Ja dat dacht ik ook al.. Is echt spannend voor jou he, ik ga voor je duimen morgen ochtend als je opnieuw gaat testen, heb je dat getest met zo'n zwangerschapstest die je ongesteld word kan testen of een gewone?
Ja dat was voor jou dat berichtje Ben nog nieuw hier, en moet dat nog wat leren kennen hoe het op een forum allemaal in zijn werk gaat.. Wat is een KV test? Hopelijk vind je me niet dom nu...
Ik heb nog nooit een test van het kruidvat geprobeert, zijn die goed? Hoeveel kosten die? Ben je van Nederland? Zouden ze die hier in Belgie ook in het kruidvat hebben, anders ga ik morgen ook eens een kijkje nemen en al eentje kopen
geen idee of ze in belgie een kruidvat hebben, de kruidvat 2 voor 5 euro staan goed bekent op het forum dus vandaag dat ik die ook wil halen ik woon trouwens zelf ik nederland
eowynka: heb gegoogelt en er staat dat ze meer dan 150 kruidvat filialen in belgie hebben, moet je even naar de site gaan dan kan je je woonplaats invullen en dan kijken ze welke winkel er het dichtst bij is
@Twinny, ja kruidvat die winkel ken ik wel is lief dat je dat gegooglet had. Maar wist niet dat ze daar zwangerschapstesten hadden, ga ik morgen eens zien of ze dat hier hebben in het kruidvat, want soms hebben ze in andere landen in dezelfde winkel toch nog andere producten.. Ik laat je wel weten of ik er morgen ook gekocht heb 2 voor 5 euro, dat is echt geen geld he!
eowynka: haha sorry dan had ik het verkeerd begrepen heb indd geen idee of ze de testen daar verkopen hoop het wel voor je 2 voor 5 is indd niet duur en ze staan goed bekent (ze zijn ook gevoelig geloof ik) juist omdat ik er zoveel goeds over gelezen had hier op de site wil ik die ook graag hebben, heb namelijk ook slechte verhalen gelezen over andere merken vandaar njha s6 hoop dat je ze kan kopen daar
zit een beetje te twijfelen want voel niet zo veel alleen moe en voel me vol zeg maar haha alsof k mega veel gegeten heb mr voor de rest niks bijzonders dus weet niet of testen zin heb maar misschien dat ik morgen of zondag ochtend toch ga proberen
Is moeilijk om zo te zeggen wat we voelen he, want ik voel vanalles soms.. Maar ik las ook wel eens ergens dat als je zo denkt dat je zwanger bent dat je lichaam ook die symptomen begint te voelen, dus vertrouw ik het ook niet of het echt is wat ik voel... Laat maar weten als je getest hebt he
haha jha dat dacht ik ook al dat je syptomen krijgt omdat je er te veel aan denkt maarja als je test weet je het cker denk ik dan maar vind dat een beter idee dan nog een week in onzekerheid zitten
He dames, heb even jullie advies nodig. Naja advies, meer even een uitlaatklep hihi. Mijn NOD is maandag. Nu gister en vandaag een test gedaan, helaas negatief. Ik dacht wel wat te zien, maar dat was zo miniscuul dat ik het me waarschijnlijk ingeprent heb. Ik heb vanaf mijn eisprong elke dag last van steekjes in mijn onderbuik, net boven of achter het schaambeen en steekjes in mijn lies. 5 dagen licht slijmverlies gehad. Gewoon doorzichtig. Op 7dpo ineens lage rugpijn, tevens de dag erna (innesteling?). Ook heel iets roze afscheiding. Sinds een paar dagen last van mn tepels. Zijn gevoelig bij aanraking, meer pukkeltjes en hele lichte adertjes worden zichtbaar. Je zou denken zwangerschapskwaaltjes, maar sinds net bruine afscheiding gehad en felle steekjes in de onderbuik. Bij mijn vorige cyclusrondes was bruine afscheiding een voorbode van een ongi. Maar andere rondes niet zoveel kwaaltjes gehad. Help!!! Herkent iemand dit en kan me weer wat positieve input geven???
Dan lijkt het of ik niet tegoei meer kan functioneren, dan loop ik een hele dag daar aan te denken en is het moeilijk mij op iets anders te concentreren.
@lieverd: ik kan alleen zeggen afwachten en zo nodig opnieuw testen over paar dagen,, heb er geen ervaring mee sorry