Wachtbankje juni2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knorretje84, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Knap hoor Doosje dat je wacht met testen!

Ik had vorige rondes ook zoveel geduld.. Maar nu weet ik niet waar het is gebleven.. Ik voel van alles.. Mijn gevoel zegt dat het zo is.. Maar durf niet te hopen :)

Denk dat ik morgenochtend maar ga testen hihi..

2. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja knap hoor, niet testen! Maar zoals je al zegt, leer je dat misschien ook wel... Hoop echt dat de volgende ronde raak is voor je (natuurlijk deze ronde ook, maar de volgende klinkt wel erg positief!)

3. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    leo, nog 4 dagen, dus theoretisch zal het kunnen :)

4. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat mag inderdaad wel ja. pfff lang hoor.
    Had maandag en dinsdag de hele ochtend beetje misselijkheid en was zo niet fit ! dood moe, maar vandaag niks. Had gehoopt eigenlijk kots misselijk te zijn hahaha

5. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mij is verteld dat een vrouw direct weet wanneer ze zwanger is, dat zegt je gevoel meteen....

6. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet je wat, ik test gewoon met je mee.
    Als ik wakker wordt zal ik het meteen doen.
    Hemelvaartsdag moet kunnen toch !?

7. Leo85

Leo85 Niet meer actief

We dopen het gewoon om tot roze-testen-dag :D

Tja dat zegt mijn vriendin ook (heeft 2 kids) dat je dat voelt.. Maar andere vriendin is nu 10wkn zwanger en die voelde niks v tevoren..

Ik voel ook elke maand andere dingen sds pilstop, maar toch heb ik het gevoel dat het nu anders is haha.. Alleen je gevoel kan je natuurlijk wel voor de gek houden.. Maar ben al aantal dagen misselijk (niet kotsmisselijk maar zodra ik honger heb, en hele dag weeig gevoel).. En krampen in mn buik.. Zo erg nog niet eerder gehad.. En vaak plassen.. Oh ik hoop het zo :D *stuitert zowat v stoel* hihi

Gelukkig zitten er 2 testen in de verpakking haha.. Ik heb normaal altijd dag of 3 voor ongi bruinverlies, en da's vandaag nog niet te bekennen.. Als het er morgenochtend nog niet is dan gooi ik er een testje tegenaan.. En dan kan die ander altijd zaterdag nog :D

Ik duim voor je hoor Doosje!

8. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Ohh jeetje dat wordt spannend morgen hier!
    Heeeeeeeel veel succes dames!

heb nog een vraagje:
    Hoe lang kan de kv2v5 test veranderen? Ik hoor dat sommigen wel 10 tot 30 minuten wachten en dan pas een 2e streepje krijgen..???:(

9. Leo85

Leo85 Niet meer actief

@ Mayrha dat zou best kunnen.. Ik hou gewoon de bijsluiter aan, er staat na 5 min. aflezen, dus dan doe ik dat.. Staat er dan geen streepje dan gaat ie direct de prullenbak in :D Je hoort zoveel verhalen over indrooglijntjes enzo.. Ik denk dan maar: als er geen ongi volgt dan later nog eens testen, en dan wordt ie vanzelf wel een keer positief :)

10. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mijn dochter wist ik voordat de ronde begon al dat het die ronde raak zal zijn ;)
    Bij mijn mk heb ik nooit het gevoel gehad dat het raak kon zijn en was...

11. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0

jeetje pcos is ook niet niks. maar wat ik las helpen de spuiten gelukkig wel bij je he. hopen dat het voor jou ook snel raak is meis.
    en tuurlijk houden we mekaar op de hoogte.

