Ik ben eerlijk gezegd niet zo goed in op het randje fietsen. Meestal val ik er al heel snel vanaf. ik hou er ook niet zo van om op het randje te fietsen. Ik hou meer van een lange brede weg!!
Het begint hier langzamerhand een arena te worden i.p.v. een wachtbank en de mannen staan in het midden als onze Gladiators.
ze moesten eens weten, maar eerlijk we zijn wel vol lof over hun. per slot van rekening hebben we ze wel nodig. moet eerlijk zeggen dat ik niet kan hoor zonder mijn hubbie. eerst samen een romntisch bad nemen met kaarslicht en wat drinken. daar alvast lekker friemelen en.... ook heel goed hoor.
@Zograag: wat doe jij dan met die coole ijscostick??? foei dame Zo wordt je natuurlijk niet zwanger he? Want daaronder wil je echt geen coole ijscostick naar binnen hebben
@nattasja, ik heb net gelezen dat je het water in het bad dan niet te warm moet maken, krijgt ie traag zaad van!
@Dannie: ik hoop inderdaad voor je dat je weer zo snel zwanger wordt! Mij is het ook twee keer in de eerste ronde gelukt, maar de tweede keer liep dat niet zo goed af, en nu zit alweer in ronde 3.... en ik baal er stevig van! (Dat wachten en die onzekerheid, daar kan ik echt niet mee omgaan....)
@anna: dat zijn dan idd van die verhalen waar ik me schuldig voel dat ik ongeduldig ben. Die verhalen dat het misgaat, daar wordt ik altijd verdrietig van. dan gun je niemand
@nattasja, Ik zit ook te grinniken achter mn laptoppie. Mn dochtertje vroeg net al wat er aan de hand was. Leg dat maar eens uit "Schat mamma las een mopje" "O, mamma, wat voor mopje?" "Over bananen en ijsco's" "Oh, hihihi, grappig mamma" " JA schatje heel grappig" "Mag ik een ijsje"
@december, Oh, dat valt nog mee dan, als ik die van mijn man wil aftrekken, moet ik er eerst helemaal inklimmen, en dan kan ik me zo naar beneden laten glijden, en dan weer omhoog klimmen enz
@ hier ook een smile van oor tot oor! het ergste is ik kan nu niet meer achter me laptop weg komen veeeeel te gezellig hier tis hier een bende want dochterlief heeft gretig gebruik gemaakt dat mama achter de laptop zit vastgeplakt! moet strax nodig opruimen voor mannetje thuis komt...