Buikpijn even verbijten en niet erover praten en dat natte voelt hij toch pas als ie bezig is haahahha, dus dan moet ie maar ff doorgaan bwhahaahahahah (ik denk wel mee hoor )
Hahaha, jaaa je hebt zó gelijk!!! Maar goed, ik denk dat hij verwacht dat ik weer snel zwanger zal zijn. Van mn dochter was het al in ronde 3 raak..... Maar dat hoeft natuurlijk niet weer zo te zijn. Ik begin liever optijd, lees NU!!!!! Ik zou in mei bevallen ook errug leuk vinden, dan heb je de hele zomer nog!!!
whahahaa maar laulaula heeft een mooi stuk touw voor me geregeld dus ik bind hem wel vast aan het bed!!!
Misschien kan je hem ook die redenen geven Of je zegt: als ik dan met een buik loop of ik moet bevallen, ga ik je heel erg uitschelden en heel hard klagen en dan moet je voor me rennen! bwhahaha Mijn dochter is van mei. Vond het een rare maand (ik ben meer van december enzo), maar achteraf gezien wel 1 van de beste maanden (vind ik dan he...) Ik had het graag ook in december willen meemaken, maar zoals het er nu uitziet kan het wel weer eens een mei kindje worden
Hahaha, ik weet nog een optie: Gebruik antischimmelcreme (miconazol), de vette bestanddelen van de cremé tasten condooms aan..... Hahahaha, oeps.....nee hoor! Vergeet wat ik heb gezegd!!
ff een nieuwe banner, hopelijk komt mijn ei snel, anders maak ik er nog een langere cyclus van (helaas)
Hahaha, dat heb ik gezegd!!! Daarom laat hij het er denk ik maar bij inschieten deze keer. Zal wel denken, ze heeft gelijk... maar toegeven ho maar!!!!! Echt? Ik vind december maar niets, is al zo'n drukke maand!! Wij zouden echt bewust de maand maart over kunnen slaan om maar niet in december te hoeven bevallen hahah! Ik loop liever met mn pasgeboren baby buiten met 25 graden, heerlijk!!!!
dat maakt het des te leuker als hij het leuk vind!! die zalf heb ik toevallig wel in huis!!!! hhmmmm denk dat we dadelijk maar ff naar bed gaan! (kan dat verder geen kwaad dan? ennuh waar moet ik dat opsmeren op de condoom of op of in mijn doosje hahahaha
ohh weet je wat ik ook een keer heb gedaan..........de condooms doorgeprikt met een naald erug he, ik voelde me ook heel schuldig dus heb toch maar een goeie gepakt!
Oei, wat ben jij sléchttttt!!! Maar, we hebben nu wel een idee van hoe hopeloos je wel niet moet zijn! Doe dat van die créme maar niet, straks is je mannetje boos, en voor je het weet lig je in een scheiding, kun je je huis verkopen en sta jij alleen met 2 kinderen!!!
Tegen mij zei de gyn dat het 6 tot 10 weken duren.... Daar ben ik nu bijna. Maar goed elke gyn is ook weer anders! Ps. Wil je niet bang maken hoor! alleen even waarschuwen dat het best lang kan duren...
nee dat kan ik ook echt niet! ben ik veel te eerlijk voor! en he is ook gewoon zo dat je het allebei moet willen. maar ik geef niet op ik blijf hem gewoon an zijn kop zeuren hij geeft vanzelf wel een keer toe. ik heb hem al wel zover dat we igg geen jaar meer wachten.
Hoe oud is jullie zoontje? Onze dochter wordt over 3 maanden 2, en we (ik) vinden het alweer hoog tijd voor nummer 2 hahaha!!! Ohh ik kan toch zo jaloers zijn op zo'n mooie zwangere buik!!! Maar je hebt gelijk, je moet het allebei willen..... Hoe moeilijk dat ook voor een vrouw is....(mannen snappen ons toch nooit)....