@lieverd, lijkt wel wat op zwangerschapskwaaltjes maar ook op ongesteld zijn, dus is moeilijk te zeggen.. Het lijkt ook beide op elkaar zeggen ze soms he.. Ik ben het wel eens met Twinny, best nog een paar daagjes wachten en opnieuw testen. Veel sterkte!
Haha, sorry Zit zo met het woord POSITIEF in mn kop, dat ik het gewoon neerzet Maar nee helaas! Ik bedoelde dus echt knalNEGATIEF!! :'(
Ik heb ook wel wat kwaaltjes, maar denk dat ik me die ingeprent heb ofzo.... Heb paar dagen steken rechtsonder gehad. Een middag felle rugpijn Vandaag heel de dag hoofdpijn En gevoelige linkertepel. Verder niets, dus ga er maar niet vanuit!
heb je niet veel te vroeg getest? misschien test je over een paar dagen wel positief? of klopt je banner niet?
@loesje, ik dacht het al geeft niet hoor. Ja, die symptomen, dat is wat he, daarmee ben ik er ook wat voorzichtig mee, vertrouw er niet echt op wat ik voel, maar het is nog een kleine week en dan heb ik mijn NOD dus kan ik ook nog niet testen nu, dat zou nog te vroeg zijn.. Ik hoop dat de dagen snel voorbij gaan dat ik van die onzekerheid vanaf ben.
Is zo laat het kruidvat nog open? Vandaag was het grijs regenweer hier.... Veel succes he, en laat maar weten als je één van de dagen een test gedaan hebt, ik ga voor je duimen!
@Happymama, ah, dan zijn de winkels langer open op zo'n koopavond? Jij hebt toch eigenlijk ook wel te vroeg getest he? Dat doet mij ook al zin krijgen om misschien voor men NOD te testen.. Ik ga morgen ook eens zien of ze hier bij ons in het kruidvat zo'n testen hebben. Misschien dat ik dan zondag of maandag ook een poging waag, spannend!! Jij ging morgenochtend weer eentje doen zeker? Ik ben al benieuwd! Maar als die nu al een lichtroze streep gaf, dan zal dat morgen wel positief geven denk ik. Ik ga voor je duimen!
nou kruidvat test gehaald hoor misschien morgen is proberen of zondag ochtend weet nog niet cker haha mi8sschien durf ik niet zo goed hoor in belgie kennen ze geen koopavond he? maar de winkels zijn dan wel open tot 7 uur ofzo? bij ons tot 6 uur en vrijdag tot 9 uur elke week
@happymama gefeliciteerd!! Ben nieuw hier... lees al dagen mee op het forum! Vond het wel best... alleen maar lezen. Helaas kun je dan de foto's niet zien dus toch maar even geregistreerd. Gisteren allemaal in de kv gelopen en de tests gevonden. Vrijdag is mijn NOD en dacht dat het toch nog te vroeg was. Heb heel bewust de test niet gekocht. JIj hebt op dezelfde dag je NOD dus begin al te twijfelen of ik niet gauw langs de kv ga zometeen.
@ twinny, nee koopavond ken ik hier niet echt, verder zijn de winkels in een stad tot 6u open geloof ik, een supermarkt zoals colruyt of carrefour is soms wel tot 8u open. Leuk dat je al een test gekocht hebt.. Ben benieuwd als je hem gaat doen! Ik duim voor je!