Thnx Sasha1, ik was ook even verdwenen maar sta er weer in @ lieverd86: Die steekjes heb ik ook! En een soort gerommel in m'n onderbuik ofzo. En last van m'n darmen gehad! En ook gek: geen zere borsten terwijl ik dat altijd heb na eisprong. Spannend! @ happymama: ik heb ook last van meer afscheiding, hoop dat het goed nieuws is! Gefeliciteerd voor alle roze namen!
nog geen teken van ongesteldheid maar durf ook nog niet te testen, meestal heb ik op de donderdagavond al enig bruin verlies, nu nog steeds helemaal niets. eergister getest en was negatief, maar ja dat was ook te vroeg, toch??? morgen nog niets te zien dan maar eens gaan testen.
Volgens mij zijn er juist veel die een ei willen vinden Het liefst een bevrucht ei, zo één waar zo'n wondertje uit groeit!! Het is ook emotioneel allemaal, dan ga je ook al gauw dingen je aantrekken. Ik dacht vandaag nog, als je alleen al van verlangen zwanger kon worden, dan was ik nu zwanger van een 10ling!!
Hoi allemaal... wat gaat dat snel met die berichten hier zeg... er circuleren hier inmiddels verschillende lijsten met rose en rood geloof ik. Zo fijn om te lezen dat er ook meiden zijn die heel snel zwanger zijn, dat geeft de burger moed! Met name voor diegenen die al een tijd wachten hoop ik dat ze echt heel snel de gewenste streepjes/kruisjes te zien krijgen! Ik probeer hier heel hard niks te voelen en er niet zo op te letten (wil geen valse hoop hebben) maar stiekem voel ik ook de al eerder genoemde steekjes. Dat ze nou nog geen test hebben uitgevonden die altijd kan meten of je zwanger bent he... gat in de markt zou ik zeggen, kun je grof geld mee verdienen al die ongeduldige dames ;o)
@unox... mmm daar heb ik niet aan gedacht, ging er al vanuit dat mn ongi eraan komt. Rare is ook dat ik gister en eergister ook echt dat ongi gevoel had maar nu niet meer. Er is ook nog niks verandert sinds vanmiddag. groetjes Loes
Volgens mij is dit de meest volledige lijst, al was ik er uit verdwenen. Heb daarom deze maar gequote. Men moet er gewoon even op letten dat steeds deze laatste lijst gequote wordt! Met 3 roze namen op dit moment. Ik heb ook continue een trekkend gevoel onderin mijn buik met af en toe wat steekjes, afwisselend rechts en links... Verder is vooral mijn rechter borst erg pijnlijk als je er aan komt. Maar toch heb ik het gevoel dat het ergens anders van zal komen of iets dergelijks... We zien wel! Het is nu in elk geval 5 dagen na mijn eisprong.
Zo zeg ik had wat bij te lezen!!! Voor de roze dames: Heel erg gefeliciteerd!!! Super zeg! Nu genieten! Voor de rode dames: Hmpf! Balen! Samen met mij op naar de volgende ronde Ik ben alles maar even op gaan schrijven wat ik tijdens die eerste cyclus na het stoppen met de pil gevoeld heb, en wanneer. Zo heb ik de volgende ronde hopelijk niet de illusie dat ik zwanger ben, terwijl ik dat niet ben...
Daar ben ik nu dus ook mee bezig, alles opschrijven. Alle roze dames GEFELICITEERDD Voor de rode dames, ik hoop dat jullie de volgende maand allemaal roze zijn!
heb ook opgeschreven wanneer ik gebloed heb wanneer ik denk dat ik me ei heb gehad en wanneer ik bepaalde buikpijn had, denk dat het handig is om te weten voor de komende cyclussen
Ik kom ook weer even kijken hier en heb veel te lezen, het gaat snel hier met alle berichten. Ik heb deze week mijn ei gehad maar weet dit keer niet zeker of het ma-di-woe was. Ik temp niet en gebruik ook nog geen ovu-testjes. Heb nu al twee dagen erg rommelende darmen en steekjes onder in mijn buik. Ik wacht rustig af.
