OOOHHH, nou je weet het dan is er maar 1 oplossing...onthouding Wedden dat hij over een week er klaar voor is? Mijn zoontje word ook 2 in juli en heb dezelde reden als jij. Gelukkig begon mijn man er zelf over...en trouwens hoe eerder je begint des te sneller gaan ze uit huis hahaha
meid ik heb alles al geprobeerd onhouding ook al want eergister hebben we voor het eerst sinds een maand of 4 5 6 weer sex gehad dus ook dat werkt niet!! (dat komt ook omdat ik ziek ben geweest hoor) ik had heel erg last van galstenen en ben daar 2 weken terug aan geopereerd.
ik mijn mannetje net geroepen of hij laptop op tv wil aansluiten dat ik baby boom kan gaan kijken. omdat hij zei vorige keer ik vind er niks. en hij boven op comp zit. zegt hij o dan kom ik zo naar beneden. dus ik huh je vond er toch niks aan. kwam het hoge woord eruit. hij vind het te confronterend. aaaaaaaahhhhhhhh vind dat zo zielig hij heeft het er echt moeilijk mee. en dan voel ik me weer schuldig dat het aan mij ligt. laatst ook met vrienden en kindje van hun naar braderie. die kleine wou in de draaimolen was ikhem ineens kwijt. hij had het er moeilijk mee. nou dat is echt hartverscheurend bah
ahh meid niet schuldig voelen!! ik snap dat het confronterend is voor hem maar dat is het voor de meeste mannen wel hoor. bij de mijne ook en bij ons ging het bij ons zoontje meteen de 1 ste ronde. lau wat bedoel je? wat zijn de redenen?
Ik zie wel een streepje, maar idd weer heel dicht tegen de controlelijn. Balen zegn, die onduidelijkheid! DIe cb bestel ik trouwens op l10 met mijn ovutesten, dan kosten ze iets meer dan een tientje (met indicatie)
hij heeft geen redenen!! hij mocht niet van mij! hij wou geen kindje maken dan ook geen sex maar ja dat werkte dus ook niet, toen kreeg ik heel veel last van koliekpijnen van de galstenen dus toen kon het niet vandaar dat het ook zo lang geleden was! en nu kon ik er zelf niet meer tegen vond het wel weer tijd worden hahahaha maar ja nou heb ik zelf de smaak weer te pakken (en ik wil zelf ook wel weer wat plezier) dus is het moeilijk om te zeggen nee je mag er niet op!!
jurk kreeg ik wel van mijn ouders hoor Van zijn ouders hebben we helemaal niets gekregen (zelfs geen kaartje), komt wel zeiden ze... nu ruim 2 jaar geleden en nog steeds niets...
MOOOOOOOOOOOIIIIII zeg! Ik wil mijn jurk nooit wegdoen (al pas ik er nu al 5 maten niet meer in ofzo), maar ik wil hem ooit nog wel eens aan..
we zijn net verhuisd, en het huis moet eerst af zegt ie!! die is zo goed als af alleen de keuken nog en de bijkeuken maar ja daar heeft een baby geen last van en ik ook niet!! en dat kan ik september af zijn hij heeft dan nog wel ff om dat te doen!!
Hahaha, Miss, ik heb ook even smakelijk zitten lachen hier!!!! Lalaula, je hebt een hele mooie jurk, echt wauwie!!! We (ik en mn man) hebben samen afgesproken dat we in juli gaan beginnen. Hij wil graag een zomerkindje....(ja ja, hij heeft nix te willen, maar goed...) Ik kan zolang gewoon niet wachten, dus heb ik een beetje lopen smokkelen met mn dagen hihi. Oeps, ik heb geen idee wanneer mn eisprong is? Dus we hebben het onveilig gedaan op dag 7,10,13,15,18. Nou hihi, dat moet toch voldoende zijn als je een cyclus hebt van 24-28 dagen? Later zei ik dat dus wel, dat we misschien deze "ronde" al zwanger zijn. Nou dat deed hem niet zoveel geloof ik, dus we hopen dat het raak is!!!!! Maar ja, 7 dagen voor nod al een testje gedaan, omo-wit. Dan ben ik er alweer helemaal vanaf hé.....alle hoop is momenteel wel weg. Bovendien heb ik ineens ontzettende last van pukkels, overal in mn gezicht!!!! Ik heb dat nooit!!! Hooguit 1 of 2. Zou het dan toch? Wie herkent dat? Ohhhh ben zo benieuwd!!!!!!!
zo weer bijgelezen en die andere test was dus ook niets lau? balen zeg... miss, hoe merkt ie dan dat je ei er aan komt? Ben je dan anders? (zal wel een goede meter zijn)
ik voel het krijg ik buipijn enzo, en mijn man die merkt het ook aan mij en als we dan sex hebben ben ik veel tja natter als normaal hahahaha. soms heb ik dan ook een kleine bloeding trouwens.
lenthe, lekker makkelijk gezegd van hem Maar jij moet straks midden in de zomer in de hitte bevallen! Ik zal het lekker iets voor de zomer doen beviel me prima de vorige keer. En als je pas rond de somer begint en je moet een paar cyclussen wachten, dan wordt het een herfstkind (heeft hij zijn zin niet en jij loopt met een dikke buik in de zomer)