@lalaula, oh, we hebben het klein gehouden. Mn dochtertje is 2 dgn eerder jarig en we vieren het samen. alle aandacht is voor haar. Ben niet zo van de verjaardagen.Maar het was heel gezellig en we hadden goed weer.Lekker de bbq aan en in de tuin van het weer genieten met vrienden en familie.
ik las net dat iemand zei dat ze 30 werd. Ik ook dit jaar augustus! Ik ben nu helemaal zenuwachtig want ik kom net thuis van me werk en heb het vanmiddag al tussen neus en lippen met mijn man over een 2 de kindje gehad maar ik merk nu dat hij er mee bezig is. hij doet anders, liever....het is net of ik weer verliefd word ofzo heel raar............love is in the air! hahaha (we moeten alleen helaas nog een paar daagjes wachten met klussen) Ik sta nog op rood vandaag hihi. over 8 dagen eisprong... voor de zwangere nogmaals GEFELICITEERD!! ik hoop dat jullie wel hier mee blijven kletsen. voor de andere succes deze ronde en anders de volgende!
dat gaat vast goedkomen hehehe normaal heb ik er niet zo vaak meer zin in maar nu.......tja vrouw eigen denk ik dan maar.
Spannend!! nog een paar uur en de maand Juni gaat echt van start.. Iedereen heel veel succes.!! en natuurlijk plezier met klussen
Daar komt de uitspraak "zaadvragende ogen" zeker vandaan! whaha! Heel eerlijk gezegd heb ik nu wel zin soms, maar ik durf niet. ben bang dat eitje los schiet! Ik weet het dames, dat hoeft niet, maar ben er toch bang voor!
@dannie81, Ik doe het nu maar vast, want ik ben het morgen vast en zeker vergeten. Morgen nl. inpakken voor een lang weekend weg, nog naar saxofoon les en de kat wegbrengen, langs mijn ouders etc. etc. etc, dus..................... LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLOoooooooRIA, IN DE GLOoooooRIA, IN DE GLOoooooria, HIEP HIEP HOERA (x30). TWEE VIOLEN EN EEN TROMMEL EN EEN FLUIT EN DANNIE81 IS JARIG DUS DE VLAGGEN HANGEN UIT...... Proficiat meid! Wat heb jij een pracht cadeau op je verjaardag! Liefs, Bregje
ohh welcome home komt op rtl 4 is zo'n lekker programma waar je mee kan brullen oh ik houd dat nooit droog.
jaaa daar komt het zeker vandaan hahahah dat is een goeie jaa! ohh ik ben ook zo melig vandaag ik ga zo naar mijn man, ff zeggen dat ik zaadvragende ogen heb, ff kijken wat ie daarom zegt hahahaha.
Zo had ik laatst ook iets zeg.. haha! Ik ging met mijn kont vor mijn mannetje staan draaien (beetje pesterig) En hij krijgt dan zin natuurlijk. Maar ik zei...Neehee om de dag he! whahaha! We lagen echt in een deuk!
ja hij zei al ik heb elke dag wel zin ik zei ja als ik groen licht van je krijg ik ook wel!! ik stoor hem nu maar niet hij is een gat aan het graven in de tuin. druk druk druk.
hihi meiden wat een verhalen... kontje draaien whahahaha als ik dat zo lees mis ik dat wel soms hoor ik moet het doen met een kwakkie van de donor en een spuitje whahaha. Nou niet echt het meest romantische he, maar gaat om het resultaat. ik hoop ook op roze deze ronde, dus nu ook maar alvast in roze typen dan en hopen op geluk hier eerst nog even mijn ei spotten. vermoed ergens dit weekend, maar zeker ervan ben ik niet.
Spannend hoor! Ik heb ook altijd gezegd als ik de "juiste" niet tegenkom dat ik ook aan BAM zou gaan denken. Succes meid!
Je hebt sowieso vollere borsten na je eisprong, dan ervoor..... Heb ik inderdaad ergens gelezen, dus ja, veel heb je er dan niet aan haha!! 9 dagen dpo al een positieve zwangerschapstest??? Woow, wat goed!! Ik zit nu ook ongeveer op 8 á 9 dagen dpo, maar durf echt nog niet te testen!! Ohhh ik heb ineens allemaal pukkels gekregen!!! Hoe kan dat nou?? Ik vind alles zooo vaag.....
hier nog steeds de zenuwen!!!ben zo bang dat ik toch nog ongi wordt....:x heb al bij twee testen een streepje maar toch het is nog steeds 1 dag voor nod. heb mijn banner toch al veranderd misschien brengt dat geluk manlief is er nu ook helemaal mee bezig, hij was al babynamen aan het zoeken op internet hahahaha jullie horen van me! groetjes
Die pukkels wil toch niets zeggen volgens mij.... Ik probeer ook echt nog te wachten! Ik weet trouwens niet eens wanneer mijn ei precies was. Hoeveel dpo weet ik dus niet... Mijn NOD is 8 juni en ik ga denk ik zaterdag of zondag testen. Wanneer wil jij gaan testen?
Geen zorgen meid! 1 dag voor NOD posi test moet echt wel goed zijn hoor! Wat leuk dat je mannetje er ook zo mee bezig is!