nu weet inmiddels iedereen het wel zo beetje. in het begin wou ik het ook echt aan niemand vertellen. mijn beste vriendin wist het vanaf begin af aan. omdat wij in hetzelfde filiaal stonden kwa werk kon ik het voor mijn werk lang geheim houden. omdat ik natuurlijk 3 a 4 keer in de week naar ziekenhuis moest was dat heel erg fijn. totdat er 1 leidinggevende tegen mij zei je loopt bij de gyn he. maar wat bleek zei zat in de zelfde situatie als mij. dus daar heb ik ook heel veel steun aan gehad. zei was ook de enigste die het wist buiten mijn vriendin. de rest heb ik het pas na een half jaar verteld ook mijn ouders en schoonouders. omdat ik toch geoppereerd moest worden dan kun je opgegeven moment niet meer liegen. en ik moet heel eerlijk zeggen het is echt goed om het met mensen erover te hebben. het is natuurlijk niet niks. maar het jammere is dat sommige het alleen niet echt begrijpen. en dan gewoon doodleuk zeggen ach meid je moet er neit zo mee bezig zijn. makkelijker gezegd dan gedaan he. ;)

12. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorig jaar wilden ze me voor de hemelvaart inleiden. Mijn dochter is ook 2 dagen voor hemelvaart geboren. Dit jaar valt hemelvaart wel laat.
    Vind het wel een bijzondere dag, dus ik zeg: testdag :D

Ik probeer ze min mogelijk op kwaaltjes te letten: borsten: heb ik altijd na mijn ei. Eten dat stinkt: gewoon bedorven of foutje van de fabriek. Misselijk: gisteren vast iets verkeerd gegeten. Moe: het is ook zo druk op het werk. Opeens emotineel: ik moet me niet zo aanstellen!

Zo heb ik ik ongeveer alle kwaaltjes weggewuift bij mijn dochter, maar was niet verbaasd hoor dat er 2 streepjes stonden ;)

13. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0

moet je je niet schuldig over voelen meid. onze tijd komt nog wel ;)

14. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    madje, nou ja! niet mee bezig zijn?!?!?! hoe kan dat nou als je zo vaak naar het ziekenhuis moet? Wat een domme mensen zeg! (sorry hoor).
    Ik heb echt respect voor mensen die zo in de mmm zitten en toch steeds zo positief zijn! Ik hoop het nooit mee te maken, maar helaas heb je het niet voor het kiezen he... ff een *applausje* en een schouderklopje voor al onze volhouders!!!

15. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Helemaal mee eens lievefamke!

*klapt vrolijk mee* Hopelijk voor iedereen snel een plakbeeb!

16. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik ga lekker naar bed.. Dan is het hopelijk snel ochtend :D

Weltrusten dames!!

17. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    weltrusten leo!

18. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0

ja sommige denken gewoon zo makkelijk he. maar je moet wel posi blijven hoor anders lukt het helemaal niet en kun je dit ook niet aan meer. maar ook ik heb soms mijn mindere momenten hoor. ik weet nu nog steeds bijvoorbeeld niet of ik eisprong heb gehad. paar dagen geleden echt helemaal in een dip en nu kan ik het weer loslaten een beetje. volgende maand laatste kans en anders weer de mmm verder in. laten we hopen dat laatste maand beste is en roze mogen.

maar ik wens dit niemand toe.
    en even voor de duidelijkheid ik wens iedereen het toe om op roze te komen. dus succes meiden

19. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga heel hard voor je duimen madje!

Natuurlijk zijn er moeilijke momenten, dat is logisch toch. Maar je komt er goed doorheen, dus ik vind dat dat nu beloond moet worden!! ;)
    (als ik het voor het zeggen had, was iedereen nu zwanger, jammer dat ik dat niet kan zeggen he ;))

20. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    ook wij hebben een bruiloft met alles erop en eraan gehad.
    en waren ook vrij veel geld kwijt. mooie jurk mooie auto bruidsduiven uitgebreid eten savonds champange toren bruidstaart een groot feest. heb er echt geen spijt van.

we hebben er gewoon goed voor kunnen sparen en bijna alles gedaan wat wij wilden. het enigste min puntje was onze foto graaf. hebben wel mooie fotos maar fotos waar ik echt om had gevraagd had hij niet gedaan. gewoon weg niet geluisterd. en het foto album was een flop. fotos die gewoon groen waren en dan volhouden dat dat niet zo was. dus dat was voor ons een domper. maar ja verder een perfekte dag gehad. en een videograaf echt zo mooi en goed gemaakt.

maar idd als ik toen al een kindje had ofzo had ik het waarschijnlijjk ook anders gedaan.

Deel Deze Pagina