@Flex, kwam er hier ook achter dat de rijstwafels door de hele kamer liggen, in hele kleine kruimels. Heerlijk. Gelukkig had ik nog niet gestofzuigd, of is het stofgezogen??
@december heeft de jouwe daar ook zo'n last van. @dannie heerlijk he kinderen. die van mij zijn lekker buiten, dus hebben niks in de gaten. heb er ook last van als ze er zijn, mogen hubbie en ik niet meer knuffelen en kusjes geven enz
@Nattasja, die van mij spelen overal, dan binnen weer wat pakken, en dan weer naar buiten. Nu zijn ze weer even buiten. Zullen zo wel weer voor een rijstwafel komen vragen
@Dannie81 Een beetje teasen kan geen kwaad toch, als hij dan weer warm is, dan mag ie @Allemaal Ook ik zit hier met een grote en een achter de PC. Wie zei dat mannen erg waren?
Ik zou niet weten wie ik de camera dan vast moet laten houden. de buurman mss en je krijgt het niet in een keer in beeld. Ja het is altijd een hele klim hoor. en dan overdrijf ik niet hoor
@Dannie: hahahahaha! Vermoeiend inderdaad! ook @Dannie: je hoeft je van mij niet schuldig te voelen hoor! Ik heb het zelf meegemaakt, en ben er dus niet geduldiger van geworden... Volgende week zou ik de 20-wekenecho hebben, en begin oktober was ik uitgerekend... En dan te bedenken dat dingen die ik me in mijn hoofd haal bij mij altijd nú moeten.... Zeker het feit dat ik nu weer even zwanger heb mogen zijn, maakt het alleen maar moeilijker om te wachten!
oke stoppen hoor, hou het niet meer hier. ga nu toch maar even mijn ramen doen. spreek jullie straks weer.
@anna, dat kan ik me helemaal voorstellen. Je hebt even mogen proeven aan het zwanger zijn, en dan wordt het weer afgepakt. Zo oneerlijk. en het is een vrouwenkwaaltje: Iets willen En dan ook NU!!
Tja en mijn baas wordt vandaag niet blij van mij! Ik ga maar even een uurtje over werken (eigen tijd). Tot snel!