Ik ga helaas ook op rood! Op naar een kerstkindje dan maar... Voor degene die wel op rose staan, gefeliciteerd!!!! Zou iemand mij op rood willen zetten want als ik de lijst copieer verdwijnen alle kleurtjes. Groetjes Loes
3 mrt: Slunae, 4e ronde, 1e kindje 4 mrt: Puck14, 2 ronde, 1e kindje 4 mrt: Alaye, 15e ronde, 1e kindje 5 mrt: mamavanJill, 4e ronde, 2e kindje 6 mrt: Hettie' 6 mrt: Nijnonijntje, ronde heel veel, 1e kindje 7 mrt: Flippo123, 17e ronde/maand 21, 1e kindje 7 mrt: Eekhoorntje, 14e ronde, 1e kindje 8 mrt: Sasha1, 3e ronde, 2de kindje 8 mrt: ricmar94 8mrt: Kapoen 9 mrt: fleur1976, 2e ronde clomid, 2e kindje 9 mrt: Lex, 6e ronde na mk, 1e kindje 9 mrt: WYD, 6e ronde, 2e kindje 9 mrt: Zonnedans, 6e ronde, 3e kindje 9 mrt: funckydees. 2e rode, 1e kindje 10 mrt: Evira, 1e ronde, 1e kindje 10 mrt Zeeuwsmeisje81, 15de ronde 1ste kindje 10 mrt: Summer1983, 3e ronde, 1ste kindje 10 mrt: Beertje83, 1e ronde, 1e kindje 10 mrt: Lentebloem, 1e ronde, 1e kindje 11 mrt: Madelein, 1ste ronde, 1e kindje 11 mrt: Sanna80 5e ronde, 2e kindje 12 mrt: Zonnetje1986 1e ronde, 1e kindje 12 mrt: Jull 4e ronde, 1e kindje 12 mrt: Loes1983, 2de ronde na mk, 1ste kindje 13 mrt: Mickys, 1ste ronde, 2de kindje 15 mrt: Elienvl, 4e ronde, 1e kindje 15 mrt: Babywens, 5de ronde, 1e kindje 16 mrt: Assepoes84, 1e ronde, 1e kindje 17 mrt: Nobody, 4e ronde, 1e kindje 17 mrt: Snoepjevdweek, 1ste ronde, 1ste kindje 18 mrt: Unox, 2e ronde, 1e kindje 18 mrt: Zussie, 1e ronde, 1e kindje 19 mrt: Stellla84, 4e ronde, 1e kindje 19 mrt: CherryBelly, 1e ronde, 1e kindje 19 mrt: Aislyn, 16 ronde, 1ste kindje 20 mrt: Pantertje, 7e ronde, 1e kindje 20 mrt: Lovelyrose. 6de ronde (8ste mnd), 1ste kindje 21 mrt: xxPetra, 6e ronde, 1e kindje 21 mrt: Lieverd86, 4e ronde, 1e kindje 21 mrt: Sjapaz, 1e ronde, 1e kindje 22 mrt: Ospiri, 7e ronde, 1e kindje 23 mrt: twinny2002, 1e ronde, 1e kindje 23 mrt: Lotte30, 3e ronde, 1e kindje 24 mrt: Mariahh, 1e ronde, 1e kindje 24 mrt: Mona75, 2e ronde, 3e kindje 24 mrt: Happymama, 1e ronde, 2e kindje 25 mrt: Anouk79, ronde 4, 1e kindje 27 mrt: Apie3, ronde 5, 4e kindje 29 mrt: Sjees, 3de ronde, 2de kindje 29 mrt: Sasjuh83, 3e ronde, 1e kindje 31 mrt: Happygrump, 7e ronde of was het 8e , 1e kindje
Jammer Loes! En wat duurt het wachten dan weer lang he! Maja, even slikken en dan op naar de volgende ronde! Er zit niks anders op! Ik gun het je van harte hoor!