Ja, ik wilde ook nooit moeder worden (speelde ook geen moedertje met mijn poppen, maar juf). En dacht: als ik de hele dag 30 kids voor mijn neus heb, en dan thuis kom en 2 jengelende kids heb wordt ik gek! Maar dat valt eigenlijk wel mee Zo leuk om je mini-me te zien na alle kids van een ander (al zitten daar ook lieverds tussen hoor!)
Ohh ik zou het zo graag willen, die 14 februari!!!! Mijn dochter is van augustus, die maand is mijn moeder ook jarig. Dusss wat zou het leuk zijn als ik een zoon zou krijgen (volgens de pandel wel) in de maand februari, want dan is mijn vader jarig!!!! Vind dat wel erg speciaal ja.....
Beste man van miss, Zoals je waarschijnlijk wel weet willen al deze vrouwen graag een kind of het nu de eerste of de 2,3,4e is. Oftewel, er zullen er op het moment weinig jouw kant steunen haha Maar zoals ik al zei; hoe eerder zwanger hoe eerder het huis weer uit, hebben jullie weer quality time, ze zitten bij elkaar op school en dus steun aan elkaar, en nog een goede reden zeker niet onbelangrijk MAAK JE VROUW NIET BOOS is niet verstandig hahaha (gewoon netjes luisteren
Ja, er gaat niets boven een kindje uit 2 geliefden!!! Die liefde die dan vrij komt na de geboorte (en ervoor ook al deels) is niet te benoemen. Dat is zoo intens!!!!! Zo geweldig, zo super!!! Ik kan echt niet snappen dat er mensen zijn die bewust geen kinderen willen....
Even off-topic: zitten jullie mannen ook zo te klagen dat je nu maar eens achter die stomme laptop/pc vandaan moet komen!!!
hij is dr stil van hahahaha. :x:x:x oeiii.........ruzieeee. hij wil niet. ik ga ff roken stoom afblazen!!
Nou met mijn ex wilde ik echt geen kids hoor. Die was alleen maar aan het gamen 24/7 Als ik daar langer bij had gebleven had ik dus misschien wel nooit kids gehad. Wat ben ik blij dat ik daarvan af ben! Want ben echt gelukkig nu met mijn meisje en ik hoop nog snel meerderen
Wij moeten maar eens afspreken kan hij eens met mijn man praten... wij lekker peukie doen haha. Mijn ouders wonen vlakbij Zutphen dus komen er redelijk vaak. (ze hebben zwembad jeej)
ow balen, dat was niet de bedoeling! Snap alleen niet waarom nu niet en over 2 maanden wel... Misschien duurt het nu nog een half jaar, of is het over 2 maanden wel gelijk raak. Als je later begint, betekent niet dat je later zwanger raakt...
ohh echt waar waar dan prsies!! ben wel een beetje verdrietig nu maarja we zien wel. net ff woorden gehad, hij wil het er weer eens niet over hebben zoals altijd! ik heb em van de bank af geschopt hij moet maar op de andere bank zitten