wachtbankje maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loes1983, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    @ lovelyrose: egt balen voor je.. niet de moed verliezen hoor! snap wel dat het confronterent is als je allemaal zwandere vrouwen ziet, maar niet opgeven en gwn vol goede moed naar de volgende ronde

2. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Zussie: bedankt voor je tip! Ik ga het eens bekijken!

3. Goedemiddag dames.

Heb even gauw vraagje tussendoor.
    Hebben jullie ook zo last van waterige wit vloed?

Ik vreselijk lijk net of ik in me broek pies ahahha sorry viese vraag.

4. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    @ senna: heb af en toe ook het gevoel dat ik iets voel lopen maar dat geen ongi ahha

5. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Senna: dat heb ik niet, nouja, een heel klein beetje misschien maar dat heb ik meestal voor een ongi ook.
    Ik heb wel dat mijn borsten groter zijn, zonder dat ze hard aanvoelen zeg maar. En ik zie ook steeds meer aders, hopen dat dat een goed teken is!

6. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie

Idd, is echt dom hoe sommige mensen zo staan te kijken, een zwangschapstest is idd niets om je over te schamen.

Daar heb ik ook bang voor, dat als ik elke maand zo'n teleurstelling moet verweken.. Het is nu voor mij ook nog maar de eerste ronde, dus hoop ik dat het meteen raak is... Want de dagen duren super lang om zo in afwachting te leven, kan me op weinig concentreren omdat ik daar alleen met in men hoofd zit, dus niet iets wat ik elke maand wil meemaken denk ik dan...

Veel sterkte!! We moeten positief blijven denken ;)

7. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    Ooh, ik leef met je mee meid! Goed dat je het nog zo goed opneemt, want de kans is er nog steeds dat je zwanger bent, maar dat er nog niet genoeg van die hcg waarden zijn ;) volhouden! Misschien test je over een paar dagen wel positief!

8. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    @ eowynka: jha wacht ff weekje af en als er dan nog niks is test ik wel weer opnieuw maar ga er vanuit dat ik volgende week ergens hopelijk maandag of dinsdag al ongi word moet ff afwachten wat me cylcus doet haha

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo, ik heb mijn angsten overwonnen en ben naar de kruidvat geweest! En heb mijn vent meegenomen, hahaha, ik schaamte... dan hij ook!
    Heb die testen (de beroemde 2 voor 5) gewoon in mijn mandje gekieperd samen met nog wat andere spulletjes, mandje op de toonbank gezet en vervolgens manlief laten afrekenen.
    Overigens kregen we geen rare blikken deze keer.

Ik kreeg niet eens een reactie van hem toen ik vandaag zei dat ik negatief had getest. Moet hem toch een beetje zien te betrekken bij dit geheel. Dus heb hem even een preek gegeven over onregelmatige cyclussen en dat het mijn lijf is dus dat ik er wel mee bezig ben en dat ik nu getest heb maar dat dat dan over een paar dagen weer moet als ik in de tussentijd niet ongesteld wordt... Zijn reactie hierop: 'dus je weet niet precies wanneer je houdbaarheidsdatum is verstreken?'.

Mannen...

10. happymama

happymama Niet meer actief

ja heb t ook de ene dag wa meer dan de andere

11. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    tsjhaa mannen hhaha;)

12. Goedemorgen dames.

Hoe is het hier?

Thanks gister voor de reacties.
    Mijn temp vanmorgen was 36,7 nog steeds hoger dan wat ik normaal heb niet veel maar ja we zien het wel.

13. happymama

@ senna . hopen dat je op roze mag deze maand

heb net nog getest en bij deze de foto

14. happymama

ow foutje komt ie

15. happymama

16. ik hoop het ook anders volgende maand aan de hormonen.

17. ze zijn nog wel licht de testen of lig dat aan mij?
    maar op foto is het toch altijd anders dan in het echt.

18. happymama

ja zit ook 4 dagen voor nod

19. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    @happymama

hehe na al die dagen zie ik nu ook echt het streepje staan:D hoe voel je je verder? Hier alles goed hoor... heb geen testen meer gekocht en heb de rest van de week geen tijd pas op me nod. Ben benieuwd want toen ik aan de pil zat had ik zo vanaf wo do al bruin slijm verlies.. nu dus afwachten hoe het gaat verlopen zonder de pil.

20. happymama

hier alles ok wel af en toe hoofdpijn en lichte steekjes in me buik maar das normaal , gelukkig (nog) niet misselijk of iets

Deel Deze Pagina