen clomid daarvoor gehad en provera tegen het niet ongesteld worden. toen dat niet hielp mocht ik kiezen of spuiten of opereren. heb jij die keus ook gehad???

11. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0

oh wat erg voor je.
    en ik heb ook idd zoiets van als hij dan 2 maanden stopt heeft hij dan idd ineens super zaad lijkt me erg onmogelijk toch.
    en hoe staat jou vriend hierin dat hij moet stoppen

12. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    oh zo graag ben benieuwd wat er bij jou uitkomt bij lautjhe
    tuurlijk mag je weten wat er bij mij uitkwam.
    ik heb er nou drie gedaan

alies juli
    hanna mei
    ginema aug.

dus ja alle kanten op haha. hoop natuurlijk dat hanna gelijk heb ik mei. want ik moet ik juli terug komen gyn. dan hoop ik als het dan nog niet gelukt is iui te krijgen.(waar ik wel een zwaar hoofd in heb) maar als ik in mei zwanger ben scheelt het weer ziekenhuis geklep.

13. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    Hoi!

ik meld me aan op het juni bankje. Even voorstellen: ik ben onbekend1 en zit nu in ronde 9, eerste kindje :)

Sommigen zullen me mss kennen van het vorige bankje :D

Succes aan iedereen!

Oja nod wordt (liefst niet) verwacht op 25 juni. Ik heb het gemiddelde van mijn cyclussen genomen ...

14. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    1 juni 2011
    Deb27, 8ste ronde, 1ste kindje
    Diana75, 5e ronde, 1e kindje
    Dannie81, 1e ronde, 3e kindje
    waterman25, 2e ronde, 1e kindje
    jufgroep2, 3de ronde, 1e kindje
    Dikkelke, 1e ronde, 1e kindje
    Sellie6, 2e (echte) ronde, 1ste kindje

2 juni 2011
    mejosje, ronde vervroegd kansje wagen, 2e kindje
    Mimuutje, 2e ronde 1e kindje

3 juni 2011
    Miss Sunshine, 2e ronde, 1e kindje
    Beertje83, 4e ronde, 1e kindje
    Anna27, 3e ronde na ma, 2e kindje

4 juni 2011
    Knorretje84, 5e ronde, 2e kindje
    ZoGraag, 8e ronde, 1e kindje
    Leo85, 4e ronde, 1e kindje
    Sanni, 5e ronde, 1e kindje

5 juni 2011
    Nattasja77, 2e ronde, 3e kindje
    Miranda80, 1e ronde , 2e kindje
    Kawaii, 1e ronde, 1e kindje

6 juni 2011
    Avil - 4e ronde, 2e Kindje
    Lalaula - 1e ronde, 2e kindje
    December - 12e ronde, 1e kindje
    Esmaraldaa - 2e ronde , 1e kindje
    Kylie1986 - 1e ronde na MA, 1e kindje
    Mikkiemik - 2e ronde, 1e kindje
    riniti - 11e ronde, 2e kindje

7 juni 2011
    Jipje - 4e ronde, 1e kindje
    Jez- 4e Ronde, 1e kindje

8 juni 2011
    Sadas - 2e ronde, 1e kindje
    Buufke, 5e ronde, 1e kindje
    madje, 5e ronde, 1e kindje

9 juni 2011
    Lovelybabe - 2de ronde, 1e kindje

10 juni 2011
    Kima - 6e ronde, 1e kindje

11 juni 2011
    Mirandadep, 6e ronde, 2e kindje
    Lotte30, 6e ronde, 1e kindje
    Nursie31 1ste ronde 1ste kindje

12 juni 2011
    Pientje, 11e ronde, 1e kindje

13 juni 2011

14 juni 2011

15 juni 2011
    Hel00n, 12e ronde, 1e kindje

16 juni 2011
    Pandorabeads, 2e ronde, 1e kindje

17 juni 2011
    Steffie1904

18 juni 2011
    Chiset81,3e ronde,2e kindje

19 juni 2011
    Chntl, 13e ronde, 1e kindje

20 juni 2011

21 juni 2011
    Fl3xgirl - 1e ronde, 3e kindje

22 juni 2011
    At Sea, 1e kindje 5e ronde

23 juni 2011

24 juni 2011

25 juni 2011
    Onbekend1, ronde 9, 1ste kindje

26 juni 2011
    Lizzy14, ronde 6, 1e kindje

27 juni 2011

28 juni 2011

29 juni 2011

30 juni 2011

15. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @madje,

Ik ben ook eigenlijk wel benieuwd naar hoe vaak ze het goed hebben, want bv. Ginema heeft het 60,11% goed geraden en aangezien de kans groter is dat ze er naast zitten, vindt ik 60,11% een groot getal. Ik las nl. ook dat sommigen bv. in mei zwanger waren geraakt i.p.v. juni en dan heeft ze het dus fout, maar het scheelt eigenlijk helemaal niks, maar 1 maand, dus 60,11 % is echt wel hoog! Maar ik hoop voor jou dat Hanna het goed heeft, wat is haar percentage goed gependeld? Dat zou ik wel een swillen weten, ha ha ha.

16. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Hey madje,

Zal ik eens voor jou pendelen? Kijken of ik er ook iets uit krijg. Ik weet min of meer hoe het moet (gelezen) Moet je even een PB-tje sturen :D

17. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    hihi ja doe maar eens ben benieuwd.
    heb je een pb gestuurd.

nou zei zet het er bij idd de rest niet.
    heb bij haar later gemaild of dat de maand van de bevruchting was want anders zou ik nu al zwanger zijn namelijk. kan natuurlijk maar ga er maar vanuit van niet. maar mijn eisprong is als goed is zoiezo in mei en dan in juni moet het dan posi testen zijn.

18. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    zijn er hier trouwens mensen die zich hebben laten pendelen wat niet is uitgekomen de maand

19. waterman25

13 apr 2011
    49
    0
    0
    bij mij zeggen twee pendels juni en eentje augustus, wel allemaal een jongen! heb net nog een paar pb´tjes gestuurd dus ben benieuwd....

groetjes

20. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @madje, nou dat kan wel hoor, want je krijgt altijd twee weken cadeau, dus als jij over 13 dagen mag testen, dat is begin juni, dan ben je eigenlijk al zo'n 4 weken zwanger als hij positief is, dus we hopen nog even, dat hanna het goed had :D

Deel Deze Pagina