had n half uur nodig om bij te lezen, maar las goed nieuws. Riniti van harte meid! Laat het een mooie plakbeeb zijn! Sheena, citta romana was voor ons zeer geslaagd! Erg tevreden over!
mayrha en lenthe kom op we gaan er gewoon voor. en hebben we negatief kunnen we bij elkaar uithuilen toch. laulau mij lijkt toch echt streepje is streepje vooral met een kruidvat toch. kylie waarom doe je morgen anders niet met ochtend urine proberen. is vaak toch wat geconcentreerder.
lievefamk ja ik zou ook zoiets hebben. maar het zijn toch de ouders van je man he. ik had in het begin ook echt geen goed enleuk contact met me schoonouders. hun dachten namlijk dat ik achter zijn geld aan zat omdat hij toen al een eigen huis had namelijk. maar dat is gelukkig nu wel vrij goed dat contact
Madje, Precies! We gaan ervoor! Maar uithuilen doen we pas als we ongi zijn he? Niet bij een bega test 4 dagen voor NOD.
mee eens als je op rood mag mag je uithuilen en je hart luchten hier en als je op roze mag hebben we allemaal een mooie smiley
Succes meiden met de testen!! Ik krijg net ongi krampen........ het zal toch niet!!!!!!! Zit nu op dag 30 dus zou wel zomaar kunnen....
ja oke dat is ook wel zo. maar misschien heel slecht of juistem niet maar zelfbescherming als ik dan een nega test heb ga ik er ook vanuit dat ik gewoon ongi ga worden. en dat ik dan doorga naar volgende ronde.
Dat KAN ook een goed teken zijn... Je zult het denk ik snel weten. Als je morgen niet ongi wordt, een testje ertegenaan gooien!
Ja die gebruik ik altijd. Ik koop pas een digitale als de kv posi zegt. Ik vind ze super fijn die van kv...heel duidelijk. (wit! grrrr) haha
Welke heb je nog dan? Die van kv KUNNEN 4 dagen voor NOD posi geven... Anders bewaar je die andere voor evt later? Als bevestiging ofzo als je al posi hebt getest.
sensitest midstream die zijn ook voor 4 dagen voor nod. maar vorige keer had mijn man hem niet lang genoeg in urine gedaan en deed hij dus niks daarna nog een keer gedaan en toen nega.
Hoi hoi, 35 pag. Om bij te lezen op Mob. Is ff te veel. Weekend weg is heerlijk, nog steeds geen ongi hier en ook geen positieve test??? als er maandag Nog niks is, dan ga ik de vk bellen en vragen wat ik moet Doen?! Jullie al meer roze? Lees van de week wel bij! X bregje
Dat zal niet veel uitmaken dan welke je gebruikt. Doe lekker die waar je je het beste bij voelt. Ze gaan toch wel op..of ben jij niet zo'n testverslaafde?
ik gebruik meestal 1 of 2 testen in een cyclus. vier dagen voor nod. en als ik op nod dan nog niet ongi ben doe ik het dag na nod. dus test verslaafd valt denk ik wel mee. laatste cyclus heb ik er wel drie gebruikt omdat ik toen heel weinig ongi had. maar meer nooit eigenlijk gedaan nee. wil me eigen niet gek proberen te maken. (dit lukt eigenlijk bijna nooit hoor in je bolleke ben je er toch wel mee bezig) nou heb met mannetje erover gehad ga gewoon die midstream doen. als ik dan twijfel kan ik altijd nog kv doen die vertrouw ik dan namelijk meer haha
nou ga mijn eens mijn bedje in. mayrha TOI TOI morgen he. en de rest van de testers ook he. we houden mekaar op de hoogte he. tot morgen vroeg
Hier ook nog een sponsor van de kruidvat.. toch het duidelijkst als je het mij vraagt! Slaap lekker allemaal!